וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לואיס אנריקה: "הדבר החשוב ביותר הוא שהאוהדים יתמכו בשחקנים"

מאמן ברצלונה לא התרגש משריקות הבוז שספג בקאמפ נואו: "התרופה הטובה ביותר היא ניצחונות". פרשן העיתון 'ספורט': "מסי הוכיח מי הבוס". פברגאס: "מסי שמח בברצלונה, המצב שם לא גרוע כמו שהוא מתואר". קסיאס: "לא חושב שבארסה במשבר, לא הייתי מחתים את מסי"

בעיצומו של המשבר הפומבי אותו עובר המועדון, רשמה אמש (חמישי) ברצלונה ניצחון ביתי קליל בשמינית גמר גביע המלך עם 0:5 על אלצ'ה. הקטלאנים פירקו את נועלת הטבלה עם צמד של ניימאר ושערים של ליאו מסי, לואיס סוארס וג'ורדי אלבה, לא איפשרו ליריבתם אפילו בעיטה אחת למסגרת, לראשונה מאז המשחק מול ויאריאל ב-31 באוגוסט, בדרך להבטיח מעשית את מקומם בשלב הבא לפני הגומלין ביום חמישי, ולהרגיע במעט את הרוחות בעקבות העימות המתוקשר בין מסי ללואיס אנריקה.

לואיס אנריקה, ששמע לא מעט מאוהדי ברצלונה שורקים בוז בזמן הצגתו לפני המשחק במחאה על יחסו למסי, אמר בסיום: "הדבר החשוב ביותר הוא שהאוהדים יתמכו בשחקנים. אני חושב שהקהל מאמין בנו. אולי אני נאיבי, אבל אני מזהה אופטימיות, כי האוהדים לא ראו שום מחסור במחויבות ובאמביציה".

- לואיס אנריקה מאמן ברצלונה. GettyImages
"האוהדים מאמינים בנו". לואיס אנריקה/GettyImages

על היכולת של קבוצתו במשחק אמר המאמן: "הקבוצה שיחקה טוב מאוד, היינו אינטנסיביים ומהירים בהתקפה, ולא איפשרנו ליריבה להגיע לאף מצב. הקהל בהחלט יכול להיות מרוצה מהגישה של השחקנים. שיחקנו היטב, אבל אנחנו יודעים שאנחנו יכולים להשתפר עוד יותר. התרופה הטובה ביותר היא ניצחונות, ואין לי ספק שהם יגיעו גם בהמשך".

לקראת משחק הליגה המסקרן מול אתלטיקו מדריד ביום ראשון, שייערך גם הוא בקאמפ נואו ויהיה למעשה המכריע באולטימטום שעל פי הדיווחים הוצב בפני אנריקה על מנת לשפר את היכולת של הבלאוגרנה, אמר אנריקה:" אני חושב שזה יהיה משחק חשוב כי נפגוש את האלופה, אבל מעבר לכך זה רק עוד משחק. אנחנו מתמודדים על שלוש נקודות, ולא על יותר".

בטור דעה בעיתון 'ספורט' כתב הפרשן לואיס מסקארו: "מסי הוכיח מי הבוס של המועדון, וניצח בקרב מול לואיס אנריקה כשקיבל מחיאות כפיים סוערות מהקהל. נכון שמשחק מול האחרונה בטבלה הוא לא מדד מקצועי אמיתי, אבל הוא היה מדד לגישה של מסי, שהייתה מצוינת. הוא השתלט על המשחק, עודד את שחקניו בדקות בהן התקשו למצוא את השער, היה משמעותי בשלושה מחמשת השערים, ושלח מסר ללואיס אנריקה. המאמן לא חגג את השער שמסי כבש, וזה הגיוני כי הוא מרגיש חלש יותר מהכוכב שלו. אבל בסופו של דבר העובדה שמסי נותר מחויב למועדון חשובה הרבה יותר. אם הוא לא מדבר עם המאמן, אבל מדבר על המגרש, בארסה יכולה להיות מרוצה. עם מסי עצוב וכועס, אין לה סיכוי. עם מסי שמח, הכל אפשרי".

ליאונל מסי שחקן ברצלונה. GettyImages
"אם הוא לא מדבר עם המאמן, אבל מדבר על המגרש, בארסה יכולה להיות מרוצה". ליאונל מסי/GettyImages

כשברגע השמועות על ההתעניינות של צ'לסי במסי, התראיין ססק פברגאס לתחנת רדיו קטלונית והתייחס לאפשרות שיחזור לשתף פעולה עם כוכב ברצלונה: "מסי שמח לשחק בברצלונה והמצב שם לא גרוע כמו שהוא מתואר. חבל לי שמציגים אותי כמי שמנסה לשכנע אותו להגיע לצ'לסי, אני לא מתעסק בהעברות וחוזים, אני בסך הכל שחקן כדורגל. בסופו של דבר הוא יעשה את מה שיעשה אותו מאושר יותר".

על הדיווחים בנוגע לעימות בין מסי לאנריקה אמר פברגאס: "אני לא מכיר את לואיס אנריקה, אבל אני מכיר את ליאו ואני לא מאמין שמה שנכתב בעיתונים בנושא הזה התרחש באמת. ליאו הוא בחור שקט מאוד ובשלוש השנים ששיחקתי לצידו מעולם לא נתקלתי בהתנהגות כזו שלו".

גם איקר קסיאס התבקש להתייחס לבלאגן בברצלונה ואמר: "אני לא מאמין שבארסה במשבר. מדברים שם יותר על דברים שלא קשורים לכדורגל, ומבחינת המצב שלהם בליגה, בגביע ובליגת האלופות, אין שם משבר. אם הם היו בפיגור של 5-6 נקודות מהמוליכה או מודחים מאיזה מפעל, המצב היה שונה, אבל כולנו תחת לחץ". כשנשאל האם היה מחתים את מסי בריאל השיב: "לא. כרגע עם השחקנים שיש לנו אנחנו מצליחים מאוד ועושים דברים גדולים".

עוד באותו נושא

כבר נגמר: האם ברצלונה עומדת למכור את לואיס סוארס בקיץ?

לכתבה המלאה
ליאונל מסי שחקן ברצלונה חוגג עם ססק פברגאס. רויטרס
"חבל לי שמציגים אותי כמי שמנסה לשכנע אותו להגיע לצ'לסי". פברגאס עם מסי/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully