וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כבר נגמר: האם ברצלונה עומדת למכור את לואיס סוארס בקיץ?

באנגליה צצו דיווחים לפיהם הקטאלנים עשויים להיפרד מהחלוץ, שכבש עד כה רק שער ליגה אחד בתשע הופעות. ייתכן שהמהלך יתרחש לאור פיטוריו של סוביסארטה ובמקרה של חילופי שלטון בקיץ

לואיס סוארס שחקן ברצלונה חוגג. GettyImages
רק שער אחד בליגה. סוארס/GettyImages

האם הרומן בין לואיס סוארס לברצלונה עומד להסתיים מוקדם מהצפוי? בתוך כל הבלגן הגדול ששורר בבארסה בימים האחרונים עולה שמו של סוארס כמי שעשוי לעשות את דרכו בחזרה לאנגליה כבר בסיום העונה הקרובה, אחרי שנה אחת בלבד במדי הבלאוגראנה.

ב"דיילי מייל" נכתב כי פיטוריו של אנדוני סוביסארטה יכולים להוביל לכך שהשחקן אחרי המנהל הספורטיבי רדף ועמל על הבאתו מליברפול תמורת 75 מיליון ליש"ט בפגרה האחרונה, יימכר לליגה ממנה הגיע, כאשר מנצ'סטר סיטי, מנצ'סטר יונייטד וצ'לסי סומנו כמועמדות העיקריות להיאבק על שירותיו.

האורוגוואי לא ממש מצליח להשתלב בברצלונה. את הופעת הבכורה הרשמית שלו בקבוצה, אחרי ארבעה חודשי השעייה בשל הנשיכה הזכורה שנתן לג'ורג'יו קייליני במונדיאל, סוארס עשה בהפסד 3:1 לריאל מדריד בקלאסיקו. הוא בישל לניימאר שער כבר בדקה הרביעית, אבל לא בלט במיוחד מאותו רגע. בסך הכול, לסוארס יש רק שלושה שערים במדי ברצלונה ב-12 הופעות. בליגה הוא שיחק כבר תשע פעמים ומצא את הרשת רק פעם אחת, הרבה יותר נמוך מ-31 שערים ב-33 הופעות ליגה שהשיג בליברפול בעונה החולפת.

הלחץ על סוארס עולה ככל שהחולשה שלו הולכת ומתארכת ובאנגליה כבר הביאו כדוגמה את מקרה זלאטן איבריהמוביץ', שנרכש על ידי בארסה תמורת 50 מיליון ליש"ט ונמכר אחרי שנה אחת בלבד. ג'וזפ מריה ברתומאו, נשיא המועדון, הודיע כי בקיץ ייערכו בחירות בברצלונה ואם יהיה מהפך בצמרת, ייתכן שסוארס ישלם את המחיר, בעיקר במקרה בו בארסה שוב תסיים ללא תואר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully