וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל עכו - הפועל פתח תקוה: שחר הירש חוזר להרכב הכחולים

החלוץ שלא הורשה לשחק בתיקו מול מכבי חיפה בשל הסכם המושאלים ישוב לחוד וינסה להכניע שוב את הקבוצה אותה פירק עם צמד בסיבוב הקודם. שלומי דורה יערוך בכורה אצל נועלת הטבלה וישנה מערך לשלושה קשרים אחוריים ושלושה בהתקפה (שבת, 18:30)

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה
אין תמונה/מערכת וואלה, צילום מסך

טריוויה:

* הניצחון הכי משכנע של הפועל פתח תקוה העונה היה בסיבוב הקודם, 1:4 על עכו. זו הייתה הפעם היחידה בה הקבוצה של עידן בר און כבשה העונה רביעייה בליגה.

* שחר הירש, שחוזר להרכב, כבש העונה שישה שערים, מתוכם צמד אחד, באותו ניצחון על עכו.

* עכו עדיין לא ניצחה העונה בביתה.

* הנקודה האחרונה שעכו הוציאה בבית הייתה מול הפועל באר שבע במחזור השביעי.

* אם גיא דיין יכבוש מחר, הוא יהפוך להיות השחקן הראשון שכבש גם במדי עכו וגם במדי קבוצה נוספת באצטדיון טוטו בעכו.

seperator

מפתחות והכנות:

הפועל עכו:

נועלת הטבלה תציג את מאמנה החדש שלומי דורה במשחק סופר קריטי עבורה: "יש הרבה עבודה לפנינו", אמר דורה באסיפה הראשונה שלו עם השחקנים, "כל אחד פה צריך לתת 200 אחוז מעצמו בתקופה הקרובה".

המאמן החדש לא ממש עשה מהפכה בהרכב, אלא יותר שינוי במערך כאשר עכו תעלה עם שלושה קשרים הגנתיים ועוד שלושה שחקני התקפה. דורה החזיר את יובל אבידור להרכב והוא, יחד עם אמיר אבו ניל, ישחקו על הקווים. ברניסלב יובאנוביץ', שנעדר מהמשחק האחרון בשל כרטיסים צהובים, יחזור להרכב על חשבונו של משה מישאלוב. בעכו ככל הנראה ינסו שוב להוציא לפועל את הטרייד בין מישאלוב לאושרי רואש, שכמעט נרקם בקיץ.

הפועל פתח תקוה:

המאמן עידן בר און יחזיר להרכב את אורי פסו ושוב יפתח עם שלושה בלמים. לירוי צעירי המורחק ייעדר, אבל פתח תקוה תקבל בחזרה את שחר הירש, שלא יכול היה לשחק במחזור הקודם בשל הסכם ההשאלה מול מכבי חיפה. בר און מתלבט בין חסן אבו זייד לריף פרץ בקישור האחורי ונראה שיעניק למירקו אורמוש הזדמנות לעלות כמגן שמאלי על חשבון עמירן שקלים.

לאחר שהצליחו להסיר את העיקול, בזכות 120 אלף שקל שהפקידו כערבות, יעמדו במלאבס בתשלום המשכורות וכבר ביום ראשון יעבירו לשחקנים את משכורות חודש דצמבר. במקביל יישבו בקבוצה לסגור את נושא החיזוק, כאשר לדברי המנכ"ל יורם עינב, ישנם כבר ארבעים שחקנים שהוצעו לקבוצה, כך שלמרות השאיפות הצנועות והתקציב המינימלי, פתח תקוה נחשבת כרגע למקום אליו שחקנים רבים מעוניינים להגיע.

לירוי צעירי רוצה להמשיך בקבוצה, אבל מעוניין בשדרוג חוזהו. צעירי הצטרף אחרי שהעונה החלה וחתם על חוזה ממנו הוא יכול להשתחרר לקבוצה בחו"ל ללא תמורה. בפתח תקוה הודיעו לקשר שהם רוצים לממש את החוזה עד תום העונה, אבל בסביבתו של צעירי הדגישו היום שהוא מבקש לשפר את תנאיו. במקביל בוחן צעירי הצעות מאירופה אותן הביא לו סוכנו גלעד קצב. בקבוצה יוותרו על יציאה לבית מלון ויגיעו לעכו מחר בצהריים.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

מיקום אסטרטגי, נוף מרהיב ודירות מפוארות: השכונה המסקרנת שנבנ

בשיתוף אאורה נדל"ן
שחר הירש שחקן הפועל פתח תקוה. מגד גוזני
היה לו כיף במפגש הקודם עם עכו. הירש/מגד גוזני

יעמדו למבחן:

הפועל עכו: דודו גורש

לאורך השנים גורש היה הברומטר של עכו. כאשר השוער הוותיק טוב, כל הקבוצה נראית הרבה יותר טוב וצוברת לא מעט נקודות. מחר, הקפטן שלא ממש הסתדר עם אלון חרזי, יצטרך להוכיח שהמאמן היה הבעיה ולא הוא או שאר השחקנים בסגל.

הפועל פתח תקוה: גיא דיין

דיין עדיין לא התאושש לגמרי מהפציעה הארוכה בשריר הירך, שהשביתה אותו ממשחקים רבים. מול האקסית מעכו זו תהיה הזדמנות נהדרת עבורו לחזור לעניינים.

הרכבי הקבוצות

שופט: אלון יפת
אצטדיון: עכו
קהל: 1000

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully