וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיוויד בלאט: "זו הזדמנות לעבוד הרבה ולשלב את השחקנים החדשים"

מאמן קליבלנד רואה צדדים חיוביים במסע המשחקים הקשה של קבוצתו במערב, שייחל הלילה אצל גולדן סטייט הלוהטת (5:30, 5+ לייב): "נצטרך ללמד מחדש את השיטה" טימופיי מוזגוב עשוי לפתוח בבכורה שלו

אחרי שלושה הפסדים רצופים ושני טריידים מבטיחים, תתארח הלילה (בין שבת לראשון) קליבלנד אצל גולדן סטייט (5:30, 5+ לייב). הקבוצה המתחדשת של דיוויד בלאט, ללא לברון ג'יימס הפצוע ועדיין ללא אימאן שאמפרט שייעדר עוד שבועיים לפחות, צפויה לקבל הופעת בכורה של טימופיי מוזגוב, ויכולת משודרגת של ג'יי אר סמית' שאיכזב במשחקו הראשון במדי הקאבס.

אלא שמולם מתייצבים הווריורס המפחידים, עם המאזן הטוב בליגה (5:28) ורצף של 13 ניצחונות בית. המשך הלו"ז של הקאבלירס במסע שלהם במערב כולל ביקורים בסקרמנטו, פיניקס ולוס אנג'לס (למפגישם מול הלייקרס והקליפרס בתוך יומיים), לפני שיחזרו לאוהיו למשחק קשה לא פחות מול שיקגו ב-19 בחודש.

דיוויד בלאט מאמן קליבלנד קאבלירס. AP
"במקביל כמובן שננסה לנצח משחקים, אבל זה לא יכול לבוא על חשבון הנחלת העקרונות". דיוויד בלאט/AP

בסיום אימון הקבוצה לפני ההמראה למערב אמר בלאט: "זה יהיה מסע קשה, אבל זו תהיה הזדמנות בשבילנו לעבוד הרבה, לצבור קצת זמן אימון, לשלב את השחקנים החדשים ולהניע את עצמנו מחדש. אחד היתרונות של תשעת הימים הללו הוא שיהיו לנו ימים בין המשחקים להתאמן, מה שלא היה לנו בחודש האחרון. בגלל המצב והטריידים הטובים מאוד, אנחנו נצטרך ללמד מחדש את השיטה. במקביל כמובן שננסה לנצח משחקים, אבל זה לא יכול לבוא על חשבון הנחלת העקרונות שלנו במטרה להיות הרבה יותר טובים בהמשך הדרך, וזה מה שנעשה".

כשנשאל האם מוזגוב יפתח מיידית בחמישייה השיב בלאט: "נדבר על זה הערב. קודם הוא צריך לעבוד את הבדיקות הרפואיות שלו וצריך לוודא שהכל בסדר. אבל הוא ישחק, וכמובן שהוא יתרום לנו הרבה. כרגע הוא בדרך לסן פרנסיסקו, ונפגוש אותו שם. לא תפספסו אותו, הוא בחור גדול...". על הבכורה של ג'יי אר סמית', שלא קלע (0 מ-5 מהשדה) בהפסד ליוסטון, אמר המאמן הישראלי: "באימון היום הכרנו לו את התרגילים שלנו, מה שלא הספקנו לעשות קודם לכן. מאוד אהבתי את העובדה שהוא עלה ושיחק חזק למרות שהוא לא הכיר כלום ולא היה חלק מהקבוצה. היום הוא למד די הרבה, הוא לומד מהר ויש לו גישה מצוינת".

דיוויד בלאט מאמן קליבלנד קאבלירס מאחורי ג'יי אר סמית'. GettyImages
"הוא לומד מהר ויש לו גישה מצוינת". ג'יי אר סמית'/GettyImages

מי שיאבד את מקומו בחמישייה אם מוזגוב אכן יוקפץ ישירות להרכב הפותח הוא טריסטן תומפסון, שהחליף עד כה בעמדת הסנטר את אנדרסון ורז'או. "כבר עליתי מהספסל במהלך העונה, ואעשה כל מה שצריך כדי שננצח", אמר תומפסון. "אני מוכן לאמץ מחדש את התפקיד של זה שמביא אנרגיות מהספסל לצד דלי ושאר החבר'ה, ואני מנסה להיות האקס פקטור שלנו". על הרכש הטרי של קבוצתו אמר תומפסון: "הוא גדול, ארוך, תופס מקום בצבע וחוסם זריקות. לשחק לצד לברון וקיירי רק יסייע לו, ואנחנו צריכים בחור כזה כאן".

לברון ג'יימס יצטרף לחבריו במהלך כל המסע למרות שיחמיץ לפחות את שלושת המשחקים הראשונים, אחרי שחזר מביקור קצר במיאמי, לשם טס השבוע בין היתר בשל ההשפעה של מזג האוויר החם על גופו הכואב. בינתיים לברון מצא זמן להמליץ לראשי קבוצתו על מועמד מפתיע לשמש ככרוז במשחקי הקבוצה. מדובר בילד בן 4 בשם אנתוני קוקמיט, שקליפ שלו מחקה באופן מושלם את הכרוז של הקאבס הפך ללהיט ברשת.

עוד באותו נושא

צוות לעניין: הסרטון שחושף את זהותם של כוכבי הספרס כשכירי חרב במסווה

לכתבה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully