וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ברצלונה ניצחה את פאו בתום מותחן, ז'לגיריס גברה על אלבה

יריבתה של מכבי תל אביב בשבוע הבא רשמה ניצחון בכורה בטופ 16 עם 76:80 על היוונים בזכות הצגה של הוארטס, שהפגיז 6 שלשות וסיים עם 22 נקודות. הליטאים ניצחו את הגרמנים 62:75. פנר הביסה את ניז'ני בחוץ 60:78, אפס ניצחה את מלאגה

מרסליניו הוארטס, ברצלונה בכדורסל. GettyImages
הניצחון של ברצלונה רשום על שמו. הוארטס/GettyImages

המחזור השני בשלב הבתים השני של היורוליג ננעל היום (שישי) עם ארבעה משחקים מתוך השמונה של המחזור. בבית ה', בו משחקת מכבי תל אביב, אירחה ברצלונה את פנאתינייקוס לקרב ענקיות, ובתום מותחן היו אלה הקטאלנים שניצחו 76:80 ורשמו ניצחון בכורה העונה בטופ 16. ביום חמישי הקרוב תתארח ברצלןונה ביד אליהו אצל מכבי תל אביב. במשחק נוסף בבית ה' ז'לגיריס קובנה ניצחה בביתה את אלבה ברלין 62:75 ורשמה אף היא ניצחון ראשון בטופ 16. בבית ו', פנרבחצ'ה אולקר הביסה 60:78 בחוץ את ניז'ני נובגורוד, בעוד אנאדולו אפס אירחה את אוניקחה מלאגה וניצחה אותה 70:74.

ברצלונה - פנאתינייקוס 76:80

קרב הענקיות ענה על כל הציפיות. ברצלונה, שהפסידה במפתיע 80:70 לאלבה ברלין במחזור הפתיחה של הטופ 16, הצליחה לרשום ניצחון ראשון בשלב הזה, הודות להצגה של מרסליאנו הוארטס, שהפציץ 22 נקודות ב-6 מ-8 לשלוש, ושמר על יתרונה של המארחת ברבע הרביעי כמעט לבדו. פאו, שפתחה את הטופ 16 בניצחון על מכבי תל אביב, לא הצליחה להפתיע את אלופת ספרד ורשמה הפסד שביעי רצוף לברצלונה. אגב, ברצלונה ניצחה ב-21 מ-33 המשחקים האחרונים שלה מול פאו.

פאו פתחה חזק וריצת 5:14 של היוונים העניקה להם יתרון 14:20 לאחר 10 הדקות הראשונות. ברצלונה רשמה תשעה איבודים עד אמצע הרבע השני ונראתה רע מאוד, אבל אז התעוררה, רצה 2:12, ושלשה של אלכס אברינס קבעה שוויון 37:37 במחצית. ג'סטין דואלמן העלה את ברצלונה ליתרון בתחילת הרבע השלישי, הקטאלנים נהנו מדקות טובות מחוץ לקשת והוליכו 56:63 בתום שלושה רבעים. פאו לא נשברה, וברבע האחרון נשארה צמודה למארחת בזכות יכולת טובה של לוקאס מברוקפלידיס ואנטוניס פוטסיס. אבל היוונים לא הצליחו לעצור את מרסליאנו הוארטס שהפגיז 6 שלשות מ-8 ניסיונות וסחב לבדו את ברצלונה על הגב. דקה וחצי לסיום פאו סיימה ריצת 0:6 והתוצאה הייתה 76:77 לברצלונה. דואלמן קלע מהקו לזכות ברצלונה 57 שניות לסיום, ג'יימס גיסט החטיא ליוונים וברצלונה רשמה ניצחון ראשון בטופ 16 כשגברה על פאו 76:80.

הוארטס קלע 22 לברצלונה ב-6 מ-8 לשלוש, ג'סטין דואלמן הוסיף 12, אלכס אברינס ומריו הזוניה הוסיפו 11 כל אחד. דמרקוס נלסון בלט בפנאתינייקוס עם 16 נקודות, ג'יימס גיטס הוסיף 11, דיאמנטידיס סיים עם 8.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

זה כל כך טעים ופשוט: מתכון לבננות מקורמלות

בשיתוף חברת גליל
וויל צ'רי ז'לגיריס קובנה מול אלבה ברלין. Alius Koroliovas, GettyImages
ניצחון ראשון העונה בטופ 16 לז'לגיריס. וויל צ'רי מז'לגיריס פורץ לסל של אלבה/GettyImages, Alius Koroliovas

ז'לגיריס קובנה - אלבה ברלין 62:75

הקבוצה הגרמנית חוללה את הסנסציה הגדולה של המחזור הראשון כשניצחה 70:80 את ברצלונה, אבל לא הצליחה להמשיך במומנטום בליטא. הליטאים התאוששו מההפסד לגלאטסראיי במחזור הראשון וינסו ושוב קיבלו את ג'יימס אנדרסון, שקלע הפעם 16 נקודות והוריד 6 ריבאונדים. היה זה משחק תשיעי ברציפות של אנדרסון ביורוליג בו הוא קולע בספרות כפולות ותופר לפחות שלשה אחת. ז'לגיריס הצליחה לשלוט בקצב במחצית הראשונה שהסתיימה ב-28:35 לזכותה. ברבע השלישי הגרמנים הצליחו להדק את ההגנה, וצימקו למינוס 2 בתחילת הרבע הרביעי. קובנה שמרה על היתרון ומנעה מהאורחים לחולל מהפך. מרקו באניץ' הצליח עוד להשאיר את אלבה בתמונה כשצימק ל-64:60 כשנותרו 2ף23 דקות לסיום, אבל לז'לגיריס היה את רוברטאס יאבטוקאס הוותיק ואת לוקאש לקביצ'יוס שדאגו לניצחון בדקות הסיום. פוליוס יאנקונאס סייע לאנדרסון וקלע 14 לז'לגיריס, את אלבה הוליך ג'אמל מקלין עם 16 נקודות.

ניז'ני נובגורוד - פנרבחצ'ה/אולקר 78:60

הטורקים היו שותפים לדרמה שהסתיימה בהפסד לצסק"א במחזור הקודם, אולם הפעם, מול יריבה רוסית נוספת, הם לא השאירו מקום לטעויות. ניז'ני, שפירקה ב-20 הבדל את מילאנו במחזור הפתיחה, פשוט נעלמה אחרי מחצית ראשונה צמודה, כאשר האורחים מנצחים בשני הרבעים האחרונים 24:40. אנדרו גאודלוק היה כרגיל האיש של פנר עם 23 נקודות. בוגדן בוגדנוביץ' כיכב אף הוא עם 17. טרנס קינסי קלע 16 לניז'ני. אגב, פנר איבדה רק ארבעה כדורים כל המשחק.

אנאדולו אפס - מלאגה 70:74

הקבוצה הטורקית פתחה את הטופ 16 מצוין כשניצחה 67:72 את קוצ'ה לבוראל במחזור הראשון, והמשיכה בתנופה עם ניצחון ביתי שמעלה אותה ל-0:2. מנגד, מלאגה רשמה הפסד שני רצוף, ומוליכת הליגה הספרדית ודאי ציפתה לפתיחה יותר טובה של השלב השני ביורוליג. בפתיחה היה נראה שמלאגה תצליח להכריע את הטורקים בקלות, לאחר ששלטה בקצב והוליכה 34:49 במחצית. אבל ברבע השלישי אנאדולו אפס עצרה את האנדלוסים על 8 נקודות בלבד, וכפתה משחק צמוד. ברבע הרביעי מלאגה התקשתה מול ההגנה הטורקית, וקלעה רק 13 נקודות. וויל תומאס הצליח לצמק ל-71:70 כשנותרו 1:17 דקות, אבל דונטה דרייפר קלע שלשה גדולה עבור אפס שהבטיחה למארחת את הניצחון. מאט ג'נינגס הוליך את אנאדולו אפס עם 17 נקודות, דרייפר ופרפרוגלו סיימו עם 13 כל אחד. קוזמינסקאס וגולובוביץ' בלטו במלאגה עם 10 נקודות כל אחד.

אנדרו גאודלוק שחקן פנרבחצ'ה אולקר. Gregory Sokolov, GettyImages
עוד משחק נהדר. גאודלוק/GettyImages, Gregory Sokolov

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully