וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

העברות בעולם - 8.1

ואלדס ביונייטד. באיירן מינכן השאילה את הויביירג, שאקירי חתם באיטליה, לברקוזן החתימה בלם ברזילאי שיצטרף אליה בקיץ. וגם: לואיס סוארס שוב מבוקש באנגליה, פרנק דה בור מבוקש בניוקאסל, ג'ובינקו מועמד לארסנל וטוטנהאם

שרדאן שאקירי, באיירן מינכן. GettyImages
עובר בהשאלה. שאקירי/GettyImages

העברות

* ויקטור ואלדס חתם רשמית במנצ'סטר יונייטד לשנה וחצי.

* קשר באיירן מינכן ג'רדאן שאקירי חתם באינטר. השוויצרי הבינלאומי, שחוזר גם על ידי ליברפול, מצטרף לנראזורי בהשאלה עד תום העונה.

* עוד קצת באיירן: אלופת גרמניה השאילה את הקשר הדני פייר-אמיל הויביירג לאוגסוברג. הכישרון בן ה-19 יצבור דקות בונדסליגה ויחזור לאלופה בסוף העונה.

* הבלם המבטיח אלכסנדר מילושביץ' עבר מא.י.ק שטוקהולם לבשיקטאש תמורת מיליון יורו. למילושביץ' בן ה-22 יש שתי הופעות בנבחרת הבוגרת של שבדיה.

* אחרי שפיטרה את מיצ'ל, אולימפיאקוס הודיעה על מינויו של מאמן חדש: ויטור פריירה. הפורטוגלי בן ה-46 הוביל את פורטו לאליפויות ב-2011-12 ו-2012-13.

* רד בול זלצבורג האוסטרית רכשה את הקיצוני היפני טקומי מינמינו (19) מסרזו אוסקה. מי שיעזוב את רד בול בקיץ הוא הבלם הברזילאי אנדרה רמאליו (22), שסירב להאריך את חוזהו בזלצבורג ויצטרף לבאייר לברקוזן אחרי שיסיים את חוזהו ביוני.

* מאוריסיו פינייה הצ'יליאני עבר מגנואה לאטאלנטה. החלוץ בן ה-30 ילבש את החולצה מספר 51. הקבוצה מברגמו תשלם לגנואה 2 מיליון יורו.

* חלוץ נבחרת ונצואלה, פרננדו אריסטגייטה, הושאל מנאנט לחטאפה. שחקן נוסף שהצטרף לקבוצה ממדריד הוא הבלם הספרדי קאלה, ששוחרר לפני כמה שבועות מקרדיף סיטי.

* לאנדרו דמיאו המאכזב הושאל מסנטוס לאלופת ברזיל, קרוזיירו. מי שעזב את הקבוצה הכחולה הוא המגן השמאלי אז'ידיו, שעבר לדנייפרופטרובסק האוקראינית תמורת 2 מיליון יורו.

* ג'אנלוקה סאנסונה (27) שצבר העונה 90 דקות ליגה בלבד במדי סמפדוריה, הושאל עד סוף העונה לבולוניה מהסרייה ב'.

* פרייבורג מהבונדסליגה השאילה לנירנברג מהבונדסליגה 2 את הקשר סבסטיאן קרק. לבווארים אין אופציית רכישה בתום העונה והוא יחזור לפרייבורג בקיץ.

* ראן הצרפתית צירפה את המגן השמאלי ארמיר לניאני. האלבני בן ה-25 הגיע מסט. גאלן.

* המגן-קשר אדימאר (28) הושאל מקייבו ורנוה לקורדובה. לקבוצה הספרדית אופציה לרכוש את הברזילאי בסוף העונה.

סבסטיאן ג'ובינקו יובנטוס. AP
ארסנל וטוטנהאם מעוניינות. ג'ובינקו/AP

שמועות

* לואיס סוארס בדרכו חזרה לפרמיירליג? ב"דיילי מייל" מדווחים שלאור חוסר הוודאות המקצועית בברצלונה ובעקבות חוסר שביעות הרצון מהיכולת של החלוץ האורוגוואי, עתידו בקבוצה אינו ברור. מנצ'סטר יונייטד, מנצ'סטר סיטי וצ'לסי עוקבות אחר מצבו של השחקן, שנחשב לעוד רכש מאכזב בעידן אנדוני סוביסארטה המפוטר. באנגליה כבר מזכירים איך ברצלונה כבר שחררה את זלאטן איברהימוביץ' שנה אחרי שרכשה אותו בסכום עתק.

* ב-'דיילי מייל' מדווחים שעל מנת לממן את עסקת ווילפריד בוני, מנצ'סטר סיטי מתכוונת למכור את אלברו נגרדו לולנסיה, במדיה הוא משחק עכשיו כמושאל.

* סבסטיאן ג'ובינקו, שלא מצליח להפוך לשחקן הרכב ביובנטוס, מבוקש אצל שתי היריבות הגדולות, ארסנל וטוטנהאם.

* על פי "דיילי מירור", מאמן אייאקס, פרנק דה בור, הוא האיש שבניוקאסל רוצים לראות מחליף את אלן פארדיו שעזב לקריסטל פאלאס.

* אסטון וילה החלה במגעים לרכישת סקוט סינקלייר ממנצ'סטר סיטי. הקיצוני בן ה-25 פתח בשלושה משחקים בלבד מאז שהגיע לסיטי לפני שנתיים וחצי.

* לסטר סיטי צפויה לשבור את שיא ההעברות של המועדון עם רכישתו של חלוץ רייקה ונבחרת קרואטיה, אנדריי קרמאריץ'. המחיר של החלוץ אמור להיות 9.3 מיליון ליש"ט.

* סגן נשיא גלאטסראיי עבדוראחים אלבאירק בטוח שהקשר ווסלי סניידר מרוצה בטורקיה ולא ירצה לעזוב ליובנטוס המעוניינת בו. "סניידר שחקן שלנו, והוא יהיה איתנו בהמשך העונה, הוא לא למכירה, ומי שרוצה אותו ישלם 20 מיליון יורו", אמר אלבאירק.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully