וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ויקטור ואלדס חתם במנצ'סטר יונייטד לשנה וחצי: "חלום"

השוער הספרדי, שמתאושש מהפציעה הקשה, הצטרף רשמית לסגל השדים האדומים ואמר: "דה חאה הוא השוער הטוב בעולם היום. אני כאן כדי לעזור". האם השוער הראשון עומד לעזוב את המועדון?

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה
חיזוק משמעותי לאדומים/מערכת וואלה, צילום מסך

מנצ'סטר יונייטד הודיעה הערב (חמישי) באופן צפוי ורשמי על החתמתו בקבוצה של שוער ברצלונה לשעבר, ויקטור ואלדס, לשנה וחצי. במסגרת החוזה, ליונייטד יש אופציה לעונה נוספת, כך שואלדס עשוי להישאר במדי השדים האדומים עד קיץ 2017 אם הקבוצה תחפוץ בכך.

ואלדס אמר לאחר ההודעה על החתימה: "זה כבוד גדול לחתום במועדון כמו מנצ'סטר יונייטד. אני רוצה להודות ללואי ואן חאל ולמועדון על שנתנו לי את האפשרות לעשות את השיקום מהפציעה ולהתאמן עם הקבוצה עד עכשיו. מהזמן הקצר שלי כאן אני כבר יכול לראות איזה מועדון מיוחד זה. עבדתי עם ואן חאל בתקופה שלי בברצלונה וההזדמנות לעשות זאת שוב, במנצ'סטר יונייטד, היא חלום שהתגשם. אני מודה מאוד למנג'ר. כשהגעתי לראשונה למתחם האימונים וראיתי את השלט עם האותיות האדומות הגדולות עליו כתוב 'מנצ'סטר יונייטד', זה הרגיש כמו חלום".

אוהדי יונייטד חששו בימים האחרונים שהחתמתו של ואלדס היא הצעד הראשון בדרך למכירתו של דויד דה חאה, ככל הנראה לריאל מדריד. ואלדס אמר על דה חאה: "הוא השוער הטוב ביותר בעולם. היכולת שלו בכל יום ובכל משחק היא יוצאת דופן. אני כאן כדי לעזור לכולם וזה מה שעשיתי לכל אורך הקריירה. אם המאמן יבקש ממני, אהיה מוכן לשחק ולתת הכול. העובדה שיש הרבה דוברי ספרדית בקבוצה עוזרת לי מאוד. היה לי מצוין להיות עם הרבה חברים, אבל גם החבר'ה האחרים עוזרים. וויין רוני, הקפטן, היה מדהים כלפי מהרגע הראשון. אי אפשר לבקש יותר".

ואן חאל, שהיה זה שנתן לואלדס את הופעת הבכורה שלו בבארסה ב-2002, אמר: "אני מאושר מכך שויקטור חתם במועדון. הוא שוער מאוד מנוסה והרקורד שלו מדבר בפני עצמו. אמרתי בהמון מקרים שמנצ'סטר יונייטד תמיד רוצה את השחקנים הטובים ביותר. ויקטור נותר מקצוען לאורך השיקום מהפציעה שעבר והרשים מאוד באימונים שערך עם הקבוצה הראשונה שלנו בשבועות האחרונים. הוא מצטרף אלינו כשוער השני ויהווה תוספת נהדרת לקבוצה".

ואלדס שיחק בברצלונה בין 2002 ל-2014, עד שנפצע בצורה קשה. עוד קודם לכן, הוא הודיע כי יעזוב את המועדון עמו זכה בשש אליפויות, שני גביעי המלך ושלושה גביעי אירופה. הוא גם נמנה עם סגל נבחרת ספרד והיה השוער המחליף של איקר קסיאס בזכיות במונדיאל 2010 ויורו 2012 וזכה בפרס הזמורה לשוער הטוב בלה-ליגה חמש פעמים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully