וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הערכות בספרד: ברצלונה תציע לאוסקר גרסיה את תפקיד המנהל הספורטיבי

ב"ספורט" הקטלאני דווח שנשיא ברצלונה ברתומאו נפגש עם מאמן מכבי תל אביב לשעבר, בספרד מעריכים שהקבוצה תציע לו להחליף את סוביסארטה. אוסקר, שאימן בעבר במחלקת הנוער של המועדון, עשוי לקבל את קבוצת המילואים

אוסקר גרסיה מאמן ברייטון. GettyImages
איש ברצלונה מכף רגל ועד ראש. אוסקר/GettyImages

אתר האינטרנט של עיתון "ספורט" הקטאלוני דיווח היום (רביעי) אחר הצהריים שנשיא ברצלונה, ג'וספ מריה ברתומאו, נפגש עם אוסקר גרסיה בשכונת בונאנובה שבפאתי העיר. על פי ההערכות בקטאלוניה, ברצלונה עשויה להציע לאוסקר את תפקיד המנהל הספורטיבי, במקומו של אנדוני סוביסארטה שפוטר השבוע. ברתומאו ערך היום מסיבת עיתונאים בצל המשבר במועדון וכשהוא נדרש לאותה פגישה הוא השיב: "לא נפגשתי עם אף מאמן. אני לא רוצה לאשר ולא להכחיש דברים בנושא".

כידוע, הדברים הללו מגיעים בזמן שברצלונה נמצאת בעיצומה של סערה. הכל התפרץ אחרי שהמנהל הספורטיבי סוביסארטה פוטר, ואחר כך החלו לצוץ סיפורים על מתיחות שיא בין המאמן לואיס אנריקה לכוכב הגדול ליאונל מסי. לואיס אנריקה ערך מסיבת עיתונאים משלו מוקדם יותר ובה ניסה להוריד את מפלס הלחץ סביב הקבוצה. אגב, ב"ספורט" לא ידעו להעריך לאיזה תפקיד אוסקר ימונה אם הוא יחזור למועדון. כרגע עמדת המנהל הספורטיבי פנויה.

אוסקר הוזכר גם כמועמד לאמן את ברצלונה ב'. במועדון חוששים מירידת ליגה של קבוצת המשנה ורוצים להיפטר מאוסביו שסופג לא מעט ביקורות. אוסקר שאימן בנוער הוא אופציה לתפקיד, למרות שהוא מזוהה עם ההנהלה הקודמת ומחנה יוהאן קרויף.

אוסקר גדל בברצלונה כשחקן ועבד במחלקת הנוער של המועדון אחרי שפרש (2010-2012). בעונת 2012-13 מונה למאמן מכבי תל אביב והוליך אותה לאליפות ראשונה אחרי 10 שנים. בסיומה של אותה עונה אוסקר עזב את קרית שלום ועבר לאמן את ברייטון מליגת המשנה באנגליה. אחרי שנה בדרום הממלכה, חזר למכבי תל אביב, אבל עזב אותה אחרי כמה משחקים בודדים באירופה. הוא חזר לאנגליה, עמד על הקווים של ווטפורד במשך תקופה קצרה ועזב בגלל בעיות בריאותיות.

בראיון מיוחד שערך לפני כחודש וחצי עם וואלה! ספורט, הוא נשאל: "אתה לא מפחד שאחרי השנתיים האחרונות, בהן עזבת יותר מדי פעמים, יהיו מועדונים שיפחדו לגעת בך?" והשיב: "זו תהיה הבעיה שלהם. כי אם מישהו ירצה אותי באמת, הוא יראה מה עשיתי בקבוצות שלי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully