וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איטליה: רומא נצמדה ליובנטוס, נאפולי חגגה, מילאן הובכה

אסטורי סידר לג'אלורוסי ניצחון 0:1 על אודינזה, צמד להיגואין ב-1:4 של נאפולי בצ'זנה. ססואולו הפתיעה עם 1:2 בחוץ על מילאן, זולה הושפל בבכורה כשקליארי הובסה 5:0 בידי פאלרמו

דויד אסטורי שחקן רומא חוגג. AP
נצמדו לפסגה. שחקני רומא חוגגים עם דוידה אסטורי/AP

אחרי הניצחון אתמול של לאציו מול סמפדוריה, המחזור ה-17 בליגה האיטלקית יושלם הערב (שלישי) במלואו. במשחק המוקדם של היום ניצחה רומא 0:1 בחוץ את אודינזה ונצמדה ליובנטוס בפסגה. מי שחזרה בצורה מביכה מהפגרה היא מילאן, שהפסידה במגרשה 2:1 לססואולו. נאפולי חגגה עם 1:4 במגרשה של צ'זנה. ג'אנפרנקו זולה הושפל בבכורה בקליארי עם תבוסה 5:0 בידי פאלרמו, בעוד רוברטו דונאדוני השיג עם פארמה 0:1 חשוב על פיורנטינה.

אלאן שחקן אודינזה מול דניאלה דה רוסי שחקן רומא. AP
לא נמצא זברה שיכניע את רומא. אלאן מול דה רוסי/AP

אודינזה - רומא 1:0

אחרי התיקו המאכזב מול מילאן במחזור הקודם, רומא יצאה למשחק חוץ לא פשוט בידיעה שניצחון שלה יצמיד אותה לפסגה והיא לא פספסה את ההזדמנות הזו הפעם. אנטוניו די נטאלה ופרנצ'סקו טוטי, שני הישישים של הליגה האיטלקית פתחו בהרכבי קבוצתם והאחרון בישל את שער הניצחון. בדקה ה-17 טוטי בעט כדור חופשי מצד ימין, דוידה אסטורי הבלם התרומם מעל ההגנה ונגח כדור שספק עבר את הקו, אך אחרי לא מעט מחאות מצד אודינזה השופט אישר את השער. רומא העלתה את מאזנה ל-39 נקודות, בדיוק כמו יובנטוס שתנעל את המחזור עם משחק ביתי מול אינטר בדרבי ד'איטליה.

גונסאלו היגואין שחקן נאפולי. AP
הגיע לתשעה שערי ליגה. גונסאלו היגואין/AP

צ'זנה - נאפולי 4:1

אחרי הזכייה בסופרקופה, שחקניו של רפא בניטס קיבלו חזרה נוחה לליגה וחגגו עם רביעייה לרשת צ'זנה החלשה, ששקעה למקום האחרון בגלל הפרש שערים גרוע יותר מזה של פארמה. חוסה קאייחון פתח את מסכת הכיבושים בדקה ה-29, כאשר גונסאלו היגואין עקף את השוער בדקה ה-41 וגרם לבלם המקומי סטפנו לוקיני להתנגש בקורה כששלח את הכדור פנימה. מארק האמשיק, שבישל את שני השערים הראשונים, התכבד בשלישי בדקה ה-64, הפעם אחרי הכנה של היגואין, שהשלים צמד אישי בדקה ה-72. פרנקו בריינצה רק צימק בחלוף שלוש דקות. נאפולי נצמדה ללאציו השלישית עם 30 נקודות.

שחקני מילאן מאוכזבים. AP
עוד הופעה מביכה. ז'רמי מנז ושחקני מילאן/AP

מילאן - ססואולו 2:1

מה יהיה, פיפו אינזאגי? הרוסונרי רצו להתקדם זמנית למקום הרביעי, אבל עשו בושות לעיני הקהל הביתי בסן סירו והפסידו לססואולו הצנועה, כמעט שנה אחרי ההפסד מולה 4:3 שגרם לפיטוריו של מסימיליאנו אלגרי. אינזאגי יקווה שגורלו לא יהיה זהה. אנדראה פולי עוד נתן תקווה להצגה, כשעט על המציאה וכבש את הראשון שלו העונה בדקה התשיעית. אלא שססואולו הגיבה נהדר, עם כדור עומק נפלא של דומניקו ברארדי לניקולה סנסונה שהרשית באלגנטיות מול דייגו לופס. מילאן ניסתה להשיב לעצמה את היתרון, אבל בדקה ה-67 ברארדי הרים כדור קרן וסימונה זאזה המשיך מהאוויר אל הרשת בשמאל ורץ להשתיק את הקהל המקומי. אלסיו צ'רצ'י, שעלה לבכורה במדי הרוסונרי שתי דקות לפני כן, לא הצליח להושיע.

ג'אנפרנקו זולה מאמן קליארי (מימין) לצד ג'וזפה יאקיני מאמן פאלרמו. AP
ככה עושים? ג'וזפה יאקיני עם ג'אנפרנקו זולה/AP

פאלרמו - קליארי 0:5

איזו בכורה קטסטרופלית לג'אנפרנקו זולה. כוכב העבר קיווה לחזור לאיטליה בסטייל, אבל קליארי שלו פשוט התפרקה ברנצו ברברה והוא נחל את התבוסה הקשה ביותר בקריירת האימון שלו בתזמון איום ונורא. המגן השוויצרי מישל מורגנלה (5) והבלם אסקיאל מוניוס (10) סידרו לפאלרמו יתרון בזק, לפני שדניאלה קונטי הורחק בצהוב שני המהיר ביותר העונה בסרייה A, כבר בדקה ה-26. פאולו דיבאלה הלוהט כבש מהנקודה הלבנה בדקה ה-33 והשלים צמד בדקה ה-72 כדי לשפר את מאזנו העונה לתשעה שערים. אדגר בארטו חתם את ההשפלה של זולה בדקה ה-85. פאלרמו השמינית עם רצף של תשעה משחקים ללא הפסד, כשזהו הניצחון הכי גבוה שלה בליגה הבכירה מאז 1951 (0:6 על טרייסטינה).

מריו גומז שחקן פיורנטינה מחמיץ פנדל. GettyImages
פנדל רשלני. מריו גומז/GettyImages

פארמה - פיורנטינה 0:1

רוברטו דונאדוני יכול לנשום קצת אוויר. פארמה שקועה עדיין מתחת לקו האדום, אבל השיגה ניצחון חשוב בקרב בין קבוצה שעלתה עם 11 איטלקים לקבוצה אחרת שעלתה עם 11 זרים. הבלם אנדראה קוסטה כבש מקרוב בדקה ה-11 ולמעשה הכריע את המשחק. מריו גומז יכול היה להשוות עבור לגיון הזרים של פיורנטינה, אבל הפנדל שלו בדקה ה-34 נעצר על ידי השוער אנטוניו מיראנטה. פיורנטינה סיימה בתשעה שחקנים, בעקבות הרחקותיהם של הבלמים גונסאלו רודריגס (79) וסטפן סאביץ' (86).

גנואה - אטאלנטה 2:2
לגנואה: יאגו פאלקה (51 בפנדל), אלסנדרו מאטרי (69). לאטאלנטה: דוידה זפאקוסטה (37), מקסי מוראלס (49)

קייבו - טורינו 0:0

אמפולי - ורונה 0:0

עוד באותו נושא

ווינר בכל מחיר: הנאמנות המסוכנת של רוברטו דונאדוני לפארמה

לכתבה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully