וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

זהבי: "באר שבע וקרית שמונה לא שיחקו מולנו כקבוצות צמרת אמיתיות"

6.1.2015 / 8:59

כוכב מכבי תל אביב עקץ את יריבות הצהובים במאבק האליפות: "באר שבע באה לשחק על מתפרצות, אבל מגיע לה כל הכבוד". על עתידו במועדון: "אם יהיה משהו כולם יידעו וקודם כל תדע מכבי תל אביב"

one

ערן זהבי בדרך כלל שותה משחקים כאלה בקשית. בא, דופק כרטיס, וממשיך הלאה. אמש בבלומפילד הוא לא הצליח לשלוף את האקדחים ואחרי ה-0:0 מול הפועל באר שבע אמש, הבוקר (שלישי) הוא יצטרך להתייצב בבית משפט השלום בתל אביב לפתיחת שלב העדויות במשפטו של אלרועי ידעי המכונה פואד שירד לדשא בדרבי כדי לתקוף אותו. "הבנתי שאני צריך להיות בבית המשפט", התייחס זהבי אמש בסיום המשחק לעניין. "לא הבנתי בדיוק למה, אבל אם קוראים לי אני אהיה שם. הם היו יכולים לשים את הקלטת, ללחוץ 'פליי' וזהו, אבל אם ביקשו שאבוא, אני אגיע".

זהבי יכול היה לצאת גדול למרות משחק בינוני שלו, אבל החמיץ את הפנדל מול אוסטין אג'ידה. "החמצת פנדלים זה דבר שקורה גם לגדולים ממני, אבל גם את הפנדל הבא אני אבעט. אני מקווה שבפעם הבאה זה יכנס", אמר בביטחון. כשנאמר לו על ידי העיתונאים שמאור בוזגלו סיפר בעמדת הראיונות לפניו כי הוא הצליח להוציא את זהבי מריכוז כאשר דיבר אליו לפני הבעיטה, אמר מספר 7: "אתם יודעים כמה פעמים שחקנים ניסו לפגוע בריכוז שלי לפני פנדלים או להגיד לי כל מיני דברים אחרים במהלך משחק? אם הייתי מקשיב לכל מי שדיבר אלי במגרש, אז אולי הייתי גומר את העונה עם ארבעה שערים". זהבי הכחיש שהגיע למשחק עצבני ולראיה הכרטיס הצהוב שקיבל: "הייתי מאוד רגוע ושליו במשחק. כרטיס צהוב כל אחד יכול לקבל".

בכלל, זהבי היה די לוחמני כשדיבר עם העיתונאים. בעיקר כששוב נשאל על עתידו: "אתם מתעסקים יותר ממני בעתיד שלי", אמר. "אתם עושים ספקולציות ומעבירים אותי עוד לפני שנפתח חלון ההעברות. אתם כותבים על זה שאני עוזב ובינתיים אני בכל משחק פה".

בוזגלו מרוצה: "הצלחנו במקום שבו נכשלנו בפעמים קודמות

ערן זהבי שחקן מכבי תל אביב. ברני ארדוב
הבוקר הוא כבר מתייצב בבית משפט. ערן זהבי/ברני ארדוב

כשהתבקש לתת הצהרה שהוא נשאר עד סוף העונה במכבי, אמר: "הצהרה? אני לא יודע מה יהיה מחר בבוקר, אז איזו הצהרה אתם רוצים שאמסור. אני במכבי תל אביב עם חוזה לחמש שנים ואתם כל פעם מנסים להעביר אותי לקבוצה אחרת. אני פה ואל תשאלו יותר לאן אני הולך כי כל פעם אני עונה את אותה התשובה ואתם לא מאמינים לי. אם יהיה משהו, כולם יידעו וקודם כל תדע מכבי תל אביב".

גם על הנסיון של התקשורת להוציא ממנו שאולי הגיע קצת טעון למשחק אחרי שלא שותף בגמר גביע הטוטו, אמר זהבי: "לא השפיע עלי שלא שיחקתי בגמר גביע הטוטו. היו משחקים בהם לא שיחקתי ואחרי זה כבשתי צמד ואף אחד מכם לא שאל אותי על זה שלא שיחקתי בגביע הטוטו".

על התחושה שלו ושל חבריו כי גם באר שבע וגם קרית שמונה לא הגיעו למשחקים מול מכבי תל אביב כדי לשחק פתוח ולייצר משחקי צמרת אמיתיים, הגניב זהבי עקיצה: "באר שבע וקרית שמונה לא באו לשחק מולנו כקבוצות צמרת אמיתיות שמגיעות כדי לנצח את המשחק. באר שבע באה לשחק על מתפרצות, אבל מגיע לה כל הכבוד כי היא עמדה במה שהיא רצתה. אנחנו לא עשינו את מה שהיינו צריכים והלכנו עוד צעד אחורה".

גם ההתעסקות במיקום שלו על המגרש, הכעיסה קצת את זהבי: "אני מרגיש שכאשר הבקעתי בתור חלוץ צמדים או שלישיות אף אחד לא שאל למה אני משחק כחלוץ. ברור שזה תפקיד קצת חדש לי. אם המאמן שם אותי שם הוא חושב שכך צריך להיות. אני צריך לעשות מה שהוא מבקש".

פאקו אייסטרן מאמן מכבי תל אביב. קובי אליהו
לא התרגש מאיבוד הנקודות. פאקו/קובי אליהו

חלון ההעברות נפתח ולצד השאלות על האפשרות שיעזוב את מכבי, קיימת גם שאלת צירוף השחקנים לקבוצה. יש במועדון כאלה שחושבים שמכבי צריכה להתחזק נוכח התוצאות האחרונות. זהבי מאמין בחברים שלו: "אני לא קובע את המדיניות במועדון ואם יש אנשים שרוצים לחזק את הקבוצה, אז זה בסדר אבל אני חושב שהסגל הזה מספיק טוב בשביל לקחת אליפות. אני סומך מאוד על החברים שלי ויודע שאם נעבוד יותר קשה וניקח את הנקודות איפה שצריך, אז יהיה בסדר".

פאקו היה מאוד סבלני בסיום המשחק, אף שהיה די כעוס על כך ששחקניו שוב לא ידעו לנצח את הקבוצה שרצה מולם לתואר. הבאסקי התנחם בכך שעוד אפשר לתקן. "יש לנו עוד חמישה משחקים מול קרית שמונה ובאר שבע ואנחנו עוד יכולים להפוך את התמונה", אמר. מאמן מכבי תל אביב חזר שוב ושוב על העובדה כי קרית שמונה טובה יותר כרגע מאחר שהיא במקום הראשון וכשנשאל מדוע הוא לא יכול להביא את הקבוצה לעמדה הגבוהה בזמן שיש לו לדעתו את סגל השחקנים הטוב בארץ, אמר ספק בצחוק ספק ברצינות: "אם יש לי את השחקנים הכי טובים ובכל זאת אני לא מביא את מכבי למקום הראשון, אז אולי הבעיה היא אצלי. אני לא חושב שצריך לצרף שחקנים נוספים בינואר. אני מרוצה מהסגל שלי. לא הגיע לנו להפסיד בקרית שמונה ובבאר שבע וגם היום היינו עדיפים. קרית שמונה ובאר שבע ניצחו אותנו עם פחות מצבים מאלה שהיו לנו היום במשחק".

אם לא די באכזבת התיקו, גילו אמש השחקנים כי המגבות שהגיעו לבלומפילד היו רטובות והם נאלצו לנסוע לקרית שלום או לבתיהם כדי להתקלח. כפי שפורסם כבר אתמול, לפני הצהריים תקיים מכבי משחק אימון מול הפועל ראשון לציון כדי שפאקו יוכל לתהות מקרוב על הרמה בליגה הלאומית וזאת לקראת משחק הגביע בשבוע הבא מול בית"ר תל אביב רמלה.
בן רייכרט ממשיך להיות מבוקש במועדונים רבים ואל הפועל פתח תקוה הצטרפה הפועל רעננה שמאוד רצה אותו. הקשר נוטה להישאר במכבי אחרי שבשני המשחקים האחרונים קיבל דקות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully