וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מאור בוזגלו: "הצלחנו במקום שבו נכשלנו מנטלית בפעמים קודמות"

6.1.2015 / 8:03

קשר הפועל באר שבע סיכם את משחק העונה. שחקנים יצאו נגד פפיר. הקבוצה תעמוד לדין בעקבות התפרעות אוהדים, דוידזאדה יעמוד לדין על העלבת שופט: "זה לא אדום". שבחים לביטון, הובאן ואג'ידה, שיחתום בקרוב על חוזה חדש

one

קצת יותר מעשר דקות לסיום המשחק בבלומפילד, בהפועל באר שבע ראו שוב איך החלום עומד להתרסק. אבל אז הגיעה העצירה של אוסטין אג'ידה, והפיחה חיים חדשים בקבוצה. "אי אפשר לומר שיצאנו מאוכזבים, אבל קשה לצאת גם מרוצים מהמשחק הזה", אמרו שחקנים בסיום. "פפיר לקח החלטה נוראית בפתיחה. נכון שהיה פנדל גם על בן חיים, אבל קשה לי להאמין שהם היו מגיעים למצבים האלה בעשרה שחקנים".

מעל כולם במשחק אתמול בלטו השוער אוסטין אג'ידה, המגן בן ביטון שהסתדר מצוין עם טל בן חיים וכמובן אובידיו הובאן. "זה לא היה המשחק הכי גדול שלו, אבל זה בדיוק העניין. הוא נתן לנו המון שקט. כל שחקן עשה את העבודה על הצד הטוב ביותר. גם ארבייטמן, שלא הגיע כמעט להזדמנויות, שמר על הכדור עם הגוף ונתן לנו אוויר", אמרו בקבוצה. אגב, מי שחושב שהעצירה של אג'ידה אתמול הייתה יד המקרה, יכול לחזור מעט אחורה, למשחק בין הקבוצות בבלומפילד בעונה שעברה (3:1 למכבי, פברואר 2014), אז הדף אג'ידה פנדל נוסף של כוכב מכבי תל אביב. היכולת שלו היא אחת הסיבות למגעים המתקדמים עימו לחתימה על חוזה חדש, ממש כפי שעשה לאחרונה בוזגלו. "זה עניין של ימים עד שייחתם הסכם. אנחנו רוצים את אוסטין איתנו", אמרו במועדון.

הקבוצה תעמוד ביום רביעי לוועדת משמעת בגין התפרעות אוהדים במשחק. כמו כן שחקן הקבוצה אופיר דוידזאדה יעמוד לדין בגין העלבת שופט. הדיונים יתקיימו ב-16:00 מחר והקבוצה עשויה להיענש.

מה שפאקו לא הביא למכבי ת"א: יוסיפון על משחק העונה

אוסטין אג'ידה שוער הפועל באר שבע. ברני ארדוב
בדרך לחוזה חדש? אג'ידה/ברני ארדוב

המגן אופיר דוידזאדה ייעדר מהמשחק הקרוב מול הפועל רעננה בעקבות ההרחקה ("זה לא אדום, מקסימום צהוב", אמר לחבריו בסיום). אגב, האדום היחיד שספג דוידזאדה בקריירה עד היום היה באפריל 2011, גם הוא מול מכבי תל אביב, אלא שאז ניצחה באר שבע 2:0 בבלומפילד. בסיבוב הקודם הוא הסתפק בצהוב. אלישע לוי מתלבט כעת מי יהיה המגן המחליף שלו מול רעננה – דודי טויטו הצעיר, מגן שמאלי טבעי, או אביתר אילוז המנוסה שמכיר את העמדה הזאת. לעומתו, ג'ון אוגו ורועי גורדנה יחזרו לסגל. מאור מליקסון צפוי להיות כשיר במאת האחוזים עד אז ואם זה יקרה הוא יועדף על פני סיראז' נאסר בהרכב.


"אי אפשר לדבר על שופטים כי זה לא התפקיד שלי. ינתחו את המשחק הזה עוד הרבה מאוד פעמים. אנחנו בתוך המשחק וקשה לראות, אולי הייתה עבירה והגיע כרטיס", אמר מאור בוזגלו על רמת השיפוט במשחק. "כדורגל הוא משחק של טעויות וצריך שיקרו כמה שפחות. הגענו למקום שבו לא עמדנו מנטלית ונכשלנו בו בפעמים הקודמות. הראנו שאנחנו קבוצה חזקה ועוצמתית ויודעים לעמוד נכון. עם קצת מזל היינו יכולים לצאת עם נקודות, לכבוש לפחות שער אחד".

על השאלה האם הקבוצה מרוצה מהנקודה אמר: "קצת מרוצים וקצת מאוכזבים, אבל עשינו קפיצת מדרגה. מה היה חסר לנו? קצת ריכוז ליד השער, כי עם כדור רוחב נכון ועם תנועה לקורה הקרובה היינו יכולים לייצר שער. בסופו של דבר שיקחנו נגד קבוצה מאוד חזקה, גם נקודה זה חשוב. המאזן שלנו מול הגדולות? אין ספק שזאת נקודה חשובה מאוד, כי אם נסתכל אחורה לא יצאנו מכאן עם נקודות. עשינו קפיצת מדרגה, נצטרך את כל הסגל, לנוח טוב ולטפל בגוף. כל נקודה היא חשובה, בסיבוב הזה כולם יאבדו נקודות, מי שתיקח הכי הרבה נקודות בין הקטנות וכמובן בין הגדולות, תזכה בתואר". על השאלה האם הקבוצה מסוגלת לזכות באליפות ענה: "נותרו עוד 20 משחקים, יותר מחצי עונה. זה המון. מי תיקח אליפות? הקבוצה הטובה ביותר. אנחנו רוצים להיות למעלה, כמה שיותר גבוה".

עוד באותו נושא

מכבי תל אביב והפועל באר שבע נפרדו ב-0:0

לכתבה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully