וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לאומית: בני לוד שמטה נקודות, הפועל עפולה התקרבה

הרביעית סיימה ב-1:1 מול הפועל רמת גן, החמישית צמצמה פערים עם 0:2 על הפועל ירושלים. בית"ר תל אביב רמלה נמלטה מהקו האדום עם 0:2 בחוץ על יבנה, הכח האחרונה הפסידה 2:1 ברמת השרון

לירון דיאמנט שחקן הפועל רמת גן. ברני ארדוב
נקודה בווינטר. לירון דיאמנט/ברני ארדוב

המחזור ה-18 בליגה הלאומית הסתיים הערב (שני) עם ארבעה משחקים. בני לוד החמיצה הזדמנות להתקרב למוליכות עם 1:1 בווינטר נגד הפועל רמת גן, בעוד הפועל עפולה החמישית ניצחה 0:2 את הפועל ירושלים והיא רק ארבע נקודות מהמקום השני. בית"ר תל אביב רמלה נחלצה מהקו האדום עם 0:2 בחוץ על מכבי יבנה, כאשר הכח עמידר רמת גן הפסידה 2:1 להפועל ניר רמת השרון ונותרה במקום האחרון.

הפועל רמת גן - בני לוד 1:1

כמעט שלוש שנים אחרי התגרה האלימה בין הקבוצות בווינטר, הפועל רמת גן ובני לוד חזרו לזירת הפשע ונפרדו באותה תוצאה, אך באווירה שונה לגמרי. האורדונים, שברחו מהמקום האחרון עם חמישה משחקים ללא הפסד, עלו ליתרון בדקה החמישית עם שער של לירון דיאמנט, אבל חליל למבין איזן בדקה ה-33 עבור האורחים. לוד פספסה הזדמנות לצמק את הפער מהמוליכות והיא עם 31 נקודות במקום הרביעי. הפועל רמת גן במקום ה-11 עם 20 נקודות.

הפועל עפולה - הפועל ירושלים 0:2

המדורגת חמישית רשמה משחק חמישי ללא הפסד ושיפרה את מאזנה ל-30 נקודות. יובל יוסיפוביץ', המגן המושאל ממכבי חיפה שמשחק בעיקר בקישור העונה, כבש את הראשון בדקה ה-12. נדב אברה הצעיר חתם בדקה ה-78. עפולה מרוחקת רק ארבע נקודות מהמקום השני המוליך לליגת העל. הפועל ירושלים עם 19 נקודות במקום ה-12.

שחקן הפועל ניר רמת השרון, בן אז'ובל. מגד גוזני
ירה פעמיים. בן אז'ובל/מגד גוזני

מכבי יבנה - בית"ר תל אביב רמלה 2:0

אחרי שהפסידה להכח עמידר רמת גן, מכבי יבנה חילקה נקודות לקבוצת תחתית נוספת וסייעה לה להימלט מהקו האדום. דניאל איפרגן הורחק בדקה ה-50 והותיר את המארחים ב-10 שחקנים, כשבית"ר תל אביב רמלה ניצלה זאת בדקה ה-75 עם שער של אורי מגבו וסגרה עניין עם שער בכורה בלאומית של קרלוס לואיסה בחלוף 10 דקות. האורחים קפצו למקום ה-13 עם 18 נקודות, יבנה המאכזבת במקום השמיני עם 24.

הפועל ניר רמת השרון - הכח עמידר רמת גן 1:2

כשברקע מועמדותו לאימון הפועל רעננה, חיים שאבו ראה את קבוצתו קוטעת רצף של חמישה משחקים ללא ניצחון ומשיגה שלוש נקודות מול נועלת הטבלה. בן אז'ובל היה כוכב המשחק עם צמד (2 ו-70) כשגיא משפתי צימק בפנדל (78) לאחר הרחקתו של סאן מנחם המקומי. הכח נותרה עם 14 נקודות במקום האחרון, רמת השרון עשירית עם 22.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

זה כל כך טעים ופשוט: מתכון לבננות מקורמלות

בשיתוף חברת גליל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully