וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פישר: "ברגע אמוציונלי כזה צריך לאמן ולנסות לשלוט במצב"

הניקס ספגו מול מילווקי הפסד ביתי 11 רצוף. פישר הגיב לקריאות לפטרו: "אקח אחריות אם צריך". אמארה: "כשחתמתי בניקס זה לא היה בתכנית". התקשורת מציעה לעשות טנקינג: "אלה זמנים אפלים"

מאמן ניו יורק ניקס דרק פישר. AP
מאין יבוא עזרו. פישר במשחק נגד מילווקי/AP

ניו יורק כבר ציינה את פתיחת העונה הגרועה שלה בהיסטוריה, ולפנות בוקר (שני) הניקס רשמו שיא מועדון עגום נוסף כשספגו מול מילווקי הפסד ביתי 11 ברציפות. את אוהדי הניקס לא עניינה העובדה שהם ללא כרמלו אנתוני, אמארה סטודמאייר, אנדראה ברניאני ואימאן שומפרט, אולי משום שגם כשהם היו כשירים העונה קבוצתם לא הפסיקה להפסיד.

"לא נעים להפסיד בשום צורה", אמר מאמן הניקס דרק פישר לאחר ה-95:82 שספג ממילווקי. "ברגע אמוציונלי כזה צריך להמשיך לאמן מה שאפשר לאמן, לנסות לשלוט במה שאפשר". במהלך המשחק שמע פישר את אוהדי הניקס קוראים "לפטר את פישר". "הכול היה נגדנו, כרגע זאת לא נראית הדרך הנכונה", הוסיף פישר, שישה שחקנים אצלנו בקושי שיחקו ב-NBA בעבר, עובר עלינו הרבה כרגע. האחריות עליי ואם אצטרך לשאת בה אז אעשה זאת".

שחקני ניו יורק ניקס סמואל דאלמבר (ימין) טימי הארדוויי ג'וניור (מרכז) אימאן שומפרט (שמאל. AP
נראה רע מכל כיוון. דאלמבר, טימי הארדוויי ושומפרט על הספסל/AP

בתקשורת האמריקאית יש שמועות שהניקס ישחררו את הסנטר סמואל דאלמבר. "אולי אתם יודעים יותר ממני, אני אוהב להיות כאן ואשמח אם הקריירה שלי תיגמר כאן", אמר דאלמבר לכתבים והעדיף להתייחס למצב הקבוצה, "העונה הזאת היא טרגדיה". אמארה סטודאמייר נדרש אף הוא להתרסקות: "זה מעבר למה שדמיינתי, כשחתמתי בניקס זה לא היה בתכניות. אנחנו צריכים להתמודד עם מה שקורה ולנסות להשתפר".

התקשורת בתפוח הגדול קטלה את הניקס, ופרשן "ניו יורק פוסט" קווין קרנאן כתב ש"צריך להחליף את הקריאה 'דיפנס' בקריאה 'טנק'. אין לניקס מה לעשות יותר מלבד טנקינג". המשמעות של טנקינג - מונח המתאר קבוצות שמחלישות את עצמן בכוונה כדי להגדיל את הסיכוי לקבל בחירת דראפט גבוהה. ב"ניו יורק טיימס" הגדירו את העונה הנוכחית של הניקס כ"עונה מסויטת. אלה זמנים אפלים עבור הניקס ולא נראית בשורה באופק".

בלאט איבד עוד כוכב: "נראה שהוא כאן כדי להישאר"

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully