וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיוויד בלאט: "הם הגיעו לממוצע שלהם בקלות רבה מדי". אירווינג נפצע

מאמן קליבלנד ביקר את משחק ההגנה של קבוצתו אחרי התבוסה לדאלאס. הרכז שסובל מכאבים בגבו לא יטוס עם הקבוצה למשחקה הבא בפילדלפיה הלילה. הפרשנים על תמיכת ה-GM בבלאט: "נראה שהוא כאן כדי להישאר"

קיירי אירווינג שחקן קליבלנד. AP
הצרות נמשכות. קיירי אירווינג/AP

התקופה הלא פשוטה של קליבלנד נמשכה אמש (ראשון), כשדיוויד בלאט ושחקניו הובסו 109:90 מול דאלאס, ורשמו הפסד רביעי בחמשת משחקיהם האחרונים. לברון ג'יימס הפצוע כמובן לא התלבש, אך במהלך המשחק קיבל בלאט חדשות רעות נוספות: קיירי אירווינג עזב את המשחק ברבע השלישי לאחר שקלע 2 מ-9 בלבד מהשדה והתקשה לנוע. בסיום, התברר כי הוא סובל מגב תפוס ולא ייצא עם קבוצתו למשחק החוץ מול פידלפיה בלילה שבין שני ושלישי.

"הגב שלי היה קצת תפוס עוד ברבע הרביעי מול שארלוט, ואז נפלתי עליו, מה שהפך את זה גרוע פי 10", אמר אירווינג, שסבל עד לא מזמן גם מפציעה בברך, בסיום. "זה כואב עכשיו, אבל צריך לעבור את זה. זה מבאס, כי אני צריך להתמודד עם שתי פציעות שונות בזמנית, אתה מנסה הכי טוב שלך להתגבר, אבל לפעמים הגוף שלך אומר לך להפסיק, וזה מה שקרה עכשיו".

שון מריון שחקן קליבלנד קאבלירס. AP
גם הוא קלע שיא עונתי. שון מריון/AP

מספרי המשחק

* ארבעת הפסדי הבית האחרונים של הקאבס היו בפערים של 29, 23, 16 ו-19 נקודות.

* הקאבס עומדים כעת על מאזן של 4:1 ללא לברון ג'יימס.

* ברבע הראשון קלע קווין לאב 11 נקודות ב-71 אחוז מהשדה.

* בשלושת הרבעים הבאים: 19 ב-42.8 אחוז מהשדה, תוך שלקח הרבה יותר זריקות מבחוץ מאשר מבפנים, וקלע 6 מ-14.
* הקאבס לא קלעו ולו נקודה במתפרצת.

* קווין לאב קלע 30 נקודות לראשונה העונה, ולראשונה העונה גם סיפק משחק של 30 נקודות ו-10 ריבאונדים. אשתקד, לשם השוואה, היו לו 21 משחקים של לפחות 30 נקודות ולפחות 10 ריבאונדים.

* דירק נוביצקי הגיע ל-27,397 נקודות בקריירה, והוא רחוק 12 בלבד ממוזס מאלון הגדול במקום השביעי בכל הזמנים.

* דאלאס שיפרה את מאזן החוץ שלה מול קבוצות המזרח ל-0:10 גדול.

* באופן כללי, המאבס עם 14 ניצחונות רצופים מול יריבות המזרח.

* המאבס ממשיכים להוביל את הליגה עם ממוצע של 109.9 נקודות למשחק.

* מונטה אליס קלע 12 מ-20 הנקודות שלו בצבע.

עוד באותו נושא

NBA: דאלאס הביסה את קליבלנד 90:109

לכתבה המלאה
קווין לאב שחקן קליבלנד קאבלירס מול מונטה אליס שחקן דאלאס מאבריקס. AP
משחק ראשון עם 30 ו-10. לאב/AP

התגובות

דיוויד בלאט אמר בסיום: "בהחלט לא עשינו עבודה טובה מספיק בהגנה. במשחק הקודם שיחקנו נהדר הגנתית, אבל הערב לא הצגנו את ההגנה שאנחנו צריכים מול שום יריבה, בטח לא מול דאלאס. לא הגנו מספיק טוב על קשת השלוש, המאבריקס טובים בחדירה והוצאה, ויש להם הרבה ניסיון והמשכיות בסגל שמשחק זמן רב ביחד ויודע ליצור זריקות. בסופו של דבר, הם קלעו את הממוצע שלהם, אבל לדעתי הם עשו את זה בקלות רבה מדי".

לגבי היכולת של לאב אמר בלאט: "הוא בהחלט מייצר זריקות, וכרגע הוא ממקסם את מספר הנגיעות שלו. אני חושב שבמשחק הקודם הוא קלע 27 נקודות תוך שהוא לוקח פחות זריקות ממה שהוא לקח הערב. אבל הוא מגיע לזריקות במצבים טובים והוא מנצל את ההזדמנויות שלו".

עוד לפני המשחק, קיבל בלאט גב מהג'נרל מנג'ר שלו דייויד גריפין, שאמר: "כל הדיבורים הללו מגוחכים. זה לא סיפור. בלאט הוא המאמן שלנו, והוא יישאר המאמן שלנו. אל תכתבו שזה הצהרת אמון, כי הוא לא היה צריך אחת. זו מעולם לא היתה שאלה. אין שינוי, נקודה. מה שיש כרגע זה בדיוק מה שדיברנו עליו. שיפור בטווח הארוך, זה העניין כאן. אני יודע שזה לא סיפור סקסי. כל אחד במועדון מלמעלה למטה - ההנהלה, אני, השחקנים, המאמנים, לברון - כאן לטווח הרחוק. היו לנו זמנים מאוד רעים, אבל גם ניצחנו כל קבוצה שלפנינו במזרח".

על האפשרות שקבוצתו תבצע טרייד בתקופה הקרובה אמר גריפין: "אנחנו מאוד אקטיביים בטלפונים ועושים כל מה שאפשר כדי לשפר את הקבוצה. באותו זמן, למרבה הצער, הטיימינג שלו לא תמיד תואם את זה של קבוצות אחרות. ההנהלה כאן תמיד הפכה כל אבן, והפעם זה לא יהיה שונה. ברור מאוד שאנחנו צריכים עוד גודל".

דיוויד בלאט מאמן קליבלנד קאבלירס עם הג'נרל מנג'ר דייויד גריפין. GettyImages
יש גב. גריפין ובלאט/GettyImages

מה אמרו בתקשורת?

"דאלאס קבוצה טובה מאוד שתתמודד על אליפות, אבל קליבלנד חייבת למצוא קצת פיתרונות", כתב סם אמיקו מ'פוקס ספורטס אוהיו'. "עם או בלי לברון, ממש לא היתה מספיק אנרגיה. זה היה הפסד בית קשה. קליבלנד כבר הפסידה יותר מדי פעמים בבית העונה (שמונה). אני מבין שזו שיטה כמעט חדשה לגמרי ואף אחד לא מטיף לסבלנות יותר ממני. בנקודה מסוימת, עם זאת, צריך לגרום ליריבים לפחד להגיע לאולם שלך. כרגע, זה רחוק מהמצב".

אמיקו הוסיף: "בלאט קיבל המון תמיכה מגריפין לפני המשחק. מוקדם מדי להגיד איזו עבודה בלאט עושה, אבל נראה שהוא כאן כדי להישאר - לפחות לעונה הזאת. אני לא חושב שצריך לדאוג לקאבס עד אחרי פגרת האולסטאר. זה באמצע פברואר. אבל אשנה את דעתי בקרוב אם הם לא יצליחו למצוא דרכים לנצח בחוץ ללא לברון".

מאמן קליבלנד קאבלירס דיוויד בלאט. AP
אין מה להילחץ עדיין. בלאט/AP

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully