וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

NBA: דאלאס הביסה את קליבלנד 90:109

הקבוצה של דיוויד בלאט עם הפסד רביעי בחמשת המשחקים האחרונים, והפעם מול המאבס, שרשמו ניצחון חמישי ברציפות. גם 30 נקודות ו-10 ריבאונדים של לאב לא הועילו, שישה שחקנים בדאבל פיגרס בדאלאס. הג'נרל מנג'ר של הקאבס גיבה את בלאט לפני המשחק

מונטה אליס שחקן דאלאס (שמאל) מול דיון ווייטרס שחקן קליבלנד. רויטרס
מונטה אליס סיפק עוד הופעה נהדרת/רויטרס

מאזן: 15:19 (מקום 5 במזרח)

המשחק הבא: בחוץ מול פילדלפיה, בלילה שבין שני ושלישי

עשרת המשחקים האחרונים: הפסד - ניצחון - הפסד - הפסד - הפסד - ניצחון - הפסד - ניצחון - ניצחון - ניצחון

מדד הטריו: קווין לאב 30 נקודות (11 מ-21 מהשדה), 10 ריבאונדים, קיירי אירווינג 6 (2 מ-9 מהשדה). לברון ג'יימס לא שותף.

צפו בתקציר המשחק

זה באמת לא היה כוחות. דאלאס רשמה הערב (ראשון) ניצחון ליגה חמישי ברציפות כשטיילה ל-90:109 מול קליבלנד של דיוויד בלאט, לה זה היה הפסד רביעי בחמשת המשחקים האחרונים. הקאבס, שניצחו 87:91 את שארלוט במשחק האחרון, לא היו קרובים אפילו לאיים על המאבריקס המצוינים, שברחו להפרש דו ספרתי כבר ברבע השני ומאז לא איבדו את היתרון לשנייה.

הקבוצה של ריק קרלייל שיפרה את המאזן שלה ל-10:25 מתחילת העונה, קליבלנד עם 15:19. גם 30 נקודות ו-10 ריבאונדים של קווין לאב לא הועילו לדיוויד בלאט, שראה הופעה חלשה של קיירי אירווינג, שגם סבל מפציעה קלה בגב וסיים מוקדם את המשחק. בוודאי שקשה לנצח מול קבוצה, שנהנית משישה שחקנים שמסיימים את הערב עם דאבל פיגרס.

בדאלאס, כאמור, סיימו שישה שחקנים עם ספרות כפולות: מונטה אליס הוביל עם 20 נקודות (8 מ-15 מהשדה), דירק נוביצקי קלע 15 ו-5 ריבאונדים, טייסון צ'נדלר (8 ריבאונדים), ג'יי ג'יי בראה וצ'נדלר פארסונס קלעו 14 נקודות כל אחד, ריצ'רד ג'פרסון קלע 11. אחרי ההצגה הגדולה מול בוסטון, רייג'ון רונדו סיים משחק רגוע עם 4 נקודות, 8 אסיסטים ו-4 ריבאונדים.

לפני המשחק מאמן דאלאס ריק קרלייל הגן על בלאט, ואמר ש"אנשים שמעלים ספקולציות על יציבות המשרה של קואץ' בלאט, זה פשוט מגוחך. יהיה להם קשה למצוא למצוא מאמן טוב יותר בכל מובן של המשחק. דיוויד בלאט הוא אחד המאמנים הטובים בעולם, והוא הוכיח את זה הרבה לפני שהוא הגיע ל-NBA".

הג'נרל מנג'ר של קליבלנד דיוויד גריפין התייחס גם הוא ללחץ על בלאט והעניק לו גיבוי פומבי לראשונה העונה: "הוא המאמן שלנו. זו לא הבעת תמיכה, הוא לא צריך את זה". גריפין הביע תסכול על הצורך להתייחס למעמדו של המאמן: "זה לא משהו שצריך להתייחס אליו, זה מגוחך".

קווין לאב שחקן קליבלנד (ימין) מול דירק נוביצקי שחקן דאלאס. AP
היחיד שמנע מקליבלנד השפלה. לאב מול נוביצקי/AP

מהלך המשחק

המשחק נפתח צמוד מאוד כשאחרי שש דקות זה עמד על 11:12 לזכות המארחת, כשדירק נוביצקי ומונטה אליס מובילים אותה עם ארבע נקודות כל אחד. קווין לאב בלט אצל הקאבס עם שש וארבעה ריבאונדים. זה המשיך להיות צמוד כשאליס מוביל את המאבריקס, בעוד קווין לאב קולע 10 נקודות וקולט 5 ריבאונדים ומכניס גם את קיירי אירווינג לעניינים וזה 21:21 אחרי קרוב לעשר דקות של משחק. לקראת סוף הרבע הצליחה דאלאס לפתוח פער קטן וסגרה את הרבע עם 25:28.

המאבס פתחו את הרבע השני עם ריצת 2:6 ועלו ל-27:34. אבל קווין לאב שוב היה שם בשביל הקאבס וצימק ל-38:34 עם שלשה. אלא שבשלב הזה קליבלנד התחילה להתבלבל בהתקפה ולזייף בהגנה. דאלאס ניצלה את זה כדי לרוץ ל-8:16, כשהאריס, אליס ופארסונס מובילים את המאבס. מנגד, היחיד שהשאיר את קליבלנד איכשהו בעניניים היה קווין לאב, שקלע 18 נקודות ושלוש דקות לתום המחצית הראשונה זה 42:54. בסופו של דבר, ואחרי חמש נקודות רצופות של שון מריון זה 47:57 במחצית.

הרבע השלישי נפתח בדיוק כמו שהשניים האחרונים התנהלו. דאלאס עשתה פחות או יותר מה שהיא רוצה בהתקפה, כשאליס חוגג וגם פארסונס מוסיף את שלו ואחרי שש דקות ברבע זה 59:74. דאלאס המשיכה לטייל ולעשות מה שהיא רוצה על המגרש ובתום הרבע השלישי זה 71:89 קל.

קליבלנד פתחה לא רע את הרבע האחרון וצימקה ל-94:82 אחרי שלשה נוספת של קווין לאב, ששיפר את מאזן הנקודות שלו כבר ל-30. דאלאס לא ממש התרגשה מזה וחזרה להוביל עם שלשה של ג'פרסון ונקודות של האריס בדרך ל-84:99. הגארבג' טיים המשיך ודאלאס ברחה ל-86:104 עם האלי-אופ של טייסון צ'נדלר המצוין. הג'ארבג' טיים נמשך ובסיום זה 90:109.

sheen-shitof

פתרון טבעי

גבר, הגיע הזמן לשפר את התפקוד המיני ואת הזוגיות שלך

בשיתוף גברא
קיירי אירווינג שחקן קליבלנד. AP
קיירי אירווינג לא הרשים וסבל מפציעה קלה בגב/AP

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully