וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל ירושלים: על אף הביקורות, מעמדו של דני פרנקו עדיין יציב

המאמן ניסה להסביר את התבוסה בדרייב אין והודה: "דונטה ביקש שלא אוציא אותו, הוא רצה להישאר עד הסוף ולאכול את הדייסה הזאת". נאור: "לא היה לי חמצן, אפשר לעשות כאן משהו היסטורי"

one

שתי קבוצות במצב רוח הפוך לגמרי חנכו הערב (ראשון) אולם הדרייב אין: מצד אחד הפועל תל אביב מלאת התשוקה, מנגד הפועל ירושלים הכבויה. שלא במפתיע, זה נגמר ב-67:81 אדיר למארחת, שלא היתה יכולה לבקש בכורה טובה יותר באולמה החדש. לירושלמים, זהו הפסד ליגה חמישי ברציפות, והלחץ על דני פרנקו עולה. על אף הביקורות הרבות כנגד המאמן, בהנהלה מיהרו להדגיש כי מעמדו, נכון לעת עתה, יציב. במועדון ממשיכים לחפש גארד נוסף בשל פציעתו של דרווין קיצ'ן.

ליאור אליהו שחקן הפועל ירושלים. ברני ארדוב
לא ברור איפה זה ייעצר/ברני ארדוב

"ידענו שזה הולך להיות משחק מיוחד עם אווירה מאוד מיוחדת, ושהולך להיות לא פשוט לשחק בו", הודה דני פרנקו בסיום. "התחלנו את המשחק הזה מצוין ועם גישה טובה אבל עשינו קצת יותר מדי טעויות ברבע השלישי ובתחילת הרבע האחרון. אנחנו משחקים כל שלושה ימים, נורא קשה לעשות התאמות ולתת לשחקנים להרגיש נוח, לאף אחד לא באמת אכפת מאיתנו אם שיחקנו בחולון והיום פה. אנחנו צריכים לשחק כמו הפועל ירושלים שאנחנו רוצים להיות עם מה שיש לנו כרגע. היום לאורך הרבה דקות עשינו את זה בצורה רעה, לפחות בחצי השני בחלק ההתקפי עשינו טעויות וזה עלה לנו ביוקר".

על דונטה סמית', שביקש להישאר על הפרקט ולא לרדת לספסל לקראת הסיום על אף שהמשחק כבר היה פחות או יותר גמור, אמר פרנקו: "דונטה ביקש לא להוציא אותו, הוא עשה לי סימן שהוא רוצה להישאר עד הסוף. לפעמים משחק נראה ככה, ולא הולך, אבל בן אדם הביא 11 ריבאונדים והרבה אסיסטים, וניסה בכוח ולא הלך. יש כאלה שרוצים לשבת בצד ויש כאלה שמבשלים את הדייסה ויודעים שהם צריכים לאכול אותה. דונטה עושה הכל, ברייסי רייט עשה כל מה שהוא יכל לעשות".

"יותר חכם שנציף את מה שאנחנו צריכים בינינו לבין עצמנו, השחקנים עושים הכל על המגרש, ולא יהיה אחראי לבוא ולדבר על זה פה", הוסיף פרנקו במסיבת העיתונאים. "הרכבת צריכה להגיע ל-16 בפברואר, או לפני כן, כשהיא נמצאת על הפסים, והיא צריכה בסופו של דבר צריכה להגיע למאי וליוני איפה שנרצה שתהיה. אנחנו רוצים להיות חכמים מבחינת השינויים שנרצה לעשות".

יותם הלפרין הוסיף: "נגמר לנו הכח בסוף. חשוב לי להבהיר שכל אחד מאיתנו נתן 110 אחוז היום וניסינו לעשות את המקסימום במשחק. לפעמים הדברים לא עובדים בכיוון שאתה רוצה, אנחנו נמצאים בתקופה לחוצה ובעייתית עם הרבה דברים בדרך שאנחנו נתקלים בהם. יש הרבה גורמים שכל אחד שומר בכיס קמצוץ קטן ששלג לכדור שמתגלגל. האוהדים, אנחנו וההנהלה, מי שאכפת לו באמת מהפועל ירושלים, עושים בכל יום 110 אחוז כדי שהקבוצה תצא מזה. יש הרבה דיבורים שאנחנו שומעים, מיליון ואחת המצאות שאנחנו קוראים באינטרנט. כולם ביחד נזרוק הרבה אבנים כדי שכדור השלג הזה יתפורר. אני בטוח שנצא מזה, אנחנו מאוד חזקים והפועל ירושלים עוד תדבר הרבה העונה. המועדון הזה יותר חזק מכל הדברים שקורים כרגע מסביב. גם מבחינה מקצועית וגם מבחינה מנטאלית הדברים קשים עכשיו, אבל הפועל ירושלים יותר חזקה ממה שקורה".

sheen-shitof

מאריכים את האקט

כך תשפרו את הביצועים וההנאה במיטה - עם מבצע בלעדי

בשיתוף "גברא"
דני פרנקו מאמן הפועל ירושלים. ברני ארדוב
למרות הכל, עדיין יש לו גב. פרנקו/ברני ארדוב

בצד המאושר של הערב, סיכם עודד קטש את הניצחון ההיסטורי: "אפשר היה לראות בהתחלה את ההתרגשות על השחקנים, כולם אספו שתי עבירות, ניסו יותר מדי, גם כשלא צריך הלכו למנוע את הכדור. זה טבעי ודיברנו על זה במחצית, אמרתי להם שזה מאוד טבעי שתהיה עודף מוטיבציה. חזרנו למשחק ועברנו את הדקות של ההתרגשות. לאורך זמן ניצחנו במטרות שרצינו, עצרנו את דונטה על 6 נקודות, ידענו שחסרים להם שני מובילי כדור, לחצנו, לא תמיד זה השתלם אבל בסוף זה השתלם, מיעטתי לקחת פסקי זמן וקיבלנו את היכולת להשתמש ביותר רוטציות. בסוף יינסי הגיע. ראיתם את העבודה שמתן (נאור) עשה על דונטה, הוא היה חסר לנו. הוא גמר עם 0 נקודות, אבל בפלוס מינוס הוא גמר עם פלוס 18. הוא הרוח של הדבר הזה, הוא רק חזר מפציעה אבל לא העליתי על דעתי שהוא לא פותח על המגרש. אני חדש בהפועל אבל הצליחו להדביק אותי בהתרגשות".

מתן נאור עצמו הוסיף: "זה המשחק שהכי התרגשתי לעלות על הפרקט, אני לא יכול לתאר במילים כמה חיכיתי למשחק הזה ובעיקר לסוף. זה רגע מיוחד שהייתי חייב אותו לעצמי ולקהל, אבל אמרתי לשחקנים שלא יטעו, שיש לנו עוד דרך ארוכה לפנינו ואנחנו יכולים לעשות משהו מיוחד, וזה יכול להפוך למשהו מיוחד, ויהיה כיף. יש לנו הזדמנות לעשות משהו חזק ואפילו היסטורי באולם הזה. יש לנו הזדמנות לעשות משהו שישפיע על הפועל תל אביב לשנים קדימה ואנחנו צריכים להיות מטומטמים כדי לפספס את זה. באיזשהו שלב הייתי לחלוטין בלי חמצן, והאנרגיות פתאום הגיעו, אין לי הסבר הגיוני לזה. אני מאושר שניצחנו".

כמה שהאדומים חיכו לרגע הזה/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully