וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גביע צרפתי: מארסיי הודחה בפנדלים על ידי יריבה מהליגה הרביעית

סנסציה ענקית: גרנובל חזרה שלוש פעמים מפיגור, כולל בדקה ה-120, כדי לכפות 3:3 ולשלוח את המשחק להכרעה מהנקודה הלבנה. שם, ניצחה 4:5 את המוליכה. ליון ניצחה 2:3 את לאנס

מרסלו ביילסה מאמן מארסיי. AP
לא ייאמן. ביילסה/AP

אחרי הדחתן של ליל, ניס ולוריין, קבוצות הליגה הבכירה בצרפת הצליחו להימנע היום (ראשון) מהפתעות נוספות בסיבוב התשיעי של הגביע, עד שהגיעה הסנסציה האדירה על חשבונה של מארסיי.

מוליכת הטבלה הפסידה 5:4 בפנדלים לגרנובל מהליגה הרביעית, בתום דרמה ענקית שכללה שלושה קאמבקים של המארחת. אנדרה פייר ג'יניאק הלוהט סידר למרסלו ביילסה יתרון בדקה השישית, המארחת הקטנטנה השוותה, ג'יניאק קבע 1:2 בדקה ה-33, גרנובל שוב השוותה ושלחה את המשחק להארכה. אנדרו אייוו העלה את מארסיי ל-2:3 בדקה ה-98, אך נציגת הליגה הרביעית הדהימה כשהשוותה בדקה ה-120, והמשחק הוכרע מהנקודה הלבנה. שם, הסינדרלה עמדה בלחץ, כבשה את כל חמשת הבעיטות שלה, ניצלה החטאה אחת של קבוצת הפאר עם בעיטה של פלוריאן תובאן למשקוף, ועלתה לסיבוב העשירי. מדהים.

במשחק על טהרת ליג 1, סגנית המוליכה ליון לא התקשתה לנצח 2:3 את לאנס וסגרה איתה חשבון על ההפסד הביתי בליגה במחזור השלישי. נביל פקיר המוכשר היה על ריבאונד בדקה החמישית והעלה ל-0:1, לפני שמלך השערים אלכסנדר לקאזט דייק מהנקודה הלבנה בדקה ה-14. בדקה ה-30 לקאזט גם בישל למגן מוחמדו דאבו, שכבש מעמדת נבדל את שער הבכורה במדי ליון. לאנס רק צימקה עם פנדל של אלחרבי אל ז'אדיאווי (75) ונגיחה של אדאמו קוליבאלי בדקה ה-89.

סוער בפריס סן ז'רמן: קבאני ולאבצי הושעו על ידי בלאן

נאנט עברה לשלב הבא, איתי שכטר לא שותף

ברנרדו סילבה שחקן מונאקו. AP
כבש לזכות מונאקו. ברנרדו סילבה/AP

גם בורדו עברה מבחן מול קבוצה מהליגה הבכירה כשניצחה 1:2 את טולוז. תומא טורה כבש בפנדל אחרי 10 דקות והמחליף הארגנטינאי אמיליאנו סאלה הכפיל בדקה ה-70. וויסאם בן ידר צימק בפנדל בדקה ה-84.

מחזיקת הגביע גנגאן טיילה ל-0:3 על דינאן-להון מהליגה החמישית. קלודיו בובו כבש צמד במחצית השנייה (51 ו-64) וז'רמי פייה חתם (81).

סגנית האלופה מונאקו עבדה קשה מול נים מתחתית הליגה השנייה, אבל ניצחה בחוץ 0:2 ועברה שלב. הפורטוגלי הצעיר ברנדרו סילבה הבקיע בדקה ה-33 עם בעיטה יפה מהאוויר ברגל שמאל והחלוץ המחליף ואלר ז'רמן נעץ את השני בתוספת הזמן.

סנט אטיין נגררה להארכה על ידי נאנסי מהליגה השנייה, אבל אחרי 97 דקות מאופסות היה זה פרנק טבאנו שהפציץ ברגל שמאל לחיבורים מ-20 מטרים וקבע 0:1 יקר לזכות המארחת.

ראן התגברה על דנקרק מהליגה השלישית עם 1:2 בחוץ מצמד של עבדולאי דוקורה (2 ו-27). עבדליילה עאביזה השווה זמנית עבור המארחת (3).

מץ ידעה לחזור מפיגור מול אפינל, נועלת טבלת הליגה השלישית, וניצחה אותה 1:2. יוסף טואטי העלה את המארחים ליתרון מפתיע בדקה ה-11, אבל הקבוצה מהליגה הראשונה איזנה עם גידו מילאן הארגנטינאי (15) והפכה בזכות שער של גיראן אנדו (53).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully