וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לקראת פרידה? איתי שכטר לא שותף בניצחונה של נאנט בגביע

החלוץ הישראלי נותר על הספסל ב-0:4 על קלאב פרנסיסקן החובבנית, בצרפת טוענים כי מדובר בצעד שמעיד על עזיבה בחלון ההעברות. ריימס עלתה, באסטיה הדיחה את ליל, גם לוריין וניס בחוץ

שחקן נאנט, איתי שכטר. GettyImages
לכיוון ישראל? איתי שכטר/GettyImages

האם איתי שכטר קרוב לפרידה מנאנט? החלוץ הישראלי, שמבוקש על ידי מכבי תל אביב ומכבי חיפה, נותר הערב (שבת) על הספסל ולא שיחק בניצחונה הביתי של קבוצתו 0:4 על קלאב פרנסיסקן החובבנית בסיבוב התשיעי של הגביע הצרפתי. בצרפת טוענים כי מדובר אי שיתופו של שכטר הוא צעד לקראת עזיבה שלו בחלון ההעברות הקרוב. לוקא דו (15), פלוריאן נרסיסו (32, עצמי), ולנטין רונז'ייה (77) ואוסבלדו ויסקארונדו (90) כבשו למנצחת.

ריימס, כמובן ללא אלירן עטר, עברה את סן מור לוזי החובבנית עם ניצחון חוץ 1:3. דייגו (39), גאטן שארבונייה (48) וניקולא דה פרוויל (57) כבשו את השערים. גם אוויאן עברה קבוצת חובבים כשניצחה בחוץ 0:3 את בוביני משערים של פביאן קאמו (68), ניקי בילה נילסן (76) ודניאל ואס (90).

מי שהובכה כהרגלה על ידי קבוצה מליגה נמוכה היא לוריין, שהפסידה 1:0 לאברנשה מהליגה השלישית ונפרדה מהמפעל בשלב מוקדם. גם ניס בחוץ בעקבות הפסד 2:0 לוולנסיין מהליגה השנייה. קונקרנו מהליגה הרביעית, שהפכה כבר למומחית גביע, הדיחה את ניור מהליגה השנייה עם ניצחון 0:1.

במפגש על טהרת ליג 1, ליל המאכזבת כשלה במפעל נוסף כשהפסידה 2:0 בקורסיקה לבאסטיה. פלויד אייטה, שחקן נבחרת טוגו, היה חתום על הניצחון של המארחים עם צמד בדקות 5 ו-24.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully