וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיוויד בלאט: "שום דבר שנעשה בלי לברון לא יבשר על שינוי שביצענו בלעדיו"

מאמן קליבלנד נזהר בהצהרותיו, ומודה שהנפילה של לאב הלחיצה אותו: "אני מודאג אפילו כששחקן מתכופף לקשור את השרוכים". לאב: "כשלברון בחוץ זו הזדמנות בשבילי להראות מה אני יכול לעשות". הפרשנים מנתחים: "שפת הגוף של בלאט טובה יותר, נראה שהוא אוהב להיות אנדרדוג"

קיירי אירווינג שחקן קליבלנד קאבלירס. AP
התגברו על אחוזי קליעה חלשים. קיירי אירווינג/AP

קצת יותר משבועיים אחרי שניצחון ביתי על שארלוט הרגיע את קליבלנד לאחר שני הפסדים רצופים, שוב זכה דיוויד בלאט לקטוע רצף הפסדים, הפעם של שלושה, מול ההורנטס החלשים, עם 87:91 בחוץ. הקאבלירס שוב התקשו ללא לברון ג'יימס וקלעו ב-37.9% מהשדה, כולל 4 מ-15 לשלוש, אבל התעלות של קווין לאב (27 נקודות) עזרה להם לחזור למסלול הניצחונות.

משחקם הבא של הקאבס יהיה כבר מחר בערב (20:00 שעון ישראל) מול דאלאס החזקה, כשבהמשך השבוע הם יקפצו לפילדפיה לפני שיחזרו הביתה למשחק מול יוסטון, ואז ימריאו למסע של חמישה משחקים במערב, בתקווה שקינג ג'יימס יוכל לחזור במהלכו. לצד הדאגה מכמות הדקות של קיירי אירווינג (42) ולאב (38), והתרומה האפסית של מייק מילר (0 נקודות ב-21 דקות), בלאט היה יכול להתנחם במשחק האחראי של שחקניו שאיבדו רק 7 כדורים וחילק 16 אסיסטים.

דיוויד בלאט מאמן קליבלנד קאבלירס. AP
"רוצים שלברון יחזור רק כשהוא יהיה בריא". דיוויד בלאט/AP

מספרי המשחק

* קליבלנד עלתה למאזן 3:1 ללא לברון, שלא נוהג להיעדר לתקופות ארוכות. בפעמיים היחידות בהן החמיץ יותר מ-3 משחקים ברציפות זה נגמר במאזנים של 5:0 (ב-2009) ו-4:0 (ב-2010), שתיהן עם הקאבס.

* קוון לאב וקיירי אירווינג קלעו 50 נקודות משותפות (17 מ-42 מהשדה), לעומת 41 של כל שאר שחקני הקאבס (16 מ-45).

* המשחק הלילה היה הראשון מאז ה-26 בנובמר בו לאב קולע יותר מסל שדה אחד ברבע האחרון.

* הקאבס קלעו רק 40 נקודות במחצית הראשונה - הנתון הנמוך ביותר שלהם העונה.

* ברבע הראשון הקבוצה של בלאט קלעה 6 מ-21 מהשדה (28.6%) - גם זה הנתון הנמוך ביותר שלה העונה.

עוד באותו נושא

קליבלנד קטעה את רצף ההפסדים עם 87:91 בשארלוט, קווין לאב הצטיין

לכתבה המלאה
שון מריון שחקן קליבלנד קאבלירס. AP
מעט מדי עזרה לכוכבים. שון מריון/AP

התגובות

בלאט אמר אחרי המשחק: "אנחנו חסרים את השחקן הטוב בעולם ואנחנו רוצים שהוא יחזור במהירות, אבל רק כשהוא יהיה בריא. נמשיך לשחק כמו שצריך כדי שכשהוא יחזור הוא יגיע לקבוצה שמתפקדת טוב יותר". על החשש מפציעה של קווין לאב שנפל בתחילת הרבע השלישי ואחז בברכו, אמר בלאט: "כרגע בכל פעם שאני רואה שחקן נופל, או אפילו מתכופף לקשור את השרוכים שלו, אני קצת מודאג. באמת. בתחום הזה אנחנו די הולכים על ביצים. זה לא קל לשחק עם סגל שונה בכל ערב, אבל זה מה שקורה לנו מאז פציעתו של ורז'או. כשאתה מאבד שחקן מרכזי, ועוד שחקן מרכזי, אתה פתאום צריך להבין איך לשחק בהרכבים שונים, וזה מצריך קצת זמן כדי למצוא את הדרך".

על היכולת של לאב אמר בלאט: "אני לא מסתכל על זה מבחינה אינדיבידואלית, אלא קבוצתית. זו הזדמנות בשבילנו להוציא לפועל בהתקפה טוב יותר, להניע את הכדור ולמצוא את הזריקות הנכונות לאנשים הנכונים בזמן הנכון. שום דבר שיקרה בשבועות הקרובים בלי לברון לא יבשר על כך שביצענו שינויים גדולים בקבוצה בלעדיו". לאב עצמו אמר: "כשלברון בחוץ זו הזדמנות בשבילי להראות מה אני יכול לעשות ולנסות לעזור לקבוצה הזו. אני חושב שיצטרכו להיות כמה חבר'ה שיצטרכו להתעלות בהיעדרו, כי הוא נותן לנו כל כך הרבה".

קווין לאב שחקן קליבלנד קאבלירס נפצע. AP
כל נפילה מלחיצה. קווין לאב על הפרקט/AP

מה אמרו בתקשורת

"שפת הגוף של בלאט הייתה טובה יותר, הוא נראה חופשי, אנרגטי ומלא להט"

כריס פידור מ-"נורת'איסט אוהיו מדיה גרופ" כתב: "זה לא צריך קשה כל כך לערב את לאב במשחק ההתקפה, כי הוא אחד הביגמנים המגוונים בליגה. האשמה בכך מתחלקת בין בלאט, לאב וחבריו לקבוצה, ולמרות שההורנטס הביאו עליו דאבל טים בכמה מקרים ברבע הרביעי, הגיע הזמן שהקאבס יפסיקו לתרץ וייתנו לו את הכדור בעקביות. לגבי בלאט, יש הרבה ספקולציות על עתידו, וזה חלק מהתפקיד שלו כמאמן של לברון עם קבוצה ששואפת לזכות באליפות. מאמני עבר כבר ציינו שהוא משתדל יותר מדי להוכיח את עצמו, אבל הלילה הוא נראה לי שונה, ולדעתי זה לא מקרי. שפת הגוף שלו הייתה טובה יותר, הוא נראה חופשי, אנרגטי ומלא להט. הוא נראה כמו אחד שיכול לאמן. זה נראה שהוא מאמץ את תפקיד האנדרדוג, כפי שעשה עם נבחרת רוסיה באולימפיאדה ועם מכבי תל אביב מול ריאל מדריד החזקה אשתקד".

ג'ייסון לויד מ-"אקרון ביקון ג'ורנל" כתב: "בלאט דיבר בסיום על היעדרות של שני שחקנים מרכזיים, וזו נקודה מתקבלת על הדעת, אבל חוק ההתיישנות על ורז'או כבר נכנס לתוקף. פציעות קשות קורות לכל קבוצה בכל שנה, ובלאט ממשיך להזכיר את ורז'או וטוען שהוא לא משתמש בפציעה שלו כתירוץ, אבל האמת היא שהוא כן. כמובן שהעובדה שהוא גמר את העונה היא מכה, כי הוא היה השומר הטוב ביותר בצבע בסגל, אבל הוא לא חוזר בקרוב והגיע הזמן להמשיך הלאה. זו עדיין קבוצה עם שלושה שחקנים בעלי חוזה מקסימום, ועד כמה שורז'או תורם, הוא לא אחד מהם, ובהתחשב בהיסטוריית הפציעות הארוכה שלו, ההיעדרות הממושכת שלו לא הגיעה כחדשות מפתיעות לאיש".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully