וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קליבלנד קטעה את רצף ההפסדים עם 87:91 בשארלוט, קווין לאב הצטיין

הפורוורד חזר מפציעה עם 27 נקודות ועזר לבלאט להימנע מהפסד רביעי ברציפות, במשחקו הראשון מאז שגילה שלברון ייעדר כשבועיים. אירווינג עזר עם 23, ווייטרס הוסיף 17

דיוויד בלאט מאמן קליבלנד קאבלירס. AP
סוף סוף ניצחון. דיוויד בלאט/AP

מאזן: 14:19 (מקום 5 במזרח)

המשחק הבא: ביום ראשון בערב (20:00 שעון ישראל) בבית מול דאלאס.

עשרת המשחקים האחרונים: ניצחון - הפסד - הפסד - הפסד - ניצחון - הפסד - ניצחון - ניצחון - ניצחון - הפסד

מדד הטריו: לברון ג'יימס לא שיחק, קיירי אירווינג 23 נקודות, קווין לאב 27 נקודות.

צפו בתקציר המשחק

seperator

קליבלנד חזרה הלילה (בין שישי לשבת) למסלול הניצחונות עם 87:91 בשארלוט. במשחקם השלישי ללא לברון ג'יימס והראשון מאז שגילו שכוכבם ייעדר כשבועיים, קטעו הקאבלירס רצף של שלושה הפסדים, מרחק של אחד בלבד משיאם העונתי שנקבע בנובמבר, בעזרת משחק מצוין של קווין לאב, שחזר חד מהפציעה בגבו שהשביתה אותו בתבוסה למילווקי שלשום.

הקאבס התקשו במחצית הראשונה, אותה סיימו עם שיא שלילי עונתי של 40 נקודות בלבד ובמהלכה נקלעו לפיגור של 11 נקודות, אבל אחרי ההפסקה לאב וקיירי אירווינג הפכו את הקערה, וסידרו לדיוויד בלאט יום אחד של שקט אחרי שבוע סוער במיוחד. ההורנטס, שסובלים גם הם ממכת פציעות וחסרים את אל ג'פרסון ולאנס סטיבנסון, המשיכו ביכולת החלשה שלהם וספגו הפסד רביעי ברציפות.

קווין לאב שחקן קליבלנד קאבלירס מול קודי זלר שחקן שארלוט הורנטס. AP
ככה הקאבס צריכים אותו. קווין לאב/AP

שארלוט (24:10) - קליבלנד (14:19) 91:87

לאב חזר הישר לחמישייה של בלאט, לצידם של אירווינג, מתיו דלבדובה, מייק מילר וטריסטן תומפסון, היה חד מהפתיחה וקלע את שש הנקודות הראשונות של קבוצתו. בדקות הפתיחה המשחק היה צמוד, ובסיום הרבע הראשון הריץ פי ג'יי היירסטון את ההורנטס ליתרון 16:25. לאב ואירווינג החזירו את הקאבס לעניינים ותומפסון אף העלה אותם ליתרון 28:30, אבל בריאן רוברטס עזר למקומיים לייצר ריצה נוספת, שהסתיימה בפער שיא של 32:43, לפני שבמחצית התוצאה עמדה על 40:46 לשארלוט.

בדקות הראשונות של המחצית השנייה קלע לאב את שלוש השלשות היחידות שלו במשחק בתוך דקה ורבע, ובהמשך דיון ווייטרס סיפק דקות טובות שעזרו לקאבס לסגור את הרבע ביתרון 64:72. ברבע האחרון הפער צמח עד 71:82, אבל ההורנטס סירבו לוותר וחזרו עד ל-86:83 בלבד, ואז הגיע סל נהדר של לאב 23 שניות לסיום שקטע את המומנטום. ג'רלד הנדרסון עוד צימק בדאנק שנתן לקהל המקומי תקווה, אבל אירווינג עמד בלחץ מהקו בשניות הסיום, ורצף ההפסדים של הקאבס סוף סוף הגיע לסיומו.

עוד באותו נושא

גולדן סטייט פירקה את טורונטו, רונדו כיכב בחזרה שלו לבוסטון

לכתבה המלאה
קיירי אירווינג שחקן קליבלנד קאבלירס. AP
יום קליעות רע. קיירי אירווינג/AP

לאב קלע את 27 הנקודות שלו ב-9 מ-15 מהשדה, כולל 3 מ-4 לשלוש, והוסיף 5 ריבאונדים, אסיסט וחסימה ב-38 דקות. אירווינג רשם 23 נקודות באחוזים רעים (8 מ-27), לצד 4 ריבאונדים, 3 אסיסטים, 4 חטיפות ואיבוד בודד ב-42 דקות, ווייטרס תרם 17 נקודות מהספסל (8 מ-21), ותומפסון היה טוב מאוד עם 14 נקודות, 14 ריבאונדים (6 בהתקפה) ו-3 חסימות בלא פחות מ-43 דקות.

ההורנטס החלשים, שאיבדו פי שניים כדורים מיריבתם (14 לעומת 7), קלעו ב-36.8% מהשדה (לעומת 37.9%), וקיבלו רק 14 נקודות מג'רלד הנדרסון, 12 ממייקל קיד גילכריסט, ו-11 מגארי ניל. קמבה ווקר, שהפציץ 70 נקודות בשני משחקיו הביתיים האחרונים, נעצר על 10 בלבד (4 מ-16).

טריסטן תומפסון שחקן קליבלנד קאבלירס מטביע מעל מרווין וויליאמס שחקן שארלוט הורנטס. AP
43 דקות עמוסות. טריסטן תומפסון/AP

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully