וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אנגליה מצדיעה לסטיבן ג'רארד: "הוא תמיד יהיה מיסטר ליברפול"

באנגליה כבר החלו בפרידה מסטיבי ג'י, שהודיע כי יעזוב בתום העונה. לאמברט: "כשאומרים ליברפול, חושבים עליו". הוייה: "הוא עוד יחזור כמאמן". בניון: "הייתה זכות לשחק עם אחד הגדולים בעולם". קראגר ביקר את ההנהלה: "היה צריך למנוע את זה"

one

סוף עידן בליברפול: אחרי 17 שנה סטיבן ג'רארד ייפרד מליברפול, הקבוצה שבה בילה את כל הקריירה שלו ואיתה זכה בין השאר שלוש פעמים בגביע הליגה, פעם אחת בגביע אופ"א וכמובן הזכייה המדהימה בליגת האלופות ב-2004/5 אחרי מהפך בלתי נשכח מול מילאן. ג'רארד שמסיים את חוזהו במועדון בסוף השנה הודיע שהוא יעזוב את האי הבריטי והודה כי מדובר בהחלטה הקשה ביותר בחיים שלו. מאז שיצאה ההודעה הרשמית באמצעות האתר הרשמי של ליברפול, זרמו תגובות רבות של קולגות וחברים שמתייחסים להחלטה הדרמטית של הקפטן האדום.

ג'רארד הודיע על עזיבת ליברפול

המלך של אנפילד: אלבום הפרידה של סטיבן ג'רארד

סטיבן ג'רארד, ליברפול, מניף את גביע ליגת האלופות. AP
"אי אפשר להשוות אותו לאף אחד שעבדתי איתו". ג'רארד/AP

"זה עידן שבו נוהגים להשתמש במילה 'אגדה' יותר מדי, אבל במקרה הזה ההגדרה הזו לא עושה עימו צדק", אמר ברנדן רוג'רס. "כמנהיג וכאדם, אי אפשר כנראה להשוות אותו לאף אחד שיצא לי לעבוד איתו. זו כמעט משימה בלתי אפשרית למצוא את המילים כדי לסכם במדויק את סטיבן ג'רארד והחשיבות שלו לליברפול".

ז'ראר הוייה, שהיה הראשון שהעניק לג'רארד הזדמנות בנבחרת הבוגרת ואף הפך אותו ברבות השנים לקפטן, נפרד: "יש לסטיבי איכות וכישרון יוצאים מהכלל, אבל הוא עבד קשה מאוד כדי להגיע למקום שבו הוא נמצא כיום. הוא חושב קודם כל על טובת הקבוצה. הוא היה חבר טוב לקבוצה וליברפול תמיד תחסר שחקן כמוהו, לא רק בתור שחקן ומנהיג, אלא גם בתור דמות בחדר ההלבשה. יכול להיות שסטיבי עשה את הדבר הנכון. אני מניח שזו רק הפסקה קטנה מליברפול, ושהוא יחזור לשם במוקדם או במאוחר, או לצוות האימון או כמנג'ר. לא אהיה מופתע אם הוא יהיה המנג'ר באנפילד".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קק"ל מעודדת לימודי אקלים באמצעות מלגות לסטודנטים צעירים

בשיתוף קק"ל
סטיבן ג'רארד עם אוהדי ליברפול. AP
יחזור כמנג'ר? ג'רארד עם האוהדים/AP

ג'יימי קראגר, שהיה חברו הטוב של ג'רארד במשך שנים ואף הניף עימו את גביע ליגת האלופות ב-2005, ביקר דווקא את התנהלותה של ליברפול: "אני מבין את ההחלטה של סטיבי, לא קל להיות דמות אייקונית ולסחוב את כל המשא הזה במשך 12 שנה. כשחושבים על ליברפול, חושבים על סטיבן ג'רארד. אבל מנקודת המבט של המועדון, אני מאוד מופתע. אמנם זו הייתה ההחלטה של סטיבי, אבל האם המועדון לא יכול היה לעשות יותר כדי למנוע זאת? אולי היה צריך לפתות אותו להישאר באמצעות הבטחה לתפקיד עתידי בצוות המקצועי? כל הניסיון שג'רארד יכול היה לתרום לליברפול נזרק לפח. בתור אוהד, הייתי מאוד מאוכזב מהחלטה כזו".

גם חבריו של ג'רארד לקבוצה לא נותרו אדישים למאורע ההיסטורי, ונפרדו ממנו בזה אחר זה. דניאל סטארידג' כתב כי "סטיבי תמיד יהיה אגדה, לא רק בליברפול אלא באנגליה כולה". ריקי לאמברט הוסיף: "סטיבי אדם פרטי, אבל לנצח הוא יהיה מיסטר ליברפול. הוא תמיד יהיה מספר אחת עבורי". מריו באלוטלי הוסיף: "ג'רארד הוא ברמה של אנדראה פירלו פחות או יותר. הייתה לו ראיית משחק, טכניקה עילאית ועוצמה פיזית, הוא שחקן מדהים. יהיה קשה מאוד להסתדר בלעדיו".

יוסי בניון כתב בחשבון האינסטגרם שלו: "הייתה לי הזכות לשחק עם אחד השחקנים הטובים בעולם, במועדון הגדול הזה ליברפול, זה יהיה מוזר לראותו אותו לובש חולצה של קבוצה אחרת. אני מאחל לך רק טוב, חבר".

כמה נתונים מעניינים על ג'רארד

* במהלך הקריירה, בישל ג'רארד 91 שערים בפרמיירליג. רק שלושה שחקנים לאורך ההיסטוריה בישלו יותר ממנו.

* ג'רארד הוא האנגלי היחיד בהיסטוריה שכבש במעמדי הגמר של ארבעת המפעלים: ליגת האלופות, הליגה האירופית, גביע הליגה והגביע האנגלי.

* נתוני הקריירה של ג'רארד בליברפול: 695 הופעות, 494 משחקי פרמיירליג, 10 תארים, 180 שערים, 116 שערי פרמיירליג, 8 פעמים בנבחרת העונה של הפרמיירליג, 6 פעמים שחקן החודש בפרמיירליג.

ילד פלא: ג'רארד בשנת 1998, באחת מהופעותיו הראשונות בבוגרים. מכאן זה רק משתפר/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully