וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סטיבן ג'רארד הודיע על עזיבת ליברפול בסוף השנה

הקשר בן ה-34 נפרד מהקבוצה שבה שיחק מאז שהיה בן שמונה, והודה: "זו ההחלטה הכי קשה שקיבלתי בחיים שלי. אני ומשפחתי התחבטנו בשאלה הזו הרבה זמן". ג'רארד היה שותף ל-695 משחקים והבקיע 180 שערים

one

עכשיו זה סופי: סטיבן ג'רארד יעזוב בסוף השנה את ליברפול. הקפטן המיתולוגי של הרדס אימת את הדיווחים שהתפרסמו ביממה האחרונה לפיהם הוא ייפרד מהמועדון עם סיום חוזהו בקיץ הקרוב. ג'רארד בן ה-34 משחק במדי ליברפול מאז שהיה בן שמונה והוא צפוי לעבור לליגה האמריקאית אחרי שהיה שותף ל-695 משחקים בכל המסגרות במדי ליברפול, קבוצתו היחידה בקריירה, ובהם הבקיע 180 שערים. "זו ההחלטה הקשה ביותר בחיים שלי", אומר ג'רארד. "אני ומשפחתי התחבטנו בשאלה הזו הרבה זמן".

כאמור הקפטן נמצא בשנה האחרונה של החוזה שלו במועדון, וברנדן רוג'רס כבר הציע לו לחתום על חוזה חדש. אלא שג'רארד לא מיהר לחתום וההצעות החלו לזרום בתקופה האחרונה. ל.א גלקסי, קבוצתו לשעבר של דייויד בקהאם, היא כרגע המועמדת הבכירה להחתים את השחקן, כשעל פי הדיווחים גם ניו יורק רד בולס מעוניינת בו מאוד. ג'רארד פתח עם צמד פנדלים ב-2:2 של הקבוצה מול לסטר אתמול.

סטיבן ג'רארד, שחקן ליברפול. Julian Finney, GettyImages
האוהדים הולכים להתגעגע אליו. ג'רארד/GettyImages, Julian Finney

ג'רארד נפרד מליברפול אחרי שהספיק לזכות איתה בעשרה תארים. בהודעה שהוציאה ליברפול היא ציינה כי השחקן לא פורש מכדורגל, אלא ינסה את מזלו מחוץ לאנגליה מול קבוצה שאין לה מאבק ישיר מול ליברפול. "אני מודיע על כך עכשיו כדי שהמנג'ר והקבוצה יתעסקו בסיפורים וספקולציות על עתידי", הודיע מספר 8. "ליברפול זה מועדון שיש לו חלק ענק בחיים שלנו ולהגיד להתראות זה משהו שיהיה קשה לי מאוד, אבל אני חושב שזה משהו שיהיה טוב לכל הצדדים, כולל למשפחה שלי ולמועדון עצמו".

"אני הולך להמשיך לשחק ולמרות שאני לא יכול להגיד בשלב הזה איפה זה יקרה, אני יכול להגיד שזה יהיה במועדון תחרותי ולכן לא אשחק נגד ליברפול. זה לא משהו שהייתי צריך לשקול", הוסיף ג'רארד בהודעה. "ההחלטה שלי נובעת מהרצון שלי להתנסות במשהו שונה בקריירה שלי ובחיים ורציתי גם להבטיח שלא יהיו לי חרטות לפני שהקריירה שלי תיגמר".

ג'רארד המשיך עם תודות, ואמר: "אין גבול לתודות שאני יכול לתת לברנדן רוג'רס, לבעלים ולכל אנשי המועדון מבחינת איך שהם התמודדו עם זה ואני עוזב בזמן מצוין. אני גם רוצה להודות לחברים שלי ולצוות על העזרה והתמיכה המתמשכת. זה מקום מיוחד להיות חלק ממנו. אני מקווה מעומק ליבי ומאחל שיום אחד אני אוכל לשרת את ליברפול שוב, בדרך שתתאים בצורה הכי טובה למועדון.

"חשוב לי להבהיר שמהרגע הזה ועד הבעיטה האחרונה במשחק האחרון בעונה, אני אהיה מחויב למועדון כפי שלא הייתי מעולם ואני אתן הכול למועדון כדי לסייע לו לנצח במשחקים. המסר האחרון שלי לאנשים שהפכו את ליברפול למועדון הגדול שהוא - האוהדים. זו פריבילגיה לייצג אתכם, כשחקן וכקפטן. אני מעריך כל שנייה והשאיפה שלי היא לסיים את העונה והקריירה שלי בליברפול בצורה טובה".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קופת החולים המובילה מציגה: השירותים שיהפכו את החיים שלכם לקלים יותר

בשיתוף כללית
סטיבן ג'רארד שחקן ליברפול מנשק את גביע האלופות. lex Livesey, GettyImages
הרגע המתוק מכולם. ג'רארד אחרי הזכייה בליגת האלופות/GettyImages, lex Livesey

הדרך של ג'רארד לדרגת אלילות באנפילד הייתה רצופת מכשולים. כמי שנולד במרסיסייד הוא התקבל למחלקת הנוער של ליברפול כשהיה בן תשע, אך כדי להמשיך במדיה גם בגילאים מאוחרים יותר, נאלץ להפעיל לחץ באמצעות ניסיונות מעבר למנצ'סטר יונייטד. השדים האדומים לא התרשמו מהכישרון של הילד, וכך הוא חזר לזרועותיה של ליברפול. בחמישי בנובמבר 1997 הוא חתם על חוזהו המקצועני הראשון בליברפול, וזו הייתה תחילתה של ידידות מופלאה.

ב-29 בנובמבר 1998 ערך ג'רארד את הופעת הבכורה במדי ליברפול ותוך זמן קצר הפך לשחקן הרכב קבוע בקישור, לצידו של ג'יימי רדנאפ. ב-2003 מונה לראשונה לקפטן ליברפול, ובאמתחתו ניתן למצוא 10 תארים שונים, אף שאי הזכייה באליפות הפרמיירליג רדפה אותו לאורך כל הקריירה ושמה כוכבית על הקריירה המופלאה שלו בשורות האדומים. בין היתר זכה שלוש פעמים בגביע הליגה, פעם אחת בגביע אופ"א, וכמובן, אולי ברגע הזכור מכולם בכל שנותיו בליברפול, הניף גם את ליגת האלופות בעונת 2004/05, אחרי מהפך בלתי נשכח מול מילאן.

ילד פלא: ג'רארד בשנת 1998, באחת מהופעותיו הראשונות בבוגרים. מכאן זה רק משתפר/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully