וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיווח: סטיבן ג'רארד החליט לעזוב את ליברפול

סוף עידן במרסיסייד? בתקשורת האנגלית טוענים שהקפטן האגדי של המייטי רדז קיבל החלטה לעזוב את הקבוצה בסוף העונה ויודיע על כך רשמית בקרוב. ל.א גלקסי היא המועמדת הבכירה להחתימו

one

צפו ב-2:2 של ליברפול נגד לסטר

האם תם עידן סטיבן ג'רארד בליברפול? בכל כלי התקשורת באנגליה מתפרסמים הערב (חמישי) דיווחים לפיהם הקפטן האגדי של הקבוצה ממרסיסייד עומד להודיע כבר ביום שישי על עזיבה של המועדון בתום העונה, כנראה לטובת מעבר לליגת ה-MLS.

הקשר בן ה-34 נמצא בשנה האחרונה של חוזהו במועדון וברנדן רוג'רס מאמן ליברפול הציע לשחקן חוזה חדש, אך הקשר שמשחק כבר 17 שנה במועדון לא מיהר לחתום על הארכת חוזהו וההצעות החלו לזרום בתקופה האחרונה.

צפו בכל תקצירי המחזור באנגליה

שחקן ליברפול סטיבן ג'רארד. GettyImages
בדרך החוצה? ג'רארד/GettyImages

ל.א גלקסי, קבוצתו לשעבר של דייויד בקהאם, היא כרגע המועמדת הבכירה להחתים את השחקן, כשעל פי הדיווחים גם ניו יורק רד בולס מעוניינת בו מאוד. ג'רארד, שפתח את היום עם צמד פנדלים ב-2:2 של הקבוצה מול לסטר, צפוי להודיע על החלטתו ביום שישי הקרוב, כשגם האופציה של קבוצה אירופית אחרת לא ירדה מהפרק.

ג'רארד, 34, משחק כל הקריירה שלו בליברפול וערך את הופעת הבכורה שלו בבוגרים ב-1998. לקשר יש גם 114 הופעות במדים הלאומיים והוא אף שימש כקפטן במונדיאל האחרון בברזיל. בעונה שעברה סטיבי ג'י כמעט הוליך את הקבוצה לאליפות, אך ההחלקה המפורסמת שלו מול צ'לסי סידרה למנצ'סטר סיטי את התואר. העונה רשם ג'רארד 17 הופעות ליגה בהרכב הקבוצה וכבש חמישה שערים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully