וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"לא שמתי לב שדוראנט עם 44 נקודות. רק מראה איזה מנהיג הוא"

דרואנטולה שב מפציעה שהשביתה אותו ל-6 משחקים, ומאמן אוקלהומה סיטי סקוט ברוקס התרגש מהקאמבק. כרמלו אנתוני תומך במאמנו דרק פישר: "מישהו אחר במצבו היה קורס, הוא גורם לנו להאמין"

פורוורד אוקלהומה סיטי קווין דוראנט. AP
חזר עם הצגה. דוראנט/AP

אחרי שהחמיץ שישה משחקים בשל פציעה, קווין דוראנט חזר למגרש ובגדול. דוראנטולה התעלה עם שיא עונתי של 44 נקודות (13 מ-23 מהשדה, כולל 6 מ-11 לשלוש, 12 מ-12 מהקו), הוסיף 10 ריבאונדים, 7 אסיסטים וגם 5 איבודים ב-40 דקות, וחיפה על הרחקתו של ראסל ווסטברוק בניצחון 134:137 על פיניקס. "הרגשתי טוב, החברים שיחקו בשבילי", אמר קווין דוראנט, "רק ניסיתי לסיים מה שיצרו בשבילי".

"אפילו לא שמתי לב שיש לדוראנט 44 נקודות", אמר מאמן הת'אנדר סקוט ברוקס, "זה רק מראה איזה מנהיג הוא, הוא שמר על כולם בפוקוס מנטלי".

ווסטברוק תרם לת'אנדר 20 נקודות ב-17 דקות לני שהורחק בעבירה טכנית שנייה בסיום הרבע השני. את הטכנית הראשונה ספג ווסטברוק בעקבות עימות עם סנטר הסאנס אלכס לן, ואחר כך בגלל תגבוה נלהבת מדי למהלך שהסתיים בסל. אחרי המשחק ווסטברוק לא רצה להתייחס להרחקה שלו והעדיף להחמיא לדוראנט: "קווין בא אגרסיבי, עשינו עבודה טובה וכל הקבוצה נשארה יחד".

קליבלנד ספגה הפסד שלישי ברציפות בתבוסה הביתית 96:80 למילווקי

בלאט מצדיק את שריקות הבוז, ומה לחש לברון לדוויין וייד?

גארד אוקלהומה סיטי ראסל ווסטברוק. AP
20 נקודות, 17 דקות, שתי טכניות. ווסטברוק/AP

ניו יורק ניקס חוותה את פתיחת העונה הגרועה בתולודתיה, ועתה היא מחזיקה במאזן גרוע של 29:5. דרק פישר קיווה שעונתו הראשונה כמאמן תיראה אחרת, ומי שמספק לו תמיכה הוא כוכבו כרמלו אנתוני. "אני חושב שמישהו אחר במצבו היה קורס, פישר עושה עבודה מצוינת וגורם לנו להיות מפוקסים על המטרה, פישר גורם לנו להמשיך להאמין במה שאנחנו מנסים לעשות".

הניקס סבלו מפציעות של שחקנים רבים העונה, ואנתוני התייחס ליכולת של הקבוצה להתגבר על כך: "אני רק רוצה ש-2015 תהיה שנה טובה יותר מ-2014. צריך למצוא את הדרך לנצח. אנחנו צריכים להתחיל לנצח ואז לראות מה יקרה".

עוד באותו נושא

44 נקודות וניצחון מטורף לדוראנט, סן אנטוניו הזיעה מול ניו אורלינס

לכתבה המלאה
מאמן ניו יורק ניקס דרק פישר (ימין) עם שחקנו כרמלו אנתוני (שמאל). AP
תומך במאמן. אנתוני עם פישר/AP

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully