וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עירוני נהריה: רובינסון ינחת ויחתום, ג'וליאן מבונגה שוחרר

1.1.2015 / 11:07

אקס מכבי חיפה ומ.כ הבקעה יצטרף לאימוני העולה החדשה וישחק נגד גלבוע/גליל בגן נר. בנהריה הגיעו לסיכום על פרידה מהפורוורד שאכזב מתחילת העונה

פרנק רובינסון ינחת היום (חמישי) בארץ על מנת להצטרף לעירוני נהריה, כשהוא צפוי לחתום על חוזהו עוד היום ולערוך את אימון הערב עם הקבוצה. הגארד-פורוורד האמריקאי, שעל מועמדותו פורסם לראשונה בוואלה! ספורט, קיבל אישור להגיע לארץ לאחר שבמועדון הגיעו להבנות עם ג'וליאן מבונגה על שחרורו. מבונגה, שנפצע לפני כחודשיים בידו ונעדר למעלה מחודש מהמגרשים, רשם 7.1 נקודות ו-4.3 ריבאונדים בממוצע בשבעה משחקים בקבוצה.

פרנק רובינסון שחקן מ.כ. הבקעה. מגד גוזני
שוב בארץ. פרנק רובינסון/מגד גוזני

רובינסון (30, 1.93) שיחק עד השבוע בקבוצת פנלפסיניאקוס מהליגה היוונית, אך הצליח להשתחרר מחוזהו. הוא רשם ב-10 משחקים בליגה הראשונה ביוון 11.6 נקודות ו-4.2 ריבאונדים בממוצע למשחק. הוא שיחק בשתי קדנציות בישראל - בעונת 2010/11 במכבי חיפה שם קלע 12.9 נקודות והוסיף 4.3 ריבאונדים, ועונה לאחר מכן הצטרף למ.כ הבקעה ורשם 12.6 נקודות ו-5.5 ריבאונדים בממוצע. מאז שיחק ביורוליג במדי פרוקום גדיניה, בליגה האוקראינית ובווירצבורג הגרמנית כשבעונה שעברה הוא שיתף פעולה עם ג'ון וויליאמסון מנהריה במדי ביסונס הפינית.

בנהריה, הקבוצה היחידה שהודחה בשבעע הגביע על ידי קבוצה מהליגה הלאומית, מייחסים חשיבות רבה למשחק הליגה הקרוב נגד גלבוע/גליל, אליו הם מגיעים עם רצף של שני ניצחונות ליגה. בקבוצה מאמינים שניצחון בגן נר יתן להם את מרווח הנשימה הרצוי לתקופה הקרובה ויאפשר להם להגיע למשחקי התחתית החשובים בהמשך הסיבוב בביטחון גדול. אייל שולמן, שנפצע בהפסד לנתניה בגביע, צפוי להיות כשיר להתמודדות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully