וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עירוני נהריה: קים אינגליש ופרנק רובינסון מועמדים

28.12.2014 / 0:03

אחרי ההדחה מהגביע על ידי נתניה, בעולה החדשה עושים מאמצים לצרף גארד עד המשחק נגד גלבוע/גליל כשהשחקן ששיחק בדטרויט ואקס מכבי חיפה ומ.כ הבקעה נמצאים בתוכניות

עירוני נהריה הודחה שלשום (חמישי) בצורה מפתיע מגביע המדינה על ידי ברק נתניה מהליגה הלאומית, אך בעולה החדשה לליגת העל לא שקעו בדיכאון אחרי ההפסד המאכזב. בנהריה ישובו מחר לאימונים, כשביום שני, בתיאום עם ההנהלה, תצא הקבוצה ליום כיף שיכלול טיפולי ספא לפני תחילת ההכנות למשחק הליגה החשוב נגד גלבוע/גליל בשבוע הבא. לוואלה! ספורט נודע כי נהריה תנסה לצרף עד אמצע השבוע גארד במקומו של נייט מילר שגמר את העונה כששני המועמדים המובילים הם אקס מכבי חיפה ומ.כ הבקעה פרנק רובינסון, והגארד האמריקאי קים אינגליש.

פרנק רובינסון שחקן מ.כ הבקעה. ברני ארדוב
ישתחרר מחוזהו ביוון? פרנק רובינסון/ברני ארדוב

רובינסון (30, 1.93) משחק בימים אלה בקבוצת פנלפסיניאקוס מהליגה היוונית, אך בנהריה מאמינים כי יוכל להשתחרר מחוזהו. הוא רשם ב-10 משחקים בליגה הראשונה ביוון 11.6 נקודות ו-4.2 ריבאונדים בממוצע למשחק. הוא שיחק בשתי קדנציות בישראל - בעונת 2010/11 במכבי חיפה שם קלע 12.9 נקודות והוסיף 4.3 ריבאונדים, ועונה לאחר מכן הצטרף למ.כ הבקעה ורשם 12.6 נקודות ו-5.5 ריבאונדים בממוצע. מאז שיחק ביורוליג במדי פרוקום גדיניה, בליגה האוקראינית ובווירצבורג הגרמנית כשבעונה שעברה הוא משתף פעולה עם ג'ון וויליאמסון מנהריה במדי ביסונס הפינית.

אינגליש (1.98, 26) הוא בוגר אוניברסיטת מיזורי משנת 2012, שם שיתף פעולה עם לורנס באוורס, אקס הפועל חולון, ואף זכה לשחקן המצטיין של טורניר הביג 12 בשנת 2012. אחרי שהצטין במחנה הקדם דראפט בפורטסמות' ובליגת הפיתוח במדי דטרויט שיחק 41 משחקים במדי הפיסטונס ורשם 2.9 נקודות בממוצע. את העונה שעברה פתח במדי סיינה, אך שוחרר בתחילת העונה והגיע לרואן הצרפתית. את העונה הנוכחית פתח בשיקגו, אך שוחרר לפני תחילת העונה, והגיע לשני חוזים בני חודש בנאנסי ושולה, כשבקבוצתו האחרונה רשם 9.4 נקודות, 3.6 איסטים ו-2.8 ריבאונדים בממוצע.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully