וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל ירושלים: שבר בפיקת הברך ליניב גרין, שגמר את העונה

במהלך הרבע השני מול חולון הסנטר בן ה-34 של ירושלים איבד שיווי משקל, החליק על הפרקט והוחש לקבלת טיפול. בבדיקה התברר: מדובר בפציעה חמורה. פרנקו הודה אחרי ההפסד: "אנחנו במצוקה"

one
סנטר הפועל ירושלים יניב גרין מפונה פצוע מהמגרש. ברני ארדוב
ייעדר תקופה ממושכת? יניב גרין/ברני ארדוב

ערב קשה להפועל ירושלים: במהלך הפסד הליגה הרביעי ברציפות להפועל חולון (89:70) כאשר יניב גרין נפצע קשה בברכו לאחר שאיבד שיווי משקל והחליק על הפרקט במהלך הרבע השני.

הסנטר בן ה-34 של ירושלים פונה ישירות מהאולם לבית החולים כשהוא דומע, ולאחר בדיקה ראשונית התברר כי הוא סובל משבר בפיקת הברך. גרין הוותיק, שממילא נמצא בדמדומי הקריירה, גובס ושוחרר לביתו לבהמשך בדיקות. בכל מקרה, הוא גמר את העונה. גרין מעמיד העונה ממוצעים של 3.8 נקודות ו-2.4 ריבאונדים ב-10 דקות לערב.

הפסד ליגה רביעי ברציפות לירושלים, פציעה קשה ליניב גרין

דני פרנקו מאמן הפועל ירושלים. מגד גוזני
"אי אפשר לתרץ את ה-0:12 מהפציעה של יניב כשוק". דני פרנקו/מגד גוזני

ובינתיים בירושלים היו עסוקים, במקביל לפציעה, גם בהידרדרות המקצועית של הקבוצה. דני פרנקו, מאמן הפועל ירושלים: "זה יכול להיראות ככה, פה או במגרשים נגד קבוצות אגרסיביות ופיזיות. מגיע קרדיט להפועל חולון ולגוני, אבל הוא לא עשה שום דבר שלא ידעתם שהוא יודע לעשות. אנחנו צריכים למצוא את עצמנו מחדש כי אנחנו מזיזים את כולם ומפזרים את הקבוצה מחדש, והיום ספגנו עוד מכה. היה משחק צמוד עד הפציעה של יניב וגם אם היו דברים שלא זרמו לנו, הם ברי תיקון. שיחקנו איך שרצינו לשחק.

"אי אפשר לתרץ את הריצת 0:12 מהפציעה של יניב בקטע של שוק גם אם זה נכון", המשיך פרנקו. "יניב הוא אחד ממנהיגי השבט ומילה של יניב היא מילה שמתייחסים אליה בכובד ראש. זו טראומה מסוימת ואנחנו לא התאוששנו ממנה גם בהמשך ולא הגבנו טוב. נכון שחסרים שני הרכזים שלנו, נכון שאיבדנו את יניב, אבל צריך להתעסק במה שיש לנו ולא במה שאין לנו ולייצב את השורות במינימום זמן. שחקנים צריכים לעשות דברים שלא בטבע שלהם, אסור שהפועל ירושלים תבוא שוב בסיטואציה כזאת".

פרנקו המשיך וניתח: "הליגה הישראלית היא סוג של מלכודת. התחלנו אותה חזק מאוד כי יש לנו קבוצה טובה. אנחנו לא רוצים להיראות ככה, אבל גם לא נשלוף מהמותן. שחקנים מצוינים לא נמצאים בשוק. מי שמסתובב בחוץ, יש לכך סיבה. מי שטוב, יש לו עבודה. אנחנו כרגע באיזשהי מצוקה. נחשוב מה הכי נכון לעשות כדי לתת לשחקנים שלנו להרגיש טוב על המגרש. הייתה נפילת מתח אחרי המשחק ביום ראשון. גם בתקופה המבריקה שלנו חרקנו שיניים בראשון. זה לא צריך לגרום לזה שנבוא ונפסיד. לא נבכה ונתלונן".

גארד הפועל ירושלים יותם הלפרין (למעלה). ברני ארדוב
"זו לא פציעה קלה, בטח שלא בגיל של יניב". יותם הלפרין/ברני ארדוב

יותם הלפרין ניסה להסביר מה עובר על הקבוצה שלו, ואמר: "השנה כבר קיבלתי עבירה טכנית. שמענו על יניב, זה מצער נורא, קודם כל כחבר ואחרי זה כחבר לקבוצה. כולנו היינו בשוק אחרי מה שקרה לו. זו לא פציעה קלה, בטח שלא בגיל של יניב. נחזק אותו ונקווה שיחזור מהר. קשה להעריך אם הוא יחזור העונה. קודם כל שיהיה בריא ואחרי זה נראה מה יקרה.

"חולון שיחקה אגרסיבי מאוד, טקטי וחכם", המשיך הלפרין. "החבר'ה היו בשוק ממה שקרה עם יניב. קלטנו שהברך שלו בצד השני. זה לא תירוץ ל-0:12, אבל הרבה דברים קרו לנו היום שלא הצלחנו להביא לידי ביטוי את מה שאנחנו רוצים. עצם העובדה ששני הרכזים שלנו לא משחקים פוגע בנו מאוד. היה לנו שבוע לחוץ מאוד, בטח אחרי שעברנו את המשוכה הקשה בראשון, הגענו למגרש בין הקשים בליגה ויש לנו דרך עוד ארוכה מאוד".

על מצבה של הקבוצה בליגה הוא הוסיף: "אנחנו לא נמצאים בתקופה טובה מבחינת הכדורסל שאנחנו משחקים, זה ברור. הקבוצה הזו הייתה לפני חודש במקום הראשון בליגה עם 0:9, הקיצוניות הזו בתקשורת שיום אחד אתה הקבוצה הכי טובה בליגה, ויום אחד אתה קבוצה לא טובה. אנחנו בתקופה לא טובה, מסכת הפצועים לא תורמת לסיטואציה. המטרות האמיתיות זה הגביע בפברואר ובאפריל-מאי בליגה, לשם נכוון. כולם רוצים לנצח ולהגיע למקום הכי גבוה שאפשר בליגה, אבל הדרך יותר חשובה, ואנחנו צריכים להשתפר ממשחק למשחק".

יותם הלפרין, הפועל ירושלים, עם גוני יזרעאלי, הפועל חולון. ברני ארדוב
"עם הבית שלנו והאנרגיות היה חשוב להציג כדורסל טוב מבחינה הגנתית". גוני יזרעאלי/ברני ארדוב

מאמן הפועל חולון, אלעד חסין: "אני רוצה להעביר איחולי החלמה מהירה ליניב גרין ומאחל לו שיתאושש מזה. היום אני רוצה לתת קרדיט לשלושה גורמים - לקהל שלנו, לצוות שלי ולמיקי דורסמן שאני נהנה לעבוד איתו. הוא דמות, אישיות ויכולות עד אין סוף. בחיים של קבוצה יש הרבה עליות ומורדות. אנחנו, כמה שזה ישמע לא משכנע, הוספנו שני שחקנים חדשים שלחבר אותם זה מאוד קשה. תוך כדי תנועה ניסינו לחבר אותם, זה הצליח נגד הפועל תל אביב, אבל נגד נהריה וגליל פחות. היום ראינו חלק ממה שאנחנו מסוגלים לעשות. אנחנו צריכים עוד הרבה זמן ועבודה. אני מקווה שנמשיך לעבוד קשה. יש לנו משחק קשה מאוד נגד הרצליה ביום שני".

גוני יזרעאלי: "זה היה משחק חשוב מאוד אחרי תקופה קשה מאוד. עם הבית שלנו והאנרגיות היה חשוב להציג כדורסל טוב מבחינה הגנתית. אני מרגיש אחריות. מול כל קבוצה אני יודע מה אני צריך לתת. היום אני עליתי בחמישייה, אבל לא אכפת לי לבוא מהספסל. אני מרגיש מאוד נוח בתפקיד הזה. אני זורק כשצריך. לצערי אני לא יכול להבטיח איך ניראה נגד הרצליה, זה סימן השאלה הגדול. נמשיך לדבר על זה, נעשה שיחות לכולם, אני מקווה שפעם אחת נעשה שניים או שלושה משחקים גדולים עם הרוח החולונית".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully