וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל חולון הביסה את הפועל ירושלים 70:89

האדומים ממשיכים לאבד גובה, הפעם אחרי תבוסה באולם הפחים, ורשמו הפסד ליגה רביעי רצוף. יניב גרין נפצע בברכו ופונה לבית החולים כשהוא דומע. טוני קרוקר חגג עם 18 נקודות, דונטה סמית' קלע רק 4 נקודות למפסידים

one
סנטר הפועל ירושלים יניב גרין מפונה פצוע מהמגרש. ברני ארדוב
נפגע בברכו ופונה לבית החולים. יניב גרין/ברני ארדוב

הצרות בהפועל ירושלים נמשכות. הפועל חולון הביסה הערב (רביעי) את דני פרנקו ושחקניו בתוצאה 70:89 באולם הפחים, והנחילה להם הפסד ליגה רביעי ברציפות, במשחק שהשלמה מהמחזור העשירי. הניצחון של חולוניה העלה אותה למקום החמישי בטבלה וקירב את החבורה של אלעד חסין לצמרת. מלבד ההפסד, הפועל ירושלים מודאגת גם ממצבו של יניב גרין. הסנטר הוותיק נפצע קשה בברכו לאחר שאיבד שווי משקל והחליק על הפרקט, ופונה ישירות לבית החולים כשהוא דומע. לאחר בדיקה ראשונית התברר שגרין סובל משבר בפיקה של ברך ימין, וככל הנראה הוא גמר את העונה.

זו הייתה עוד תצוגת נפל של ירושלים, שרשמה שיא שלילי בנקודות העונה. דונטה סמית היה חלש וסיים עם 4 נקודות, ואלמלא יכולת טובה של יותם הלפרין (15 נקודות) וליאור אליהו (14 נקודות) התבוסה של ירושלים הייתה יכולה להיות קשה יותר. חולון, מנגד, הציגה משחק אגרסיבי ומלא התלהבות, צלפה 8 מ-19 לשלוש, שלטה 24:37 בריבאונד ורשמה ניצחון בית חשוב שקירב אותה לצמרת.

שון אוונס, הפועל חולון, מול ליאור אליהו, הפועל ירושלים. ברני ארדוב
אליהו מנסה לעצור את שון אוונס/ברני ארדוב

רבע 1

חולון פתחה עם סלים של דומיניק מגווייר ושון אוונס, ועלתה ל-2:8. ליאור אליהו החזיק את ירושלים קרובה עם 7 נקודות מהירות ומנע בריחה של חולון, שהובילה 18:22 בתום הרבע.

פורוורד הפועל ירושלים ליאור אליהו. ברני ארדוב
מנע מחולון לברוח ברבע הראשון. אליהו/ברני ארדוב

רבע 2

חולון שמרה על יתרונה בתחילת הרבע הודות לנקודות של אייזיק רוזפלט. 6:15 דקות לסיום הרבע, כשחולון הובילה 26:28, יניב גרין החליק תוך כדי שמירה בהגנה, נפצע קשה בברכו ופונה לבית החולים כשהוא דומע. חולון ניצלה זאת לריצת 2:12 ועלתה ל-28:40. ירושלים התקשתה בהתקפה, וחולון הוליכה 34:46 במחצית.

סנטר הפועל ירושלים יניב גרין מפונה פצוע מהמגרש. ברני ארדוב
אחרי הפציעה ירושלים נעלמה. גרין מפונה לבית החולים/ברני ארדוב

רבע 3

טוני קרוקר ושון אוונס היו מצוינים בתחילת הרבע השלישי, חולון שיחקה פנימה, וירושלים נשארה בתמונה בזכות שתי שלשות רצופות של יותם הלפרין. דונטה סמית' המשיך ביכולת החלשה, ואיבודי הכדור של חולון מנעו ממנה לפתוח פער משמעותי. חולון עברה לאזורית, וריצת 0:7 העלתה אותה ליתרון 15 והרבע הסתיים ביתרון 50:64 לזכות חולון.

יותם הלפרין, הפועל ירושלים, עם גוני יזרעאלי, הפועל חולון. ברני ארדוב
ירושלים לא הצליחה לאיים על חולון. הלפרין מול יזרעאלי/ברני ארדוב

רבע 4

הפועל ירושלים קיוותה לצמק בתחילת הרבע ולכפות משחק צמוד, אך סדרת החטאות הותירה אותה בפיגור דו-ספרתי. דאנק אדיר של טוני קרוקר במתפרצת הרים את האוהדים באולם הפחים, חולון שיחקה עם המון התלהבות, וההפרש תפח ל-57:73 באמצע הרבע. בשלב הזה הפועל ירושלים הרימה ידיים, וחולון שעטה עד לניצחון גדול בתוצאה 70:89.

סטטיסטיקה

קלעו להפועל חולון: טוני קרוקר 18 נקודות ו-5 ריבאונדים, ג'ורדן טיילור 16, אייזיק רוזפלט 15 ו-8 ריבאונדים, שון אוונס 13, גוני יזרעאלי 10 ו-10 אסיסטים, דומיניק מגווייר 9, שלומי הרוש 8.

קלעו להפועל ירושלים: יותם הלפרין 15 נקודות, ליאור אליהו (5 חסימות) וברייסי רייט 14 כל אחד, טוני גפני 9, ג'וזף ג'ונס 8, דונטה סמית' ואדם אריאל 4 כל אחד, יניב גין 2.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully