וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עירוני נהריה: פרנק רובינסון צפוי להצטרף

31.12.2014 / 17:12

הגארד-פורוורד האמריקאי (30, 1.93), ששיחק בעבר במכבי חיפה ומ.כ הבקעה ועל מועמדותו פורסם לראשונה בוואלה! ספורט, צפוי להחליף את נייט מילר הפצוע אחרי שיימצא המקור הכלכלי למהלך

פרנק רובינסון שחקן מ.כ. הבקעה. ברני ארדוב
שוב בישראל? פרנק רובינסון/ברני ארדוב

עירוני נהריה צפויה לצרף עד סוף השבוע את הגארד האמריקאי פרנק רובינסון, שעל מועמדותו פורסם לראשונה בוואלה! ספורט, בתחילת השבוע. רוב התנאים של השחקן כבר סוכמו, אך החוזה הסופי עדיין לא נשלח אליו, כשבקבוצה מנסים להגיע לפיתרון כלכלי שיאפשר להם לצרף אותו. רובינסון יגיע לישראל על חשבונו של נייט מילר שגמר את העונה.

רובינסון (30, 1.93) שיחק עד השבוע בקבוצת פנלפסיניאקוס מהליגה היוונית, אך הצליח להשתחרר מחוזהו. הוא רשם ב-10 משחקים בליגה הראשונה ביוון 11.6 נקודות ו-4.2 ריבאונדים בממוצע למשחק. הוא שיחק בשתי קדנציות בישראל - בעונת 2010/11 במכבי חיפה שם קלע 12.9 נקודות והוסיף 4.3 ריבאונדים, ועונה לאחר מכן הצטרף למ.כ הבקעה ורשם 12.6 נקודות ו-5.5 ריבאונדים בממוצע. מאז שיחק ביורוליג במדי פרוקום גדיניה, בליגה האוקראינית ובווירצבורג הגרמנית כשבעונה שעברה הוא משתף פעולה עם ג'ון וויליאמסון מנהריה במדי ביסונס הפינית.

בנהריה, הקבוצה היחידה שהודחה בשבטע הגביע על ידי קבוצה מהליגה הלאומית, מייחסים חשיבות רבה למשחק הליגה הקרוב נגד גלבוע/גליל, אליו הם מגיעים עם רצף של שני נצחונות ליגה. בקבוצה מאמינים שניצחון בגן נר יתן להם את מרווח הנשימה הרצוי לתקופה הקרובה ויאפשר להם להגיע למשחקי התחתית החשובים בהמשך הסיבוב בביטחון גדול. אייל שולמן, שנפצע בהפסד לנתניה בגבחע, צפוי להיות כשיר להתמודדות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully