וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יורוליג: גלאטסראיי ניצחה 69:78 את ז'לגיריס קובנה

זוראן ארצג וסינאן גולר (7 ריבאונדים) בלטו אצל הטורקים עם 14 נקודות כל אחד והובילו אותם לניצחון בפתיחת הטופ 16 של היורוליג. ג'יימס אנדרסון סיים עם 15 נקודות אצל המפסידה

קרלוס ארויו שחקן גלאטסראיי (שמאל). GettyImages
ניצחון בפתיחת הטופ 16. ארויו/GettyImages

שלב הטופ 16 של היורוליג נפתח כבר הערב (שלישי) עם בית ג', כשעוד לפני המפגש בין פנאתינייקוס למכבי תל אביב, נפגשו גלאטסראיי וז'לגיריס קובנה. הטורקים, שנאלצו לארח באולם ריק בשל עונש של שני משחקים כאלה שהושת עליהם לאחר הרג אוהד הכוכב האדום, הצליחו לנצח 69:78 את הליטאים ולפתוח את הטופ 16 עם ניצחון. זוראן ארצג המצוין הוביל את גלא עם 14 נקודות ו-5 ריבאונדים, סינאן גולר קלע 14 וקלט 7 ריבאונדים, קרלוס ארויו קלע 12 נקודות ומסר 5 אסיסטים. אצל ז'לגיריס קובנה בלט ג'יימס אנדרסון עם 15 נקודות ו-5 ריבאונדים.

דווקא ז'לגיריס הובילה לאורך רוב שלבי המשחק וירדה למחצית ביתרון 35:41. היתרון הלך והצטמק ככל שהדקות נקפו ברבע השלישי, כשקרלוס ארויו וזוארן ארצג מובילים את הקאמבק. בסופו של דבר, סינאן גולר קלע ארבע נקודות רצופות, שסידרו לגלא יתרון 55:57 בתום הרבע השלישי. ג'סטין קארטר וגולר קבעו 57:61 בתחילת הרבע ומכאן הפער של הטורקים הלך וצמח בזכות קארטר, שקבע 59:67 מעט יותר מארבע דקות לסיום. משם, ז'לגיריס כבר לא הצליחה לחזור ובסיום זה 69:78 לגלאטסראיי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully