וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הגרלת חצי גמר הגביע: מכבי ת"א - מכבי חיפה, ירושלים - אילת

שתי הגדולות של הענף עשויות להיפגש בגמר. המחזיקה של גיא גודס קיבלה הגרלה קלה, אלישי כדיר ודן שמיר מול המארחת, אותה ניצחו מוקדם יותר העונה. המשחקים יערכו ב-16 בפברואר בארנה

one

בוידאו: תקציר הניצחון הגדול של אילת על הפועל ירושלים

הגרלת גביע המדינה שנערכה הערב (שלישי) קבעה כי מכבי תל אביב תפגוש את מכבי חיפה, בעוד הפועל ירושלים תתעמת עם הפועל אילת. מחזיקת הגביע של גיא גודס קיבלה, לפחות על הנייר, את ההגרלה הקלה ביותר, אותה ניצחה העונה 65:80 בכרמל. במפגש היחיד בין ירושלים ואילת, לעומת זאת, נרשמה דרמה גדולה, בסיומה ניצחה החבורה של דן שמיר 85:87.

לאחר לא מעט דין ודברים, הוחלט באופן כמעט חסר תקדים כי משחקי חצי הגמר יתקיימו בארנה בירושלים, ב-16 בפברואר. הגמר ייערך שלושה ימים אחר כך, ב-19 בפברואר, גם הוא בארנה החדשה בעיר הבירה.

מנכ"ל הפועל ירושלים גיא הראל אמר ל"מגרש פתוח" בערוץ הספורט: "מה שיוצא, אני מרוצה. זו הגרלה. יצא אילת. שיחקנו נגדם לא מזמן בארנה והם קבוצה מצוינת. אנחנו נתרכז בעצמנו, יש עוד הרבה זמן. הכל יישמע קלישאתי, אבל אנחנו רואים מה קורה בליגה, אילת ניצחה אותנו, ראינו את משחקי רבע הגמר, אין משחקים קלים. אני מקווה שתהיה נוכחות רבה של הקהל שלנו ואני בטוח שיהיה ביקוש".

כזכור, מחזיקת הגביע מכבי תל אביב עברה בקושי רב את הפועל תל אביב ברבע הגמר, הפועל ירושלים עבדה קשה גם היא מול מכבי ראשון לציון וניצחה רק אחרי הארכה, מכבי חיפה עברה את הפועל גלבוע/גליל עליון, והפועל אילת הכניעה את ברק נתניה.

שחקני מכבי תל אביב מניפים את גביע המדינה בכדורסל. ברני ארדוב
כך זה הסתיים בעונה שעברה. גיא פניני ושון ג'יימס מניפים/ברני ארדוב
1
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully