וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אחד המועמדים להחליף את פארדיו בניוקאסל: הבלם פבריסיו קולוצ'יני

הפתעה באנגליה: הקפטן בן ה-32 של המגפייז, שבקיץ ביקש לחזור לארגנטינה, עשוי לשמש כמאמן-שחקן ולהחליף בתפקיד את אלן פארדיו שעובר לאמן את קריסטל פאלאס. צפו בתגובה של נוויל וקראגר לידיעה

one

פבריסיו קולוצ'יני עשה במהלך הקיץ האחרון (וגם זה הקודם) כמעט הכול כדי לעזוב את ניוקאסל ולחזור הביתה. לארגנטינה. לקבוצת נעוריו סן לורנסו. חצי שנה אחרי, הבלם בן ה-32, שחקן המגפייז מאז 2008 וקפטן הקבוצה בשלוש השנים האחרונות, הוא אחד המועמדים כרגע לאמן את הקבוצה.

ניוקאסל שחררה את אלן פארדיו לקריסטל פאלאס

שינוי גם בווסט ברומיץ': המאמן אלן אירווין פוטר

שחקן ניוקאסל, פבריסיו קולוצ'יני. GettyImages
המאמן החדש? פבריסיו קולוצ'יני/GettyImages

כזכור, אתמול (שני) אישרה ניוקאסל למאמנה אלן פארדיו להשתחרר לטובת המשרה בקריסטל פאלאס, תמורת פיצוי של כ-2.5 מיליון ליש"ט. שמות רבים עלו כמועמדים להחליפו, אבל מסתבר שדווקא הבלם הארגנטינאי הוא האיש אותו הבעלים מייק אשלי רוצה לראות בראש המערכת, ככל הנראה כמאמן-שחקן.

הבעלים של ניוקאסל ידוע בהחלטות הבלתי שגרתיות שלו, כשבעבר פיטר את קווין קיגן ומינה פעמיים את ג'ו קיניר המושמץ. אחרי קולוצ'יני ברשימה של אשלי ניצבים גם טוני פוליס, טים שרווד וסטיב ברוס, מאמנה הנוכחי של האל סיטי.

עם זאת, דיווח בגרדיאן בשעות הצהריים טען כי הבלם דווקא לא יגיע, וכי במועדון יקחו את הזמן כדי להחליט על המועמד הטוב ביותר, כנראה דמות מנוסה יותר.

sheen-shitof

עם הנחה בלעדית

השיער נושר? מכשיר הפלא האמריקאי ישים לזה סוף במהירות

בשיתוף HairMax

כך הגיבו ג'יימי קראגר וגארי נוויל לדיווח

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully