וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ניוקאסל הסכימה לשחרר את מאמנה אלן פארדיו לקריסטל פאלאס

המגפייז יקבלו פיצוי של כ-2.5 מיליון ליש"ט ויאפשרו לאיש שאימן אותם מאז 2010 לחזור לקבוצה בה שיחק בין השנים 1987-1991. פאלאס מדורגת מתחת לקו האדום בפרמיירליג עם 16 נקודות

מאמן ניוקאסל, אלן פארדיו. Ian Walton, GettyImages
החליט לסגור מעגל. אלן פארדיו/GettyImages, Ian Walton

אלן פארדיו שוכנע, ניוקאסל תפוצה וקריסטל פאלאס תקבל מאמן חדש. הערב (שני) מפרסמים באנגליה כי המגפייז הסכימו לשחרר את מאמנם תמורת סכום פיצוי של כ-2.5 מיליון ליש"ט, וכך למעשה קריסטל פאלאס קונה את חוזהו ומחזירה את פארדיו למועדון בו שיחק 120 משחקים בין השנים 1987-1991 (כולל הופעה בהפסד בגמר הגביע למנצ'סטר יונייטד ב-1990, אחרי שכבש את שער הניצחון לרשת ליברפול בחצי הגמר).

פארדיו בן ה-53 עובד בניוקאסל מאז 2010 ומצא בתפקיד יותר מכל מאמן אחר בליגה, פרט לארסן ונגר בארסנל. הוא פתח את העונה בצורה איומה עם ארבע נקודות וללא ניצחון בשבעה מחזורים, אך מאז ניוקאסל התרוממה ואתמול התקדמה למקום התשיעי בעזרת ניצחון 2:3 על אברטון. לאחר הניצחון, אגב, פארדיו לא התייצב למסיבת העיתונאים אלא שלח את עוזרו, במה שהיה רמז ברור לכוונתו לעזוב.

קריסטל פאלאס ניצבת מתחת לקו האדום בפרמיירליג, עם 16 נקודות בלבד בתום הסיבוב הראשון (19 משחקים). כזכור, לפני יומיים פוטר המאמן ניל וורנוק, שבעצמו הגיע לקריסטל פאלאס ערב פתיחת העונה במקום טוני פוליס.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully