וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שלישי ביורוליג: גלאטסראיי וז'לגיריס פותחות את הטופ 16

אחרי תקופה קשה ועזיבה של שלושה שחקנים, גלא רוצה לפתוח את משחקיה בבית של מכבי תל אביב ברגל ימין (20:00, 5+ לייב), אף שהיא שוב מארחת ללא קהל. ז'לגיריס, עם ג'יימס אנדרסון, רוצה להפתיע

קרלוס ארויו שחקן גלאטסראיי. GettyImages
עוד משחק על רקע יציעים ריקים. ארויו/GettyImages

אחרי כמעט שבועיים של פגרה, היורוליג חוזרת מחר (שני) בהילוך גבוה, עם פתיחת משחקי הטופ 16. עוד לפני הקרב המרתק בין מכבי תל אביב לפנאתינייקוס ביוון, גלאטסראיי וז'לגיריס מאותו בית יתנו את אות הפתיחה למשחקי השלב השני במשחק שייערך שוב ללא קהל באבדי איפקצ'י, זכר לקטטה בה היו מעורבים אוהדי גלא, אשר גבתה את חייו של אוהד הכוכב האדום.

הטורקים התייסרו בדרך לכאן: רק במחזור הנעילה של שלב הבתים הם הבטיחו את מקומם בשלב הבא בתום דרמה, ומאז נאלצו לשחרר שלושה שחקנים - יאן וויוקאס, נייט ג'אוואי ופייטרו אראדורי - עקב הצרות הכלכליות שרודפות את המועדון בחודשים האחרונים. תוך מאמצים רבים הושארו שני הכוכבים זוראן ארצג וקרלוס ארויו, ואליהם צורפו שלושה שחקנים חדשים וזולים יותר, כולל מיודענו אלכס מאריץ' שיחזק את הקו הקדמי.

בעונה שעברה הטורקים רשמו ספתח שלילי לטופ 16 עם הפסד ביתי למכבי תל אביב, אך הפעם הם רוצים לסיים את משחק הפתיחה בסימן קריאה מול היריבה אותה פגשו כבר פעמיים בשנה האחרונה. מנגד, גם ז'לגיריס לא חפה מצרות, וגם אצלה המצב הכלכלי אינו אידיאלי. הליטאים החביבים ינסו לשים בצד את השמועות שנפוצו ביממה האחרונה, לפיהם כוכב הקבוצה ג'יימס אנדרסון בדרך החוצה, אולי למכבי תל אביב. אחרי שבעונה שעבה סיימה את הטופ 16 במאזן עגום של 12:2, הם מייחלים לתוצאות טובות בהרבה בניסיון הנוסף.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully