וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לאומית: ראשון לציון ספגה בדקה ה-92, אחי נצרת בדקה ה-89

שתי הקבוצות פספסו הזדמנות להתקרב לצמרת: ראשון לציון איבדה יתרון 1:3 וסיימה ב-3:3 דרמטי מול מכבי הרצליה, בעוד אחי נצרת נפרדה ב-2:2 מהפועל עפולה. 0:2 להפועל ירושלים על רמת השרון

one

בווידאו: תקציר ה-0:2 של אחי נצרת על הפועל ירושלים בגביע

המחזור ה-17 בליגה הלאומית נחתם הערב (שני) עם שלוש תוצאות תיקו ומנצחת אחת גדולה: הפועל ירושלים שגברה 0:2 על הפועל ניר רמת השרון. מכבי אחי נצרת ספגה בדקה ה-89 וסיימה ב-2:2 מול הפועל עפולה, בעוד הפועל ראשון לציון ספגה בתוספת הזמן ואיבדה יתרון 1:3 ב-3:3 נגד מכבי הרצליה. עירוני טבריה והפועל נצרת עילית סיימו ב-1:1.

מכבי אחי נצרת - הפועל עפולה 2:2

בניגוד לניצחון בגביע על הפועל ירושלים, בליגה לניסן יחזקאל פחות הולך והוא עם שתי תוצאות תיקו בשני משחקים כמאמן אחי נצרת. אלן מסודי העלה את המארחים ליתרון כבר בדקה השמינית, שלומי חנוכה איזן בדקה ה-44, אבל בחלוף דקה הפועל עפולה נותרה ב-10 שחקנים בעקבות הרחקתו של יובל שוואט. אחי נצרת חזרה להוביל בדקה ה-85 משער של אלי אלבז, אך עפולה חזרה פעם נוספת, למרות החיסרון המספרי, בזכות פנדל מדויק של לנרי קהינדה בדקה ה-89. עפולה נותרה חמישית עם 27 נקודות, אחי נצרת שביעית עם 24.

הפועל ראשון לציון - מכבי הרצליה 3:3

דרמה גדולה גם באצטדיון הרבפלד, שם הפועל ראשון לציון שמטה יתרון 1:3 ב-13 הדקות האחרונות. ניר נחום מצא את הרשת מ-16 מטרים והעלה את הפועל ראשון לציון ליתרון בדקה ה-10, אבי חי השווה עם בעיטה לקורה ופנימה בדקה ה-26, אבל אור גירו העלה ל-1:2 בדקה ה-31 אחרי אסיסט יפה של ספואן זועבי ועומרי שקל חגג את שערו השמיני העונה בליגה בדקה ה-50. נגמר? לא אם שואלים את ניצן דמארי. הבלם חיקה את האח הצעיר עומר, כבש בנגיחה אחרי כדור קרן בדקה ה-77 והשלים צמד עם נגיחה נוספת בתוספת הזמן. הכתומים עם 23 נקודות במקום השמיני, הרצליה התשיעית עם 22 וללא ניצחון בארבעת המחזורים האחרונים.

אלן מסודי שחקן אחי נצרת. אדריאן הרבשטיין
פספוס של אחי נצרת. אלן מסודי/אדריאן הרבשטיין

הפועל ירושלים - עירוני רמת השרון 0:2

ניצחון חשוב לירושלמים, שהותירו את רמת השרון ללא ניצחון כבר חמישה מחזורים וקירבו גם אותה לתחתית. בסיבוב הראשון סיימה הפועל ירושלים עם תשעה שחקנים והפסידה 1:0, אך הפעם ההרחקה הייתה בצד השני (מאור קנדיל, 61)והמארחת ניצחה הודות לצמד של נבו מזרחי (62 בפנדל ו-87).

עירוני טבריה - הפועל נצרת עילית 1:1

משחק שישי ללא ניצחון לטבריה ורביעי לנצרת עילית, כשהשתיים נותרו עמוק בקלחת התחתית. אחרי מחצית מאופסת באצטדיון בעפולה היה זה לירון אלימלך שכבש עבור הטבריינים בדקה ה-55, אך איברהים בסיט השווה בחלוף 11 דקות. אלדד שביט, בבכורה כמאמן טבריה, משיג נקודה מול האקסית.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully