וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי תל אביב הפסידה לפנאתינייקוס 83:76 ביוון

נייט לינהארט הפציץ מחוץ לקשת בדרך ל-18 נקודות, טיוס ורנדל הצטיינו בשני צדי המגרש, אבל הצהובים שהוליכו במשך 35 דקות, איבדו יתרון של 14 נקודות ופתחו את הטופ 16 עם הפסד

אימג'בנק GettyImages

מכבי תל אביב פתחה הערב (שלישי) את שלב הטופ 16 של היורוליג עם הפסד חוץ 83:76 לפנאתינייקוס. אלופת אירופה הוליכה לאורך כ-35 דקות באולם אואקה באתונה, לפני שהיריבה הוותיקה שלה חזרה לתמונה וכפתה משחק צמוד ודרמה גדולה. הנשימה של היוונים הייתה קצת יותר ארוכה ועמוקה והם ניצחו.

המחצית הראשונה של הצהובים הייתה טובה. נייט לינהארט שקיבל מקום בחמישייה, עשה כמה פעולות טובות, בריאן רנדל הצטיין ומעל כולם היה אלכס טיוס, שנעל לפרקים את הרחבה בצד אחד, וסיים התקפות עם דאנקים יפים בצד השני. במחצית השנייה היוונים סירבו לאפשר לאלופת אירופה לברוח, ובאמצע הרבע האחרון הצליחו לבצע מהפך ולעלות ליתרון ראשון. פה הדרמה הגיעה לשיאה, אבל המארחת הייתה יותר מרוכזת בדקות ההכרעה וניצחה.

חמש היריבויות הכי גדולות בכדורסל האירופי

אוהד גרינוולד על התרומה של פיני גרשון למכבי תל אביב העונה

אלכס טיוס שחקן מכבי תל אביב (שמאל) מול פנאתינייקוס. GettyImages
המשחק הכי טוב שלו באירופה העונה, אבל זה לא הספיק. טיוס/GettyImages

רבע 1

גיא גודס הפתיע כשהעלה את נייט לינהארט בחמישייה של הצהובים, והאמריקאי החזיר עם 7 נקודות בשלבים מוקדמים ומכבי עלתה ל-8:15. בצד השני פאו התקשתה לייצר נקודות גם כשהיא הגיעה לזריקות נוחות, אבל נקודות מהקו ושלשה של ג'יימס גיסט השאירו אותה קרובה. בסיום 15:19 למכבי תל אביב.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פיטרו חוגגת יום הולדת עגול ואתם נהנים ממבצע של פעם ב-60 שנה

בשיתוף פיטרו
seperator

רבע 2

מכבי פתחה את הרבע השני היטב ופעולות מצוינות של אלכס טיוס בשני צדי המגרש סייעו לה לטפס ל-16:25. הירוקים התקשו לייצר נקודות, מכבי נעלה את הצבע ובתוך דקות דהרה ל-18:32. הצהובים המשיכו להוליך בהפרש שנע סביב 10 נקודות, אבל לקראת סיום הרבע היוונים ינקוביץ, דימאנטידיס ונלסון הפציצו שלשות ופתאום זה משחק צמוד. בסיום המחצית 39:43 לצהובים.

seperator

רבע 3

פנאתינייקוס פתחה את הרבע השלישי עם 4 נקודות רצופות, אבל לינהארט קלע שתי שלשות רצופות, כולל אחת ממרחק אדיר, על הבאזר של שעון ה-24. בדקות הבאות התפתח משחק של חתול ועכבר; פאו צימקה, מכבי קלעה וההפרשים נעו סביב 3-6 נקודות. לקראת סוף הרבע אלופת אירופה שוב הצליחה ללחוץ על הגז ו-6 נקודות רצופות של בריאן רנדל קבעו 54:64 לזכותה, אבל פאו צימקה ל-64:60.

seperator

רבע 4

הוצאה הצמודה גרמה לכך שהרבע הרביעי נפתח עם הרבה לחץ ועצבים. מכבי התקשתה לייצר מומנטום חיובי, פנאתינייקוס התקרבה וכשעל השעון נותרו 5:44 דקות, סלוטר קלע שלשה וקבע 68:68. מברוקפלידיס השלים מהפך, פארגו השווה, אבל 2:11 דקות לסיום ביצע עבירה חמישית. פאו הצליחה לעלות ל-70:74 לפני שלינהארט קלע שלשה, אבל זו הייתה שירת הברבור של מכבי. דיאמנטידיס קלע וסלוטר קלע שלשה על הבאזר כדי לקבוע 76:83 ליוונים בסיום.

סטטיסטיקה

קלעו לפנאתינייקוס: אסטבן באטיסטה 16 נקודות ו-6 ריבאונדים, איי ג'יי סלוטר 15 (3 מ-5 לשלוש), ג'יימס גיסט 15 ו-6 ריבאונדים, דמרכוס נלסון 12, 5 ריבאונדים ו-5 אסיסטים, דימיטריס דיאמנטידיס 11 ו-7 אסיסטים, לוקאס מברוקפלידיס 7 ו-6 ריבאונדים, ולנטימיר ינקוביץ 7. אנטוניס פוטסיס, ויאניס בלום שותפו, אך לא קלעו.

קלעו למכבי תל אביב: נייט לינהארט 18 נקודות (4 מ-6 לשלוש), בריאן רנדל 18 ו-8 ריבאונדים, אלכס טיוס 14 ו-11 ריבאונדים, מרקיז היינס 9, ג'רמי פארגו 8, 9 אסיסטים ו-6 ריבאונדים, יוגב אוחיון 7, 4 אסיסטים ו-4 ריבאונדים, סילבן לנדסברג 2 (0 מ-6 מהשדה). ג'ייק כהן וסופוקליס שחורציאניטיס (3 איבודים) שותפו, אך לא קלעו.

האימפריה היוונית עשתה את שלה/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully