וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מוריניו: "אני אוהב את השחקנים שלי, זה היה חסר לי"

מאמן צ'לסי מעודד מאוד אחרי הניצחון על ווסטהאם שמשאיר את הבלוז בפסגה: "אני שמח כמאמן כי הקבוצה שלי משחקת טוב". פלגריני: "לא בטוח שהתואר יוכרע בין שתי הקבוצות. זה לא השבוע שיכריע את האליפות"

ג'ון טרי צ'לסי. Matt Dunham, AP
שוב הוא כובש. ג'ון טרי/AP, Matt Dunham

מחזור הבוקסינג דיי עמד בציפיות הרבות שתלו בו. אמנם לא נרשמו הפתעות בשלישייה הראשונה בפרמיירליג כשכל שלוש המוליכות ניצחו, אבל ההצגות שהפגינו צ'לסי, מנצ'סטר סיטי ויונייטד השאירו טעם של עוד לקראת הפרק הבא שייערך בעוד יומיים בדיוק.

צ'לסי שמרה על הפסגה עם 0:2 ווסטהאם באפטון פארק ושמרה על יתרון שלוש הנקודות בפסגה. ג'ון טרי (31) המשיך ביכולת האישית הנפלאה שלו וכבש משחק שני ברציפות ודייגו קוסטה הכפיל (62) עם שער יפה משלו. "הניצחון הזה הגיע לנו, שיחקנו משחק טוב נגד יריבה קשה מאוד", סיכם ז'וזה מוריניו את הניצחון.

"התחלנו את המשחק טוב והיינו יכולים להבקיע עוד לפני שעשינו את זה", המשיך מוריניו. "כשהבקענו, שלטנו במשחק. במחצית השנייה הם הגיבו אבל עם השער השני המשחק כבר הפך להיות באופן מוחלט תחת שליטתנו. אני שמח מהדרך שבה שיחקנו. היינו יצירתיים מאוד מול יריבה בעלת הגנה טובה מאוד. מבחינה הגנתית, התמודדנו טוב כמו נגד סטוק ונטרלנו את אנדי קארול".

צ'לסי ניצחה את ווסטהאם, סיטי גברה על ווסט ברומיץ'

אלבום חג המולד בפרמיירליג: שלג, צבע ואוהדים מתוסכלים ושמחים

ז'וזה מוריניו מנג'ר צ'לסי. Rui Vieira, AP
מאוהב. מוריניו/AP, Rui Vieira

על המשך הדרך של הבלוז אמר מוריניו: "אני שמח מאוד. אנחנו עושים עבודה טובה, יש לנו עוד משחק אחד לסוף השנה וזה טוב לסיים במקום הראשון. אנחנו משחקים טוב מאוד וזה הכדורגל שמציב קבוצה במקום הראשון וכמועמדת לתואר, אבל כמו שאני אומר, אחרי סאות'המפטון (ביום ראשון) אנחנו מסיימים רק את הסיבוב הראשון ויש עוד הרבה מבחינת מה שמחכה לנו. האמת היא שמאז ברנלי, הקבוצה פעם משחקת טוב מאוד, פעם פחות טוב, אבל תמיד היא נותנת הופעות טובות. התוצאות טובות, ההופעות הן איכותיות, השחקנים שמחים. אני שמח כמאמן מכיוון שהקבוצה שלי משחקת טוב. אני בחור מאושר מכיוון שאני אוהב את השחקנים שלי. זה משהו שהיה חסר לי ועם הקבוצה הזו יש לי את זה".

המאמן המפסיד, סאם אלרדייס: "על פי התוצאה, זה אומר שצ'לסי שיחקה טוב. לא עשינו מספיק כדי להשפיע עליהם היום בגלל האיכות שלהם. כדי להשיג משהו מול צ'לסי, אתה חייב להיות במיטבך, וגם אז לא בטוח שזה יספיק. הגענו לכמה הזדמנויות טובות בסוף ולא ויתרנו. החלק הכי טוב במשחק שלנו הגיע כשפיגרנו 2:0. אני לא אומר שהגיע לנו משהו מהמשחק הזה, צ'לסי הייתה הקבוצה הטובה יותר, אבל כשהגענו לכמה הזדמנויות ב-20 הדקות האחרונות, אתה נשען על זה וחושב שהיית יכול להלחיץ אותם".

sheen-shitof

מחיר חסר תקדים

המכשיר של הישראלים שהמציאו את מסירי השיער בהנחה בלעדית

בשיתוף Epilady
סמיר נאסרי שחקן מנצ'סטר סיטי. Richard Heathcote, GettyImages
תנאים לא פשוטים למשחק. נאסרי/GettyImages, Richard Heathcote

מנצ'סטר סיטי חגגה 1:3 על חשבונה של ווסט ברומיץ' האומללה שספגה את שלושת השערים במחצית הראשונה כשפרננדו הבקיע בדקה השמינית, יאיא טורה הכפיל בפנדל (12) ודויד סילבה חתם את השלישי (35) לפני מחצית שנייה מושלגת שהקשתה על 22 השחקנים, ובחסות מזג האוויר הצליח אידייה בראון לדחוק מקרוב שלוש דקות לסיום. אחרי הניצחון, הפער של סיטי מצ'לסי נותר על שלוש נקודות.

"אני שמח מאוד מההופעה שלנו. זה היה קשה לשחק, במיוחד במחצית השנייה", הודה מנואל פלגריני, מאמן סיטי, בסיום. "ב-45 הדקות הראשונות שתי הקבוצות היו יכולות לשחק ועשינו עבודה טובה והבקענו שלושה שערים. במחצית השנייה היה קשה לשחק. אני חושב שזה טוב שאנחנו ממשיכים במומנטום הטוב, אבל המאבק על התואר ממשיך למשחק הבא. אנחנו צריכים להמשיך בצורת המשחק שלנו. אנחנו לא חושבים על צ'לסי, אין לנו שליטה על מה שהם עושים. התואר הזה לא מוכרע בדצמבר. אני בטוח שהמאבק על התואר הוא לא רק בין שתי הקבוצות הללו. יונייטד ממשיכה לנצח. כל קבוצה שתגיע ל-86 נקודות יכולה לזכות. זה חודש חשוב ושבוע מפתח, אבל זה לא השבוע שיכריע את האליפות. חשוב שנעלה למקום הראשון מוקדם ככל האפשר".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully