וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מ.ס אשדוד: ניב זריהן רותק ל-14 ימים בצבא, עשוי להישלח לכלא

25.12.2014 / 13:00

חלוץ הקבוצה נענש על כך שעזב את בסיסו ללא אישור והתחצף למפקדו. יחמיץ את המשחקים הקרובים מול הפועל חיפה ובני סכנין. הבלם הניגרי עלי אבובקר חתם בקבוצת הנוער

ניב זריהן שחקן מ.ס אשדוד. ברני ארדוב
הסתבך. ניב זריהן/ברני ארדוב

חלוץ מ.ס. אשדוד ניב זריהן נשפט בצבא, רותק ל-14 ימים ועשוי אף להישלח לכלא צבאי. הכל החל בתחילת השבוע כאשר יצא זריהן לאימון של הקבוצה והיה מחוייב להגיע לבסיסו בקרית מלאכי אחר כך. החלוץ הצעיר אכן הגיע לבסיס, אבל כעבור מספר שעות עזב בלי שקיבל לכך אישור ממפקדיו. כאשר נקרא למשפט על עזיבת הבסיס, הוא התחצף בפני מפקדיו שהחליטו במקום לשפוט אותו ל-14 ימי ריתוק עם אפשרות שהוא יישב בכלא הצבאי. אתמול לא הגיע זריהן לאימון הקבוצה ולמרות שגם מ.ס. אשדוד וגם אביו שחקן העבר יגאל זריהן, ניסו להוציא אותו מזה, בצבא סירבו והוא נשאר בבסיס והחל לרצות את עונשו.

מי שיגיע לאימונים של מ.ס. אשדוד יכול לחשוב שנחת בטעות באחת האקדמיות של מועדון כדורגל בצרפת. בימים האחרונים הנחיתה מ.ס. אשדוד לא פחות מחמישה שחקנים ניגרים והיום חתם בקבוצה הבלם הצעיר עלי אבובקר, שעל מועמדותו פורסם לפני עשרה ימים בוואלה! ספורט. אבובקר חתם באמצעות סוכנו דודו דהן והוא יתאמן עד תום העונה בקבוצת הנוער. בקבוצה גם מתכוונים להנחית בימים הקרובים את החלוץ הזמבי פטריק אנגומה בן ה-21, המשתייך כבר לסגל המורחב של הנבחרת הלאומית של זמביה.

בעבר מכרו באשדוד את רוג'רס קולה הזמבי בסכום של 700 אלף יורו ובקבוצה משוכנעים שאפשר לעשות עסקאות נוספות כאלה בעתיד. מנכ"ל המועדון רפי נידם אמר לוואלה! ספורט: "יש בניגריה מאה מיליון תושבים ויש שם שחקני כדורגל צעירים שרוצים להתקדם ולהגיע לאירופה. יש שחקנים כמו נוסא איגייבור שהגיעו למועדונים בספרד ועכשיו במכבי תל אביב במאות אלפי יורו ויש שחקנים אחרים, לא פחות טובים ואולי יותר טובים מאיגייבור, שמזלם לא שפר עליהם והם עדיין לא מצאו קבוצות. אנחנו בוחנים כרגע הרבה כשרונות ונקבל החלטות בעתיד".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully