וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מ.ס אשדוד: "התואר היחיד שיש לנו עד היום הוא הקבוצה ההוגנת"

15.12.2014 / 12:33

באשדוד הבהירו שייקחו ברצינות את חצי גמר גביע הטוטו מול מכבי חיפה ברביעי: "רוצים לזכות בתואר". קבוצת הנוער התחזקה בשני בלמים: ניר ברדע מהפועל רמת גן והניגרי עלי אבובקר

במ.ס אשדוד החלו הבוקר (שני) בהכנות לקראת חצי גמר גביע הטוטו מחרתיים מול מכבי חיפה. "ברור שאנחנו לוקחים ברצינות את המפעל הזה", הדגיש המנכ"ל רפי נידם. "אשדוד רוצה לזכות בתואר. התואר היחיד שיש לנו עד היום הוא הקבוצה ההוגנת. מכובד מאוד שהגענו לחצי הגמר ונבוא בשיא הרצינות למשחק מול מכבי חיפה". הקבוצה תצא מחרתיים לבית מלון בנתניה ותשהה בו במהלך היום עד היציאה למשחק באצטדיון בעיר. בקבוצה עושים מאמץ לגייס אוהדים למשחק, למרות שנראה כי רק כמה עשרות יגיעו.

ג'קי בן זקן בעלים מ.ס. אשדוד עם המנהל רפי נידם. ניב אהרונסון
"ברור שאנחנו לוקחים ברצינות את המפעל הזה". רפי נידם עם ג'קי בן זקן/ניב אהרונסון

שני בלמים צעירים חתמו בקבוצת הנוער של המועדון, כשהכוונה היא לשתף אותם בעתיד בקבוצה הבוגרת. סוכן השחקנים דודו דהאן הנחית בקבוצת הנוער את בלם הנבחרת הצעירה של ניגריה עלי אבובקר. כמו כן רכשה אשדוד את הבלם ניר ברדע מהפועל רמת גן תמורת 50 אלף שקל אותם. אבובקר וברדע יחזקו העונה את קבוצת הנוער של המועדון הנמצאת בעונה רעה מאוד ונמצאת מתחת לקו האדום. במועדון קיים חשש אמיתי מירידת ליגה, ושני הבלמים אמורים לסייע לייצוב ההגנה וכאמור בהמשך להתקדם לקבוצה הבוגרת.

  • עוד באותו נושא:
  • מ.ס. אשדוד

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully