וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בשורה כואבת לבלאט וקליבלנד: אנדרסון ורז'או גמר את העונה

בדיקת ה-MRI גילתה שהסנטר הברזילאי סובל מקרע בגיד אכילס, ויושבת לחודשים הקרובים. בשל הפציעה הקשה, צפויה קליבלנד להגביר את מאמציה לצרף שחקן פנים נוסף לסגל, כשבין המועמדים הוזכרו קוסטה קופוס, טימופיי מוזגוב, ברוק לופז ורובין לופז

אנדרסון ורז'או, קליבלנד קאבלירס. GettyImages
יחל הליך החלמה ארוך. ורז'או/GettyImages

הבשורה ממנה דיוויד בלאט ואנשי קליבלנד חששו הגיעה לבסוף: אנדרסון ורז'או גמר את העונה, והקאבס ייאלצו למצוא מחליף לסנטר הברזילאי. ורז'או נפצע בקרסולו לפנות בוקר (רביעי) במהלך ניצחונה של קליבלנד על מינסוטה בתוצאה 104:125. תחילה היה נראה שהסנטר ייעדר למשך חודשיים או אפילו פחות, והפציעה אינה חמורה, אך בדיקת ה-MRI גילתה שהוא סובל מקרע בגיד אכילס.

בשל הפציעה הקשה, צפויה קליבלנד להגביר את מאמציה לצרף שחקן פנים נוסף לסגל, כשמספר שמות שכבר הוזכרו בשבועות האחרונים הם אלה של קוסטה קופוס, טימופיי מוזגוב, ברוק לופז ורובין לופז.

ורז'או (32, 2.11 מ'), שמשחק בקליבלנד מאז 2004 ונחשב לאחד השחקנים האהובים במועדון, סבל מפציעות רבות לאורך הקריירה ולמעשה, לא רשם אפילו עונה אחת עם 82 משחקים, כשבשלוש העונות האחרונות שיחק, ביחד, 81 משחקים. העונה הוא היה הסנטר הפותח של בלאט, שיחק 27.7 דקות לערב והשיב עם ממוצעים של 8.4 נקודות, 9.7 ריבאונדים ו-2.2 אסיסטים למשחק.

קליבלנד בלחץ מהפציעה של ורז'או: "המחסור בעומק מורגש"

אנדרסון ורז'או, קליבלנד קאבלירס. GettyImages
סוף העונה בשבילו. ורז'או/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully