וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל באר שבע החלה במו"מ להארכת חוזהו של אג'ידה

24.12.2014 / 10:26

שוער נבחרת ניגריה, שמשתכר כ-1.5 מיליון שקל ברוטו בעונה, עשוי לחתום לשלוש שנים נוספות. במועדון יחדשו את הקשר מול ריימס לגבי עטר. המשא ומתן עם גבאי נמשך

one

אחרי שהחתימה לאחרונה את מאור בוזגלו על חוזה חדש, הפועל באר שבע קרובה לסיכום עם השוער אוסטין אג'ידה על הארכת חוזהו במועדון, כך נודע לוואלה! ספורט. בפגישה שנערכה בימים האחרונים הוגשה לשוער נבחרת ניגריה הצעה לחתום על חוזה חדש במועדון, כנראה לשלוש שנים. כזכור, באר שבע מימשה במהלך העונה שעברה את האופציה לעונה השלישית והאחרונה בחוזה של השוער, שהגיע לישראל בדצמבר 2009 וכעת חלות עליו חבויות מס שונות. "אנחנו נמצאים במשא ומתן מתקדם עם אג'ידה, המטרה היא לסכם עימו על חוזה למספר שנים", אישרו במועדון. כפי שנחשף השבוע, השוער הוא המשתכר הבכיר במועדון עם חוזה של כ-1.5 מיליון שקל ברוטו בעונה, לא כולל מענקי ניקוד ומיקום, ותוספות שונות.

חשיפה: המשכורות של שחקני הפועל באר שבע. ובמקום הראשון: אוסטין אג'ידה

מאור בוזגלו: "אחזור לאירופה רק מהדלת הראשית, זהבי ואני לא מעל הליגה"

אוסטין אג'ידה שוער הפועל באר שבע. ניב אהרונסון
"המטרה היא לסכם עימו על חוזה לשלוש שנים". אג'ידה/ניב אהרונסון

אלישע לוי מעוניין להחתים במהלך חלון ההעברות הנוכחי בלם שלישי וחלוץ שיתחרה עם שלומי ארבייטמן על חולצת ההרכב. במועדון מרוצים מאוד מארבייטמן, אבל רוצים להחתים חלוץ נוסף במטרה להכין את הקרקע גם לעזיבה אפשרית של דובב גבאי, שבינתיים מסרב לחתום על חוזה חדש. אלירן עטר, שעל מועמדותו פורסם בוואלה! ספורט, הוא המועמד המוביל להגיע. בימים האחרונים חל נתק מסוים עם ראשי ריימס, ונציגו של השחקן אבי נמני אמור לחדש אותו בקרוב.

ההערכה היא שעטר יגיע רק בהסכם שלא יסתיים העונה – חתימה למספר שנים או הסכם השאלה ליותר מעונה אחת. לגבי גבאי, הרי שהוא מחזיק באחד החוזים הנמוכים מבין שחקני החלק הקדמי, ודורש מברקת לשדרג משמעותית את ההסכם אם היא מעוניינת שיחתום עליו. "הגשנו לגבאי הצעה מכובדת, והוא פסל אותה. שום דבר לא סגור, המשא ומתן נמשך", הבהירו במועדון. סיראז' נאסר שמסיים את החוזה שלו בתום העונה צפוי לעזוב.

באר שבע תארח במוצאי שבת (17:45, וסרמיל) את הפועל פתח תקוה. אחרי הניצחון בטדי, במועדון מצפים לאיצטדיון כמעט מלא.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully