וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חשיפה: המשכורות של שחקני הפועל באר שבע. ובמקום הראשון: אוסטין אג'ידה

22.12.2014 / 13:15

השוער הניגרי הוא שיאן השכר המפתיע בהפועל באר שבע. וכמה מרוויח מאור בוזגלו? כמה משתכר מליקסון? מה התגמול של שלומי ארבייטמן ואיפה אליניב ברדה? כל המשכורות של אלונה ברקת נחשפות

one

עד היום שמרה בעלי הפועל באר שבע, אלונה ברקת, בקנאות על החוזים של השחקנים שלה. במועדון לא רצו לחשוף את שכרם של השחקנים מחשש שפערי השכר יובילו להשוואות בלתי פוסקות בין שחקני המפתח, אלא שהיום נחשפים בוואלה! ספורט משכורות שחקני הקבוצה, ואיתם לא מעט סימני שאלה. כיצד הפך אליניב ברדה למרוויח השישי ברשימה של אלונה ברקת? (רמז: מענק חתימה), איך הפך ויליאם סוארס לאחד המרוויחים הגדולים בקבוצה ומדוע דובב גבאי עוצר את עצמו מלחתום על חוזה חדש רגע לפני שהעונה מסתיימת?

שחקני הפועל באר שבע אליניב ברדה (שמאל) מאור בוזגלו (ימין). ברני ארדוב
בוזגלו מקבל 90 אלף שקל ברוטו, ברדה מרוויח קצת פחות מ-75 אלף שקל ברוטו לחודש/ברני ארדוב

נתחיל עם נתוני שיאני השכר במועדון, שחושפים בפנינו מציאות מורכבת. שיאן השכר במועדון הוא השוער אוסטין אג'ידה, שחתם על חוזה חדש בגובה 120 אלף שקל ברוטו בחודש. החוזה הזה עומד רחוק מאוד משאר שיאני השכר במועדון. השני ברשימה של ברקת הוא מאור מליקסון. השחקן שחזר מולנסיין לארץ ועשה קיצוצים מסוימים בחוזה שלו, מרוויח 95 אלף שקל לחודש. מליקסון מרוויח מעט יותר ממאור בוזגלו, שלאחרונה נחשף בוואלה! ספורט כי חתם על חוזה חדש. בוזגלו מרוויח כעת כ-90 אלף שקל ברוטו בחודש. אחריו ברשימה מגיע המאמן, אלישע לוי, עם שכר ברוטו של 84 אלף שקל בחודש. לוי מרוויח קצת יותר מוויליאם סוארס, ששכרו נאמד בכ-75 אלף שקל ברוטו בחודש.

sheen-shitof

פתרון טבעי

גבר, הגיע הזמן לשפר את התפקוד המיני ואת הזוגיות שלך

בשיתוף גברא
אוסטין אג'ידה שוער הפועל באר שבע. ברני ארדוב
שיאן השכר בהפועל באר שבע. אג'ידה/ברני ארדוב

את שכרו של שלומי ארבייטמן קיבלנו במונחי נטו. השחקן מרוויח 215 אלף דולר נטו לעונה. בחישוב פשוט, במונחי הדולרים שעליהם נחתם החוזה והכללת המענקים שקיבל מסביב, ארבייטמן מרוויח כ-85 אלף שקל ברוטו בחודש. אחריו ברשימה – אליניב ברדה, השחקן השישי ברשימה של ברקת מרוויח קצת פחות מ-75 אלף שקל ברוטו בחודש.

הסיבה לכך היא מענק חתימה שקיבל ברדה בעת החתימה: 900 אלף שקל נטו לחמש שנים, כשהמענק מתחלק ל-180 אלף שקל בכל עונה. המענק הזה, במונחים ריאליים, מקפיץ את ברדה ברשימה, ומעמיד אותו כמרוויח הרביעי ברשימה, קצת פחות ממאור בוזגלו. ראוי לציין כי שחקנה של גנק בעבר ערך קיצוצים משמעותיים ביחס לחוזה שלו בבלגיה כדי לחזור, כך שאין מדובר בשיפור כלכלי עבורו. במקרה שלו, מסבירים בבאר שבע, השיקול לחזור לישראל היה בעיקר סנטימנטלי.

שחקן הפועל באר שבע, שלומי ארבייטמן. ברני ארדוב
מרוויח 215 אלף דולר נטו לעונה. ארבייטמן/ברני ארדוב

לבאר שבע יש גם שני זרים חדשים, ג'ון אוגו ואוביידו הובאן. הראשון מרוויח כ-40 אלף שקל ברוטו, הרומני כ-50. טומיסלב פאיוביץ' מדורג אחרון ברשימת הזרים של אלישע לוי, עם שכר של 30 אלף שקל נטו, בדיוק כמו גל אראל. דור מלול מרוויח 25 אלף שקל ברוטו בלבד, אחריו ברשימה דובב גבאי, שמרוויח שכר כמעט זהה של 25 אלף. אביתר אילוז, שחקן הבית, מרוויח 15 אלף שקל נטו בלבד בחודש. אחריהם ברשימה נמצא עוזר המאמן שמעון ביטון, שמשתכר כ-12 אלף שקל נטו בלבד, למרות שהוא משמש גם בתפקיד מאמן קבוצת הנוער.

יש לציין כי הסכומים הם ללא מענקים על נקודות, מענקי מיקום ובונוסים על תארים.

אביתר אילוז ושחקני הפועל באר שבע חוגגים. ברני ארדוב
אביתר אילוז, שחקן הבית, מרוויח 15 אלף שקל נטו בלבד בחודש/ברני ארדוב

באר שבע תתמודד הערב במשחק החוץ מול בית"ר ירושלים, כשהיא יודעת שכל תוצאה מלבד ניצחון במשחק הזה, תרחיק אותה משמעותית מהמובילות. במועדון מנסים להתגבר על הפערים בין משחקי הבית למשחקי החוץ. "לא צריך להתייחס כל כך למשחק הקודם. תרימו את הראש, זה קורה ויש גם משחקים כאלה. תמחקו את המשחק ההוא ותמשיכו הלאה", אמר אלישע לוי לשחקנים לקראת המשחק. "אנחנו צריכים לבוא דרוכים ומוכנים מנטלית למשחק קשה". בבאר שבע מעריכים שכ-5,000 אוהדים יעשו את דרכם לבירה. רגע לפני המשחק, אלישע לוי קיבל מכה מסוימת כשמאור מליקסון דיווח לצוות המקצועי כי הוא לא יוכל לשחק בגלל מתיחה במפשעה. רועי גורדנה קיבל הודעה כי הוא יפתח בהרכב.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully