וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עומרי כספי: "סוף סוף הכאבים לא מפריעים לי, צריך ללמוד מגולדן סטייט"

הישראלי של סקרמנטו חזר היטב מהפציעה והתרשם מהיריבה: "זה בית ספר להנעת כדור". דייויד לי חזר: "לא התרגשתי כל כך לפני משחק כבר חמש שנים". פופוביץ': "אני מת מפחד שפארקר ייפצע שוב, אבל אני בוטח בו". מיאמי ויוסטון בעקבות ג'וש סמית'

גרג פופוביץ' מאמן סן אנטוניו ספרס. AP
מת מפחד. גרג פופוביץ'/AP

סן אנטוניו ניצלה הלילה (בין שני לשלישי) מהפסד חמישי ברציפות, כשגברה 118:125 על הקליפרס במשחק החזרה של טוני פארקר. הספרס שהתקשו בחמשת המשחקים האחרונים ללא הרכז הצרפתי קטעו רצף לא שגרתי מבחינתם בזכות יום קליעות נפלא, עמדו על 30 מ-40 (75%) מהשדה במחצית, בה הוליכו 60:72, וסיימו עם שיאים עונתיים של 64% מהשדה ו-37 אסיסטים.

"זו הייתה הקלה לכולם לקבל את טוני בחזרה", אמר מאנו ג'ינובילי על חברו שקלע 26 נקודות. "הוא גורם לנו לשחק טוב יותר, ועם יותר ביטחון". פארקר עצמו אמר: "היה לי קשה לראות את החברים מהצד עוברים תקופה קשה, אז היום ניסיתי להביא אנרגיה ולהיות אגרסיבי". מאמנם גרג פופוביץ' אמר: "טוני טוען שהוא מרגיש נהדר, ואני מת מפחד אבל אני מתכוון לבטוח בו. הוא בסביבה הרבה זמן, והוא לא רוצה להיפצע שוב, אז אני מקווה שהוא יהיה בסדר".

וקצת מספרים מהמשחק: טים דאנקן שקלע 21 נקודות עבר את רג'י מילר בדרך למקום ה-17 ברשימת קלעי כל הזמנים עם 25,288 נקודות, ו-12 הריבאונדים שלו נתנו לו את הדאבל דאבל ה-812 בקריירה. בנוסף עלה דאנקן למקום ה-19 בכל הזמנים במספר המשחקים בהם שיחק עם 1,278, וחלף על פני איי סי גרין. ואצל הקליפרס: כריס פול שחילק 9 אסיסטים הגיע ל-6,387 בקריירה ועלה למקום ה-24 בכל הזמנים על חשבון נורם ניקסון.

דייויד לי שחקן גולדן סטייט ווריורס. Ezra Shaw, GettyImages
הכי נרגש בליגה. דייויד לי/GettyImages, Ezra Shaw

גולדן סטייט המשיכה להתחמם מחדש עם ניצחון שני ברציפות מאז שממפיס קטעה לה את רצף 16 הניצחונות, כשגברה בקלות 108:128 על סקרמנטו. קליי תומפסון וסטפן קרי שיחקו רק 28 ו-26 דקות בהתאמה מכיוון שהקינגס הרימו ידיים בשלב מוקדם, ובמוקד העניינים בקבוצה של סטיב קר עמד דייויד לי המתאושש מפציעה, ששיחק בפעם השנייה בלבד העונה ורשם 6 נקודות ב-16 דקות. "אין ספק שהייתי השחקן הכי נרגש בליגה הלילה לעלות לשחק", אמר לי. "לא התרגשתי כל כך לפני משחק כבר חמש שנים".

הקינגס התאכזבו מהתבוסה, אבל שמחו לקבל בחזרה את עומרי כספי. הפורוורד הישראלי שנעדר בשבעת המשחקים הקודמים בשל פציעה בברכו שותף ל-29 דקות ורשם 16 נקודות (7 מ-10 מהשדה), 8 ריבאונדים ו-3 אסיסטים. "הרגשתי טוב", אמר כספי בסיום. "סוף סוף הכאבים לא מפריעים לי, אז הייתי יכול להיות יותר אגרסיבי ולקחת ריבאונדים טוב יותר".

עוד באותו נושא

הספרס התאוששו, הגריזליס צוללים, קאמבק מוצלח לכספי

לכתבה המלאה
עומרי כספי שחקן סקרמנטו קינגס מול אנדרה איגודלה שחקן גולדן סטייט ווריורס. GettyImages
"רק רציתי להיות אגרסיבי". עומרי כספי/GettyImages

לגבי הפציעה שעבר אמר כספי: "אני לא ממש זוכר אם קיבלתי שם מכה, אבל האיזור התנפח והוא נזקק להחלמה. לא יכולתי לקפוץ, והצוות הרפואי אמר לי שאני חייב לנוח ולתת לזה להחלים". על חזרתו לפרקט אמר כספי: "אני מנסה להביא אנרגיה, זה הדבר הכי חשוב. הרגשתי שהייתה חסרה לנו אנרגיה במחצית הראשונה, ולאורך המשחק. רק ניסיתי להיות אגרסיבי, לקחת ריבאונדים בהתקפה ולדחוף את קצב המשחק".

כשנשאל לגבי היריבה שדרסה את קבוצתו הלילה אמר כספי: "זה בית ספר להנעת כדור, אנחנו צריכים ללמוד לחלוק את הכדור ולהניע אותו מצד לצד כמוהם. בסופו של דבר קבוצות שמרווחות את המגרש כמו גולדן סטייט ויוסטון היום ובעבר דנבר, משיגות הרבה ניצחונות, וזה מה שאנחנו רוצים לעשות".

פחות מ-24 שעות אחרי שדטרויט הפתיעה ושיחררה את ג'וש סמית', מארק שטיין מ-ESPN מדווח שמיאמי קרובה לצרף את הפורוורד המוכשר. יוסטון הוזכרה כמועמדת העיקרית לקלוט את סמית', שרשם העונה 13.1 נקודות, 7.2 ריבאונדים ו-4.7 אסיסטים למשחק, אבל ההיט מקווים שבקשתם לצרף שחקן נוסף לסגל בעקבות פציעתו של ג'וש מקרוברטס תסייע להם להקדים את הרוקטס, מאחר וכעת הם יוכלו להציע לסמית' חוזה בגובה 2.65 מיליון דולר לעונה, לעומת 2.1 מיליון דולר שיוסטון יכולה להציע.

ג'וש סמית' שחקן דטרויט פיסטונס. AP
יוסטון ומיאמי נלחמות עליו. ג'וש סמית'/AP

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully