וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הצעד המפתיע של העונה? דטרויט שחררה את ג'וש סמית'

הפורוורד המוכשר שבדומה לכל הפיסטונס פתח את העונה בצורה מאכזבת מאוד שילם את המחיר והועף על ידי ואן גנדי. יוסטון, דאלאס, סקרמנטו והקליפרס כבר הוזכרו כמועמדות להסתער עליו

שחקן דטרויט פיסטונס ג'וש סמית'. AP
הפתעה גדולה. סמית'/AP

דטרויט סיפקה הערב (שני) את אחד המהלכים המפתיעים ביותר העונה, כשהודיעה על שחרורו של ג'וש סמית'. הפיסטונס אמנם פתחו את העונה בצורה מאכזבת מאוד והפורוורד הכשרוני לא חף מאחריות, אך במהלך הקיץ דווח כי הוא מועמד לעבור בטרייד (סקרמנטו היתה מאוד מעוניינת), ובארצות הברית העריכו כי דטרויט תוכל לקבל עליו משהו בתמורה. על כן, ההחלטה של סטן ואן גנדי לשחררו נראית כל כך מפתיעה, ואת 26 המיליון שהפיסטונס חייבים לו בשנתיים הקרובות הוא עדיין יקבל.

"הקבוצה שלנו לא תפקדה בצורה אותה ציפינו בשליש הראשון של העונה והרגשנו שצריך לבצע שינויים", אמר ואן גנדי. "אנחנו משנים את סדרי העדיפויות שלנו ורוצים לפתח את הצעירים כמו גם להרחיב את תפקידם של שחקנים נוספים ברוטציה בכדי לבנות עתיד טוב יותר. אנחנו מרגישים שהדבר הנכון לעשות הוא לתת לג'וש חופש לעבור הלאה, ומכבדים אותו לגמרי כאדם וכשחקן". ההחלטה של המאמן/אחראי על החלטות הכדורסל עשויה להשפיע גם על עתידו של גרג מונרו שיהיה שחקן חופשי בקיץ, שכן מונרו, סמית' ואנדראה דראמונד לא ממש היו יכולים לשחק ביחד.

סמית' (29, 2.06 מ'), כישרון גדול שמעולם לא הצליח לממש את מלוא הפוטנציאל שלו, חתם בקיץ של 2013 בדטרויט על חוזה של 54 מיליון דולר לארבע שנים. התקוות שוב היו גבוהות, אך כך גם האכזבה: אשתקד העמיד מספרים מאכזבים משהו של 16.4 נקודות (ב-41 אחוז מהשדה, 26 אחוז ל-3 ו-53 אחוז מהעונשין), 6.8 ריבאונדים (הכי נמוך שלו מאז עונתו השנייה בליגה), 3.3 אסיסטים, 1.4 חטיפות ו-1.4 חסימות למשחק. העונה היה חלש עוד יותר, וב-28 משחקים קלע 13.1 נקודות בממוצע באחוזים נוראיים (39 אחוז מהשדה, 21 אחוז ל-3, 48 אחוז מהעונשין).

מספר ספקולציות כבר הועלו: יוסטון, למשל, בשל הקשר הקרוב של סמית' עם דווייט הווארד; גם רייג'ון רונדו חבר טוב, ועל כן גם דאלאס בתמונה; סקרמנטו, שהביעה בו עניין רב בקיץ; גם הקליפרס כבר הוזכרו כאופציה.

והנה קצת תגובות מכתבי הליגה המופתעים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully