וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ז'וזה מוריניו: "לא חשוב מה עשינו בעבר, העונה אנחנו הטובים בליגה". צפו בתקציר

מאמן צ'לסי לא התרגש מהנתון לפיו בשלוש הפעמים האחרונות שקבוצתו הוליכה את הטבלה ערב חג המולד היא זכתה באליפות, זעם על התיקול על הזאר, והדגיש: "לוח המשחקים שלנו בחג המולד קשה מזה של יריבותינו"

מחזור 17מחצית22/12/2014
סטוק סיטי
    0
      צ'לסי
      one

      בשלוש הפעמים האחרונות בהן צ'לסי הוליכה את הטבלה ערב משחקי חג המולד, היא זכתה באליפות, וזה המצב גם השנה אחרי שאתמול (שני) גברו שחקניו של ז'וזה מוריניו 0:2 על סטוק סיטי בבריטניה סטדיום והחזירו לעצמם את פער שלוש הנקודות ממנצ'סטר סיטי בראשות הטבלה משערים של ג'ון טרי וססק פברגאס.

      "אני לא חושב שזה נתון חשוב, כי מה שעשינו בעבר לא חשוב", אמר מוריניו על הסיכוי לשמור בפעם הרביעית על המקום הראשון לפני חג המולד גם בסיום העונה. "מה שחשוב הוא העונה הזו, והעונה אנחנו מוליכים את הטבלה מהמחזור הראשון מכיוון שאנחנו משחקים ממש טוב. לדעתי עד עתה אנחנו הקבוצה הטובה בליגה, ולכן אנחנו מוליכים את הטבלה".

      ז'וזה מוריניו מנג'ר צ'לסי (ימין). GettyImages
      "זה היה תיקול רע". ז'וזה מוריניו/GettyImages

      לגבי המשך הדרך של הבלוז שלו אמר המיוחד: "אנחנו מתחילים את מחזורי החג בידיעה שלוח המשחקים שלנו קשה יותר מהיריבות שלנו, עם שלושה משחקים בחוץ: מול סטוק, סאות'המפטון וטוטנהאם, ומשחק בית קשה מול ביג ווסטהאם, כי כמו ביג סאם, הם מצליחים באופן מדהים העונה. אנחנו מכירים את היריבות שלנו, להן יש לוח משחקים שונה, ולכן היה לנו חשוב לנצח הערב".

      לגבי פציעתו של אדן הזאר, שהוחלף בתוספת הזמן אחרי שתוקל על ידי פיל בארדסלי ונמצא בספק לדרבי המסקרן מול ווסטהאם ביום שישי, אמר מוריניו: "מהעמדה שלי זה היה נראה כמו תיקול ששווה כרטיס אדום, אבל אני לא יודע. מה שאני יודע הוא שזה היה תיקול רע. המשחק היה אגרסיבי אבל נקי וטוב, השופט שמר עליו תחת שליטה והשחקנים שיחקו הוגן, וזה היה מקרה מבודד שבו הגיע לשחקן אדום".

      עוד באותו נושא

      פברגאס: "בארסה היא מסי ועוד 10. למה שהוא לא יבוא לצ'לסי?"

      לכתבה המלאה

      הרכבי הקבוצות

      טרם התפרסמו תגובות

      הוסף תגובה חדשה

      +
      בשליחת תגובה אני מסכים/ה
        2
        walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully