וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פברגאס: "בארסה היא מסי ועוד 10. למה שהוא לא יבוא לצ'לסי?"

כוכב הבלוז חולם על שיתוף פעולה מחודש עם הפרעוש: "הוא השחקן הכי מוכשר וטוב שיש, בבירור. הוא מציל אותם הרבה השנה". על מוריניו: "אם יילך לבארסה, הוא יסתגל מושלם"

one

ססק פברגאס נהנה מהחיים בצ'לסי. הספרדי שהגיע בקיץ מברצלונה תמורת 33 מיליון יורו חווה פתיחת עונה מוצלחת מאוד, כמו כל הקבוצה שלו, שממשיכה להוליך את הפרמיירליג. לקראת חג המולד, פברגאס התפנה להעניק ראיון ל"מארקה" המדרידאי וסיפק לא מעט פנינים.

ליאונל מסי שחקן ברצלונה חוגג עם ססק פברגאס. רויטרס
פברגאס חולם על שיתוף פעולה מחודש עם מסי/רויטרס

על היחסים עם ליאונל מסי ועתידו של הפרעוש אמר פברגאס: "הלוואי שצ'לסי תחתים את מסי. למה לא? ברור שהייתי שמח שיהיה לנו אותו בקבוצה. השנה היא הראשונה בה צ'לסי מסיימת עם רווח, המועדון בריא ויציב. יש לנו מאמן שמכיר את המערכת ואנחנו כוח גדול באירופה, אבל אני לא יודע אם נוכל להחתים את מסי. אני גם לא יודע אם מסי נמצא בעונה האחרונה שלו בבארסה, הוא יצטרך להחליט לבד בעניין הזה. מחזרות לא יחסרו לו... יש מעט מאוד מועדונים שיכולים לחלום על להביא אותו, אפשר לספור אותם על יד אחת".

ססק המשיך: "ללאו יש יחסים מצוינים עם כולם בברצלונה ואני חושב שהוא שמח. הוא כובש שערים, שערים חשובים. העונה, בארסה היא מסי ועוד עשרה. הוא מציל אותם בהרבה משחקים עם שערים ובישולים. הוא עושה עונה נהדרת. כל שלושת המועמדים לכדור הזהב נמצאים שם בצדק. כריסטיאנו עשה עונה ספקטקולרית. הוא זכה בצ'מפיונס, אבל המונדיאל עומד נגדו. נוייר לקח את המונדיאל, אבל אם אנחנו מדברים על מי הכי טוב והכי מוכשר, אז זה לאו, בבירור. הוא מעל כולם. אבל קשה לבחור זוכה".

על המאמן שלו בצ'לסי העונה: "מוריניו יודע להתאים את עצמו לשחקנים שיש לו. זה מאוד חכם מצדו וזו האיכות הגדולה שלו כמאמן. מה שעושה אותו טוב כל כך זו היכולת שלו להסתדר בכל מצב. זה אומר עליו המון ואם הוא יילך לבארסה, הוא יידע להסתגל לשיטה שם בצורה מושלמת. אנחנו משחקים עכשיו בצ'לסי כדורגל מאוד דומה לזה של בארסה, לא בשיטה אבל ברצון להיות בשליטה בכל משחק".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully