וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

העברות בעולם: 23.12

קראמר האריך חוזה בלברקוזן, מגן נבחרת ארה"ב חתם בטוטנהאם, הומלס עשוי לעבור לאנגליה כבר בינואר, יונייטד מוכנה לשבור את הקופה, בצרפת סימנו את חמשת הגדולים כמחליפים של זלאטן בפ.ס.ז' ב-2016, ולאן רויס צריך לעבור? כל הדיווחים היומיים

one

בתקציר: ה-1:1 בין אסטון וילה למנצ'סטר יונייטד ביום שבת

העברות

* טוטנהאם הודיעה רשמית על החתמתו לארבע שנים של דיאנדרה ידלין, המגן הימני של סיאטל סאונדרס ונבחרת ארה"ב. ידלין יעבור לוויט הארט ליין בינואר וילבש את מדי התרנגולים בארבע העונות הבאות.

* נועלת הבונדסליגה, פרייבורג, רכשה מקרדיף סיטי את הקשר הנורבגי מאטס מולר דהלי. השחקן בן ה-19, שנחשב לכישרון גדול מאוד, יגיע לקבוצה מהיער השחור בינואר. הוולשים יקבלו עבורו כ-2 מיליון ליש"ט. פרייבורג התחזקה גם בחלוץ נילס פטרסן, שמגיע בהשאלה מוורדר ברמן.

* החלוץ הפורטוגלי הבינלאומי נלסון אוליביירה הושאל עד סוף העונה מנפיקה לסוונסי.

* קשר נבחרת גרמניה, כריסטוף קראמר, האריך את חוזהו בבאייר לברקוזן בשנתיים נוספות - עד קיץ 2019. ארסנל הוזכרה לאחרונה כמי שבודקת אפשרות לרכוש את הקשר שמשחק כמושאל בבורוסיה מנשנגלדבאך.

* בורוסיה דורטמונד הודיעה שהחלוץ ג'י דונג-וון יעזוב את הקבוצה אחרי חצי עונה בלבד ויחזור לאוגסבורג שבמדיה הוא כיכב בעונה שעברה. הדרום קוריאני שיחק העונה רק בקבוצת המילואים של דורטמונד. סכום ההעברה לא פורסם.

* שחקן נבחרת פרגוואי רוקה סנטה קרוס ובאיירן מינכן לשעבר סנטה קרוס יחתום לשנתיים בקרוז אסול.

שחקן קורינתיאנס, מלקום. Alexandre Schneider, GettyImages
כישרון גדול. מלקום/GettyImages, Alexandre Schneider

שמועות

* קשר-חלוץ קורינתיאנס, מלקום, נמצא על הכוונת של צ'לסי. הברזילאי בן ה-17 שותף בעונה החולפת ב-20 משחקי ליגה חרף גילו הצעיר.

* בלם בורוסיה דורטמונד ונבחרת גרמניה, מאטס הומלס, עשוי לעזוב כבר בינואר. התקשורת האנגלית מלאה דיווחים על כך שהוא עשוי להגיע לארסנל או למנצ'סטר יונייטד.

* ארסנל נחושה להחתים קשר למרכז המגרש. שמו של מורגן שניידרלין (סאות'המפטון) שוב עלה, כמו גם זה של מוסא סיסוקו (ניוקאסל).

* שאלקה בוחנת את האפשרות לרכוש את קפטן האנובר, הקשר ההתקפי לארס שטינדל (26). הוא כבש העונה שלושה שערים ובישל שלושה נוספים.

* קשר נבחרת נורבגיה, מגנוס אייקרם, מועמד להצטרף לבן ארצו, מאמן סלטיק רוני דליה. אייקרם שמשחק בתפקיד דומה לזה של בירם כיאל, שוחרר לאחרונה מקרדיף סיטי והוא יוכל להצטרף לאימפריה הסקוטית ללא תמורה.

* על פי התקשורת האיטלקית, אינטר, יובנטוס ולאציו מעוניינות בבלם מנצ'סטר סיטי, מתיה נסטאסיץ'. הסרבי הבינלאומי, אקס פיורנטינה, ממעט לשחק במדי אלופת אנגליה שכנראה תסכים לשחרר אותו בהשאלה או בעסקת מכירה.

* מגזין 'פראנס פוטבול' פרסם בעמוד השער שלו את השאלה: "מי הבא בתור?", עם תמונות של ליאונל מסי, כריסטיאנו רונאלדו, אנחל די מריה, לואיס סוארס ופול פוגבה. על פי המגזין, קבוצת הפאר הצרפתית מעוניינת לצרף לפחות אחד מהחמישה כמחליף של זלאטן איברהימוביץ', שיסיים את חוזהו בקיץ 2016 ויהיה בן 35.

* אלסיו צ'רצ'י שלא התאקלם באתלטיקו מדריד מחפש דרך חזרה לאיטליה. מילאן ואינטר עשויות להראות לו אותה עם עסקת השאלה ואופציה לרכישה.

* שחקן נוסף של אתלטיקו שמאוד לא מרוצה ממעמדו ומועמד לאינטר ולנאפולי הוא מריו סוארס.

* "אס" מפרסם שמנצ'סטר יונייטד תוכנה לשלם סכום שיא של 153 מיליון יורו עבור גארת' בייל. כזכור, בימים האחרונים פורסמו לא מעט דיווחים על ההתעניינות של יונייטד בבייל. סעיף השחרור של הוולשי מריאל מדריד: מיליארד יורו. לבלאנקוס אין כוונה למכור אותו.

* עוד מיונייטד: ואן חאל מוכן לשלם 30 מיליון ליש"ט על קווין סטרוטמן מרומא. ההולנדי גם שוקל לשחרר בהשאלה את אדנאן ינוזאי.

* מאמן באיירן לשעבר יופ היינקס על הסחורה המבוקשת מרקו רויס: "אמליץ לו לעבור לריאל מדריד. לבאיירן כבר יש ארבעה-חמישה שחקנים בכירים מהרמה העולמית בחלק הקדמי".



יונייטד תשבור את הקופה על גארת בייל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully