וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מנצ'סטר יונייטד מסתערת: גארת' בייל בדרך לאולד טראפורד?

השדים האדומים ממשיכים בניסיון לבנות גלאקטיקוס וע"פ התקשורת האנגלית יציעו 102 מיליון יורו על הוולשי של ריאל. אנסו פרס וגאיטאן מבנפיקה קרובים להצטרפות בינואר וגם סטרוטמן בדרך

one
שחקן ריאל מדריד גארת' בייל. GettyImages
באולד טראפורד מחכים לו. בייל/GettyImages

מנצ'סטר יונייטד היא הקבוצה החמה של שוק ההעברות, גם לקראת ינואר וגם לקראת הקיץ הקרוב. החלון עומד להיפתח שוב בחודש הבא והשדים האדומים, שהוציאו בקיץ החולף סכום של 156 מיליון ליש"ט, מוכנים להסתערות נוספת.

ב"סאנדיי אקספרס" האנגלי מדווחים הבוקר כי הקבוצה מתכוונת להציע לריאל מדריד סכום מטורף של 80 מיליון ליש"ט (102 מיליון יורו) על הכוכב הוולשי גארת' בייל, אותו רכשו הבלאנקוס מטוטנהאם לפני שנה וחצי תמורת 86 מיליון יורו. משפחת גלייזר, המחזיקה ביונייטד, שוקלת למכור את המועדון ורוצה להעלות את הערך שלו, כך שתוכל לקבל עליו שלושה מיליארד דולר. לשם כך, מתכננים הגלייזרים לבנות פרויקט גלאטיקוס ובייל הוא השם הבולט ברשימה.

בקיץ של 2013, רגע לפני שהעברתו של בייל לברנבאו הושלמה, יונייטד הציעה לטוטנהאם סכום גדול מזה שהציעה ריאל, אולם זה כבר היה מאוחר מדי. על פי הדיווח, הוולשי מודע להתעניינות בו מכיוון אולד טראפורד והוא ומשפחתו עשויים להסכים למעבר, שיאפשר להם לשוב לאנגליה.

אלא שיונייטד ממש לא מתכוונת לעצור אצל בייל. מאטס הומלס, השחקן בו חושק ואן חאל יותר מכל לחיזוק ההגנה, עשוי להגיע בקיץ, אבל לא בינואר. מי שכן קרובים מאוד לחתום ביונייטד כבר בחודש הבא הם שני שחקני בנפיקה, אנסו פרס וניקולאס גאיטאן, עליהם יונייטד תשלם 51 מיליון ליש"ט. האדומים גם לא מוכנים לוותר על קווין סטרוטמן, אותו ואן חאל אימן בנבחרת הולנד. קשרה של רומא יעלה ליונייטד 30 מיליון ליש"ט.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully