וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דושקו איבנוביץ': "לא חוויתי דבר שמתקרב לזה בקריירה שלי"

20.12.2014 / 11:04

מאמן פנאתינייקוס הופתע מהתראת הפצצה במשחק נגד ברצלונה. צ'אבי פסקוואל לקראת הטופ 16: "הלחץ על הקבוצות הגדולות". וגם: המחאה המרשימה של אוהדי הכוכב האדום בלגרד

איום פצצה במשחק בין ברצלונה ופנאתינייקוס. GettyImages
ערב הזוי באואקה/GettyImages

היורוליג ידע השנה משחקים חמים, כולל המשחק בין גלאטסראיי לכוכב האדום בלגרד שנגמר עם רצח של אוהד סרבי, אבל מקרה כמו שהיה אמש (שבת) באואקה טרם נראה. במהלך המחצית של המשחק בין פנאתנייקוס לברצלונה, כשהקלאטנים מוליכים 23:40, התקשר אוהד לא מזוהה למשטרה ודיווח על פצצה באולם. תוך דקות פונו האוהדים והשחקנים מהאולם ובוצעו סריקות נרחבות, וכעבור 45 דקות ניתנה ההוראה שניתן לחזור לשחק. בסיום ברצלונה ניצחה 67:80.

"זה פעם ראשונה שדבר כזה קורה בקריירה שלי", אמר המאמן המנצח צ'אבי פסקוואל, "היתה הפסקה של כ-50 דקות. זה עלה לנו קצת בפן המנטאלי והפיזי, והיינו צריכים ללכת ולהתחיל להלחם שוב מההתחלה. אני חושב שהמשטרה פעלה נכון ובזריזות ואני מרוצה מכך שהקהל זכה לראות את המחצית השנייה של המשחק. אנחנו משחקים בשביל הקהל בכל העולם". גם המאמן המפסיד דושקו איבנוביץ' היה מופתע מאוד: "לא חוויתי דבר שמתקרב לזה בקריירה שלי".

בפנאתנייקוס, יריבת מכבי תל אביב בשבוע הבא, שמחו לקבל לראשונה העונה את דימרקוס נלסון, שנפצע בתחילת העונה ושב רק כעת לפעילות. הגארד האמריקאי המוכשר תרם 4 נקודות בהופעת הבכורה שלו: "הוא יכנס לאט לאט לקצב המשחק שלנו", אמר איבנוביץ', "אין לי ספק שהוא יהיה חלק מרכזי בטופ 16. גם בברצלונה שמחו מאוד עם החזרה של חואן קרלוס נבארו, שקלע 8 נקודות אחרי שלושה שבועות של פציעה: "אני שמח לחזור לפרקט", אמר לה בומבה, "אני עדיין לא מרגיש 100 אחוז בסדר, ותמיד קשה לשחק את המשחק הראשון אחרי הפציעה בגלל הלחץ שיש עליך".

שני הצדדים, שכאמור ישחקו בבית של מכבי תל אביב בטופ 16, התייחסו להגרלה המצפה להם: "הבית שלנו בטופ 16 קשה מאוד בגלל שיש הרבה קבוצות שיבואו לשחק בלי שום לחץ עליהם", אמר פסקוואל, "הקבוצות האלה יכולות להצליח יפה מאוד כי יש להם הרבה כישרון. הלחץ הוא על הקבוצות הגדולות כדי להגיע לפלייאוף. בית קשה מאוד עם הרבה מסורת וכישרון". הגארד האמריקאי של פאו, איי ג'יי סלוטר הוסיף: "עם דיאמנטידיס ונלסון על המגרש, יש לנו קבוצה טובה יותר ותחרותית יותר לקראת הטופ 16".

* הכוכב האדום בלגרד, יריבה נוספת של מכבי תל אביב בטופ 16, אירחה אמש את קוצ'ה לבוראל ויטוריה בהיכל פיוניר ללא קהל, כעונש על האירועים בהפסד לגלאטסראיי בחודש שעבר. אוהדי האדומים מחאו בצורה יצירתית כשעל הכסאות הודבקו תמונות של אוהדים כדי לנסות ולייצר אווירה לשחקנים, שניצחו 82:90 והעפילו לבית של מכבי בטופ 16.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully