וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לברון מביע אמון בסגל של בלאט: "יש לנו מספיק כישרון"

אחרי התבוסה לאטלנטה ובעקבות השמועות על טרייד, לברון ג'יימס טוען: "אנחנו יכולים להתמודד מול כל קבוצה". דיוויד בלאט לא מכחיש שינויים אפשריים בחמישייה הפותחת של הקאבס

אחרי שקליבלנד רשמה אתמול (בין רביעי לחמישי) הפסד שלישי בארבעת משחקיה האחרונים, מאמן הקבוצה דיוויד בלאט נשאל אם הוא מתכוון לעשות שינויים בחמישייה. כזכור, הקאבס הובסו 127:98 על ידי אטלנטה, ובלאט הגדיר את ההפסד כ"מביך".

"אנחנו שוקלים את הכול", אמר בלאט, "אני חייב להגיד לכם את האמת, כרגע לא נראה שהחמישייה הפותחת היא הבעיה. נראה שאנחנו די מצליחים בהתחלה. אבל כדי לשנות דברים אחרים בקבוצה אולי ניאלץ לעשות את זה, כך שאנחנו בוחנים מספר אפשרויות".

בלאט סירב להגיד אילו שינויים הוא יעשה. עם זאת, האפשרויות אינן רבות. מייק מילר החמיץ שבעה משחקים והוא צפוי לחזור למשחק הלילה של הקאבס נגד ברוקלין (2:30), אבל לפני הפציעה שלו בלאט שקל לפתוח עמו במקום שון מריון, שאולי ייתן לבלאט מהספסל דקות מנוחה ללברון.

דיוויד בלאט מאמן קליבלנד קאבלירס. AP
יעשה שינויים בחמישייה? בלאט/AP

"זה היה ערב רע", התייחס בלאט לתבוסה מול אטלנטה, "לפני כמה משחקים ספגנו 88 נקודות, ושיחקנו די טוב, אבל היו כמה דברים שחזרו על עצמם, וזה לא מה שאנחנו מכוונים אליו".

גם לברון ג'יימס התייחס לתבוסה וליכולת של קליבלנד: "ההפסדים היו שילוב של העובדה שהשחקנים שלנו לא שיחקו בהתאם לעבודה שלנו באימונים, לבין העובדה שזה פשוט היה אחד מהמשחקים האלה... צריך להמשיך לעבוד קשה, לתרגל מה שצריך, ואז ליישם את על הפרקט את מה שעשינו באימונים".

ההפסדים האחרונים העלו שוב את האפשרות שקליבלנד תעשה טרייד ותחזק את הסגל (בין השמות שהוזכרו היו קורי ברואר ממינסוטה, קוסטה קופוס מממפיס ו-ווסלי מתיוס מפורטלנד), אבל לברון מביע אמון בבלאט ובסגל.

"השחקנים בחדר ההלבשה זה מי שיש לנו, ואני חושב שיש לנו מספיק כישרון בסגל, אנחנו יכולים להתמודד מול כל קבוצה כשאנחנו במיטבנו", אמר לברון, "אבל נהיה חייבים לשמור על ריכוז בכל יום, אסור לנו לקחת צעד אחורה, כי יש הרבה קבוצות שהן טובות יותר מאיתנו מבחינת כימיה קבוצתית".

פורוורד קליבלנד קאבלירס לברון ג'יימס (שמאל) פורוורד שארלוט הורנטס אל ג'פרסון (ימין). GettyImages
מביע אמון בסגל. לברון/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully